čus lidičky chtel bych poradiit jak zavařit střesni okno na co si dat bacha a co nezdrbat a jestli se to pozdeji neprojevy nejake praskani nebo neco podobneho budu rad za kazdou radu. a jestli jo tak kolikatku plech jste pouzili...
reknu ti jak to nedelej....ja zkousel vyriznout ten zlab co je po stresnim okne a nahradit ho plechem ze strechy z jednoho vraku (ten samy typ a model auta). vysledek byl ten ze i kdyz mi to varil clovek co se tim zivi, ten plech se zvlnil a muselo se hodne kitovat.
nekde na netu sem videl dobrej zpusob.....vyndal jen okno a ten ram ve strese tam nechal...do nej podelne navaril dve pricky ze 4 hranu a na to dal obyc plech..ram a ty pricky to vyztuzili, takze by se to tolik pri vareni nemelo vlnit....nedelat housenky, bodovat a bez COcka na tu radeji uplne zapomen.
dalsi variante jsem cetl v nejakym casaku, byla tam upravena A4ka....oranzova....ten vyresil stresni okno tim ze si nechal udelat strechu laminatovou a tu prilepil na puvodni.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
když už tak bych to udělal tím způsobem jak psal mirek200sx - okno jen zadělat a pak potáhnout laminem či karbonem celou střechu - když by se to dělalo jinak, měl bych vždy strach, že to v těch určitých místech časem popraská a bude to vidět. Resp. já bych to nedělal vůbec..
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion