Mno abych se přiznal, tak já na svém de facto nový podvozek mám, koupil sem originální pružiny z Renaultu, ty nejtvrdší a tlumiče Sachs Super Touring, takže co se týče jízdních vlastností, zatím k sériovému motoru, je to na výbornouLarry píše:no já GO motoru mám asi před 40000km a spojka je už taky nová a klempířiny mě čeká hafo ,takže to máme podobný a na kolik tě vyjde podvozek??? můžeš prezentovat taky svoje fotky nebo mi je když tak pošli na Nedoma.jiri@seznam.cz já si sbírám všechny fotečky CliíSova píše:taky sem musel dělat repasi altíku...Larry píše: no na konci roku bude mit uz jinou podobu ,alespon v tom pevne doufamprotoze to spravovani je strasny ... potvrdilo se mi zase to ze Renaulti meli strasne slabou elektriku,takze uz mam repasovany alternator,starter, nove kabely ke svickam a svicky
)
ted mě čeká GO motoru a koupě převodovky JB3 083...noa a pak klempířská, lak koláče nějaký ty drobnosti a zřejmě H&R podvozek...
a rád bych nadcházející sezonu pořídil tyto spoilery a lišty: http://www.f2tuning.cz/produkt/2441-pre ... l?katID=52
a hodil to do nového laku

http://www.alu-pneu.cz/datadetail.php?r ... d1=RENAULT
Já asi nechám exteriér sériový, možna něco provedu s lištami, jelikož Phase II má jiné lišty na boku než na nárazníku...II je v podstatě takovej mezitypní hybrid I a III

Chci se věnovat hlavně motoru a převodu síly...jak už sem psal potřebuju ukecat z vrakoviště dobrou cenu na tu špajsku JB3 083 (dávala se jen do 19 a má nejkatší stálý převod) a ke konci roku bych chtěl koupit pár ostrých vaček 285 se švábem a převodovými koly od Pipercams :)A fotky?Nevím jestli je mám sem dát, moje auto vypadá momentálně jak zmrzlej slepej ubožak

