Po ztrátě bývalé Sierrky jsem tři měsíce hledal, přemejšlel co a jak dál, chtěl jsem zase zadokolku, sierru jsem zavrhnul s tím, že bych jen srovnával s tou minulou a prostě dvakrát do téže řeky nevstoupíš atd. Pak kamarádka klepla své drahé polovičce sierru a bylo jasno, už putovala ke mě...
Lehká data: Sedan rv 92, výbava CLX, 2,0 DOHC 88kw, no ABS, tudíž mikro brzdy 240mm/ buben
Momentálně je ve stavu Bebí: lehké šrámy, neslícováno, absentující pravej předek a prostě milion věcí co se musí napravit.
Představa je vcelku jasná, měl jsem už určité plány s bývalou Sejří, tady můžu jít cestou menších kompromisů, protože funkci auta na ježdění "plní" jiný auto.
Takže plány
Interiér:
2 skořepiny, 4bod pásy , moje milované OMP na postu volantu , zadní sedačky zachovány, Jamex platle na pedály. Přibude pár budíků na kontrolu motoru. Jinak pár věcí se s námi rozloučí- Zadní okna makrolon napevno , tudíž vzadu si asi větrat nebudem, koberce odtučníme, tlumícím materiálům dáme zbohem, rozloučíme se se šíbrem , když bude vyhřívat přední okno, půjde pryč asi i topení. Z prvků zhýralého luxusu zůstane loketka ( potřebuju někam schovat expanzku ruční brzdy a regulátor tlaku) ele okna a centrál... Celý interíér ladím do mojí pohřební barvy.
Exteriér:
serie, jen přijde o zámky, lišty na dveřích, kapoty a přední blatníky nahradí lamino/kevlar. Nárazníky možná trochu poškádlím, nicméně velmi decent, ala cosie maska, trošku si chci pohrát s přední optikou. Kola límcová leštěná OZ 15", pokud se vlezou přes brzdy. Takže sierra u které by laik neměl poznat, že je něco špatně Wink Barva zůstane Smokestone, líbí se mi
Podvozek/Motor:
Zástavba motoru z esca RS2000 a rád bych jeho úpravy, ale záleží na financích.
Brzdy vpředu 280mm buď scorpio, nebo mondeo, vzad se postěhujou přední sierácké z ABS verze- 260mm vnitřně chlazeno + manuální regulátor tlaku na zadní nápravu + hydra ruka.
Celé auto na tvrdé PU silentbloky nebo uniball, podvozkové díly půjdou na bílo, ať si všichni klidně ťukají na hlavu. Prostě to tak chci a nebudu se o tom bavit.
Samosvorný dif, zadní stabl, nemine mi pár bodanců COčkem do kastle kvůli zpevnění.
Audio:
nula, nic. Budu poslouchat motor a zpívat si Je to těžký jako prase
Toť tak nahrubo vytyčeno vše, co mám v plánu, doufám, že se vše podaří
takhle to vypadalo po přivezení:





začalo se s vytrháváním, škrabáním tlumení, a zjišťováním co vše je v loji.