Idaho píše:
tak tohel sem nepobral. pokud při stelování ventilu abys pootočil vačkou musíš popojíždet atk je to auto bud hoodne zvláštní, nebo se do té prestvaby radsi ani nepoustej jelikož neznáš základní veci
taky jsem na to koukal... já osobně tedy vezmu ráčnu + ořech strčím to na hlavní šroub na klice (řemenici) a točím
nevim teda jak lada, ale treba muj F125 zadny sroub na remenici nema
leda ze bys remenici na klice rozpulil, ale to by ti pak vychcal olej na zem
do fiatů nedělám ale 120kou počínaje a roverem konče všech 10aut co jsem měl a všech dalších tak 50co jsem na nich něco dělal mněli na kliku řemenici přišroubovanou šroubem... jinou technologii jak přidělat řemenici ke klice neznám
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:
do fiatů nedělám ale 120kou počínaje a roverem konče všech 10aut co jsem měl a všech dalších tak 50co jsem na nich něco dělal mněli na kliku řemenici přišroubovanou šroubem... jinou technologii jak přidělat řemenici ke klice neznám
Taliani tam mivaji matku. Ja se na ni s klicem nedostanu tak pri kontrole vent. vuli dam 5ku a strkam do auta
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
elviiis píše:
do fiatů nedělám ale 120kou počínaje a roverem konče všech 10aut co jsem měl a všech dalších tak 50co jsem na nich něco dělal mněli na kliku řemenici přišroubovanou šroubem... jinou technologii jak přidělat řemenici ke klice neznám
Taliani tam mivaji matku. Ja se na ni s klicem nedostanu tak pri kontrole vent. vuli dam 5ku a strkam do auta
mi říkej že se na tu matku nedostaneš ani nějakým delším nástrčákem?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:
do fiatů nedělám ale 120kou počínaje a roverem konče všech 10aut co jsem měl a všech dalších tak 50co jsem na nich něco dělal mněli na kliku řemenici přišroubovanou šroubem... jinou technologii jak přidělat řemenici ke klice neznám
Taliani tam mivaji matku. Ja se na ni s klicem nedostanu tak pri kontrole vent. vuli dam 5ku a strkam do auta
mi říkej že se na tu matku nedostaneš ani nějakým delším nástrčákem?
leda zespod auta a stejne by se mi nechtelo rozebirat ty plast dekly na remenici
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
elviiis píše:
do fiatů nedělám ale 120kou počínaje a roverem konče všech 10aut co jsem měl a všech dalších tak 50co jsem na nich něco dělal mněli na kliku řemenici přišroubovanou šroubem... jinou technologii jak přidělat řemenici ke klice neznám
jinak, u polaka se ventilova vule dela tak, ze se zvedne zadni kolo a toci se motorem pres kvalt, nebo potrebujes pripravek na chyceni remenice na klice, ono to vlastne neni jen remenice, ale je to odstredivy filtr oleje. ja to delam tak, te vysroubuju svicky tocim rukou za remenici...
elviiis píše:
do fiatů nedělám ale 120kou počínaje a roverem konče všech 10aut co jsem měl a všech dalších tak 50co jsem na nich něco dělal mněli na kliku řemenici přišroubovanou šroubem... jinou technologii jak přidělat řemenici ke klice neznám
no jo no jde vydět že na tom technologicky byli tak nějak jinak... ale teĎ už na to snad přišli
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily