Píček píše: ja sem taky celkem novej, ale ten rezonator by mel pomoct, no uvidis co na to reknou ostatni
Rezonátor místo katu pomůže akorát k tomu abys neprošel na technické a emisích... Neočekávej že zvuk se zvýrazní... U ecotekových vecter prostě není zvukovej projev nikterak výraznej... Určítě pomůže když ten výfuk celej vykucháš ale to s toho bude hovnotech se spotřebou ecotech 2.5 V6 a výkonem ecotech 1.6... S 85KW raději buď rád že je to tiché jinak se ti budou všichni smát že jdeš široko daleko slyšet a pak dlouho vydět... dej motor s vectry 2000 (2.0 16V) ta se umí projevit a docela i příjemným zvukem (s origo výfukem)...
Letio: Prejmenuj se z Leito ne Jelito - rezonator nic nevytlacuje, je to kus derovane trubky strcene do dalsi trubky. Plyny se v nem rozpinaji a tim spis rychlost ztraci. Oproti katalyzatoru je ovsem pruchodnejsi, na druhou stranu to nezarucuje zadny pozitivni vysledek.
Píček: Ty ses koukam ten samej odbornik jako Leito v bledemodrym.
Pro upresneni - rezonator se pouziva obvykle jako nahrada katalyzatoru nebo tlumicu a motoru vyzadujicich vysokou pruchodnost vyfukoveho potrubi spolu s alespon nejakym utlumenim hluku. Typicky je proto vhodny do vyfukovych soustav turbomotoru a vysokootackovych NA motoru. Pripadne pro tunery co chteji urvanej lauf a ztratit par koni
taky ze Leito chtel mit urvanej vejfuk, Tak co se ti nelibi?
BiFF píše:Neznate nekdo firmu z Moravy ktera dela komplet vyfuky na zakazku ?? Potreboval bych na svou turbinu udelat komplet az po ladak!!
Vsude jsem nasel jen lidi Praha a okoli
Ne ne ne teprve se divam po nejake firmicce , jenom jsem dekoval vam co jste mi poslali odkazy na firmy!!
Videl bych to mozna na pristi rok , jeste nevim jestli do toho pujdu na 100%
potřeboval bych menší radu, poradte mě výrobce co dělá nerez výfuky UNI, mam to na auto tatikovi, už mu došli nervi s normalníma, kterej po pul roce začíná brnět a jde do háje, aby měl jen lehkej hlubší zvuk, žadnej řvoun, diky moc, na Citroena ZX 1.4i
je to porovnani americkych a evropskych typu nerezu myslim ze by se to hodilo pri vyrobe vejfuku, pri vareni aby svarec vedel co a jak a nebyl moc poprskanej : - )
Nazdar !začni vydělávat na netu ještě dnes. Reálný výdělky jsou od 5 - 12 000 už po 2 měsícíh.Všechno info najdeš na www.easymoney.webnode.cz Tuningu zdar
tak dneska se rozhodlo a žádný pokusy s potrubím nakonec nebudou (teda budou jen pokusy se svodama)..OMP je ta pravá značka ..pro sk. N/A peněz přiměřeně (jako cena zakázkově dělanýho vejfuku u nás..), 60mm trubka, 2 tlumiče, homologace FIA -takže kvalita a přiměřená hlučnost zajištěna..... už levný univerzály nechci vidět
sem zvědav jak to bude zvučet..maj termín dodání 30dní...
obadal.rada píše:budu dávat místo klasického výfuku větší prumět trubek a jen 2 rezonátory místo středového tlumiče a místo koncového tlumiče, bude to mít dobrý zvuk co myslíte?? naženu tím nějakého koníka navíc???
efekt je relatyvní... ale přínos to mít bude... zvuk je ještě relatyvnější... turbíny maj hlavně hvízdat
Zemi píše:Jaky rezonatory? Co mas za auto? Doufam ze ropaka...
obadal.rada píše:octavku 1,8 turbo
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
doporučuji středový tlumič zachovat pokud je ko nahradit jej levnějším rezonátorem a na konec dát laďák... pokud nezvedáš výkon natolik e by byl výfuk restriktivní rozhodně bych průměr potrubí zachoval...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
obadal.rada píše:budu dávat místo klasického výfuku větší prumět trubek a jen 2 rezonátory místo středového tlumiče a místo koncového tlumiče, bude to mít dobrý zvuk co myslíte?? naženu tím nějakého koníka navíc???
efekt je relatyvní... ale přínos to mít bude... zvuk je ještě relatyvnější... turbíny maj hlavně hvízdat
Zemi píše:Jaky rezonatory? Co mas za auto? Doufam ze ropaka...
obadal.rada píše:ńo jo ale ty ceny, koncový výfuk 13 litru, svod od turba 13 litru hruza peněz, tak mě to výde levněji
tak vyndej katr dej koncák a je klid...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
na tak slabej motor je 70ka moc... dal bych max 60ku... pokud teda nechceš nějak more powerovat
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
dotaz: da se vyrobit na zakazku vyfuk, kdyz se doda vzor, vicemene kopie. Mam zadni dil shnilej jak jabko a citroen za to chce 25 tisic (druhovyroba se nedela). Takze by me potesilo, pokud by se ta cena pohybovala pod 25 tisic. Nechci tam bastlit nic neorigo, nebo univerzalni, vypada to nelibe.
edit: popripadne kontakt na nekoho, stredni cechy nejlepe
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
obadal.rada píše:no říkám si uni remus td a k tomu rezonátor místo středního dílu, bude to mít lepší zvuk než bez toho rezonátoru??
nebo nebude to nějak drbat do řídící jednotky to větší potrubí??
jednotku by to srát nemělo... ani více lambdové řízení... kup nějakej uni koncák co se ti zamlouvá a rezonátor je k tomu aby ti to stlumilo dunění... bez něj to bude hlučnější ale turba globálně rachot nedělaj protože turbo to tlumí samo o sobě...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
pro motor pokud neplánuješ nějaký super zvýšení bude nejlepší když zachováš průměr potrubí a dáš uni průchozí koncá a na zvuk to bude +-jedno...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
no výkon se bude samozřejmě navyšovat ale raději bych nechal dát sportovní katalizátory a to větší potrubí s rezonátory, zvýší se výkon o něco s těma sportovníma kartrama???
katalizátor bude vždy restrikce zvláště u turba...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily