FMIC do 1.8T

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
kmeca
Příspěvky: 52
Registrován: 25 úno 2005 09:20
Bydliště: prostějov

FMIC do 1.8T

Příspěvek od kmeca »

Zvazuju umistit do sveho Leona 1.8T misto stavajiciho IC pod pravym svetlem vetsi FMIC..Nevi nekdo jaky je max rozmer co bych tam nacpal? (pro stouraly,nemam auto doma,takze to zmerit nemuzu) a kdo by mi pripadne pomohl s touto upravou?OL a okoli...diky

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: FMIC do 1.8T

Příspěvek od blázen »

samozřejmě můžeš instalovat větší FMIC za stávající na vhodné místo..maximální velikost je taková,jak velký cooler seženeš a jak velký se tam vejde..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
kmeca
Příspěvky: 52
Registrován: 25 úno 2005 09:20
Bydliště: prostějov

Příspěvek od kmeca »

jsem se asi spatne vyjadril...ten co je ted tak pryc s nim (maly a na spatnem miste) a nahradit vetsim podelne pod predni naraznik...slo mi halvne o tloustku toho IC,abych mo vubec pod ten naraznik nacpal

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rajdlos »

Tak to co pise blazen je trosku mimo, samo ze by to melo byt optimalnimu Tvemu vykonu, pokud das hodne velky IC, zvetsis tim samo turbo lag. Jinak s nejakym pridanim vykonu nepocitej.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Rajdlos píše:Tak to co pise blazen je trosku mimo, samo ze by to melo byt optimalnimu Tvemu vykonu, pokud das hodne velky IC, zvetsis tim samo turbo lag. Jinak s nejakym pridanim vykonu nepocitej.

tohle je mimo,(nic ve zlém) větším IC výkon samozřejmě vzroste, pokud je ten seriový umístěný zle a velký asi taky nebude.

na SX sou vyzkoušené IC od menších po obrovské pro stejné výkony, na LAG si nikdo nestěžoval.. ten rozdíl prodlevy naplnění dvojnásobně velkého IC je téměř zanedbatelný .. byt při logické úvaze trvá dýl naplnit vetší IC.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: FMIC do 1.8T

Příspěvek od Rajdlos »

No kdyz si to myslis, necham Te pri tom, videl jsem nekolik grafu z brzdy, kdy upgrade za vetsi IC dokonce vykon degradoval a sel ca o 5 koni dolu, a to byly renomovane IC kity od Greddy, HSK atp. motor koncern 1.8T.

Ono to asi pocitove pridava fakt desne moc koni ;-) hlavne musi byt vylestenej :-) Pokud nemenis turbo za vetsi a nebo nezvedas vice plnici tlak, vetsi IC je k nicemu. protoze seriove jsou vetsinou dostatecne dimenzovane.

Mas nekdy grafy z brzd u tech "testovanych" FMIC? nebo je to jen, "ted to tahne vic odpsodu". Docela by me to zajimalo ten narust vykonu :-)
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: FMIC do 1.8T

Příspěvek od blázen »

Rajdlos píše:No kdyz si to myslis, necham Te pri tom, videl jsem nekolik grafu z brzdy, kdy upgrade za vetsi IC dokonce vykon degradoval a sel ca o 5 koni dolu, a to byly renomovane IC kity od Greddy, HSK atp. motor koncern 1.8T.

Ono to asi pocitove pridava fakt desne moc koni ;-) hlavne musi byt vylestenej :-) Pokud nemenis turbo za vetsi a nebo nezvedas vice plnici tlak, vetsi IC je k nicemu. protoze seriove jsou vetsinou dostatecne dimenzovane.

Mas nekdy grafy z brzd u tech "testovanych" FMIC? nebo je to jen, "ted to tahne vic odpsodu". Docela by me to zajimalo ten narust vykonu :-)
mám proto jediný výsledný efekt... jízda kudlou a sáhnutí na výstupní rouru IC.. na menším teplejší než na větším..což je defakto výsledek hovořící za vše.. toto sem si zkusil při výměně IC za 6x větší než byl seriový na stejně velkém motoru (1,8T) rozdíl byl znatelný hlavně po delším ježdění, stoupla především efektivita samotného IC

fyzika hovoří jasně o teplotě a hustotě vzduchu...

nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 752
Registrován: 10 dub 2005 12:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Mirda »

2 Kneca: tvoje předstva montáže asi by byla tato hádám :D

Obrázek
Ilustrační foto O1
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off Obrázek

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: FMIC do 1.8T

Příspěvek od Rajdlos »

blazen: tak znovu, mas to odbrzdene? nejake pocitove vysledky me vazne nechavaji chladnym, prilozenou ruku nekomentuju :o) nebo staci hodnoty namerene z IAT

ano fyzika je jasna, ale bohuzel praxe je vetsinou jina

nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
... tohle jsem bohuzel nepobral
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: FMIC do 1.8T

Příspěvek od blázen »

Rajdlos píše:blazen: tak znovu, mas to odbrzdene? nejake pocitove vysledky me vazne nechavaji chladnym, prilozenou ruku nekomentuju :o) nebo staci hodnoty namerene z IAT

ano fyzika je jasna, ale bohuzel praxe je vetsinou jina

nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
... tohle jsem bohuzel nepobral

spíš bych měl otázku, jak účině ochlaují ventilátory IC při měření na brzdě? je to skutečně otázka na kterou neznám odpověd, pokud víš, tak to rozepiš.

stejný výsledek by byl dosažen při měření teploty vzduchu vstupujícího do sacího traktu. Ale už na začátku sem předpokládal,že když se na to ptá tak ,že je IC na tom voze nedostačující... netuším jak vypadá
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
kmeca
Příspěvky: 52
Registrován: 25 úno 2005 09:20
Bydliště: prostějov

Příspěvek od kmeca »

Mirda píše:2 Kneca: tvoje předstva montáže asi by byla tato hádám :D

Obrázek
Ilustrační foto O1
To je presne ono o co mi jde..mam tedka seriove IC pod pravym svetlem a rad bych to do budoucna predelal,ale ted nevim co si o tom myslet,jestli mi to pomuze nebo spis uskodi..

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

kmeca píše:
Mirda píše:2 Kneca: tvoje předstva montáže asi by byla tato hádám :D

Obrázek
Ilustrační foto O1
To je presne ono o co mi jde..mam tedka seriove IC pod pravym svetlem a rad bych to do budoucna predelal,ale ted nevim co si o tom myslet,jestli mi to pomuze nebo spis uskodi..
pomůže ti to hlavně vzrůstem efektivity při delším ježdění.. doba prodlení plnění se nepatrně prodlouží,ale víc získáš než ztratíš
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

IC bych nezvetsoval,tedy pokud se nechystás k dalším úpravám, jen přemístil aby k němu mohl vzduch. Pro delší jízdy a zvýšení účinosti bych zvolil ochlazení sodovkou nebo co2.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

já bych 100x raději zvolil větší IC.. je to nejlevnější a nejjednodušší řešení a v mém případě sem vysledoval obrovský přínos :roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

Čísla čísla grafy. Nic jiného není důkaz. Nezáleží přece na velikosti IC ale jeho účinnosti. Můžu mít IC které je velké 150 na 300mm a bude stejně účinné jako ic 6krát větší i objemove. Výrobce není blb který schválně dá menší ic. Objemove účiností odpovídá objemu motoru a účinnosti turba. Účinosti se rozumí kolik tepla je schopna odebrat plocha ic z plnícího vzduchu. Eventuelni dochlazení sodovkou je levnější řešení než větší ic. Proč sodovkou? Efekt ochlazení při evaporaci je 6krát větší než u vody. Můžeš v praxi pozorovat třeba při otevření plechovky s pivem.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

čísla nepotřebuju,grafy taky ne.. je jich docela dost na netu. docela hezky se to projeví samo při ježdění...bez doplnování čehokoliv. samozřejmě kluk co založil tohle téma má problém s účinností IC...ale myslím,že mu poradí nejlíp na forum,které je seskupením majitelů právě jeho typu vozu.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

Jsem celý tenhle motor dával do jiného auta a mám i větší IC aby si neměl větší turbodíru tak se dá udělat pár uprav. Kdybys měl zájem mohl bych ti zažídit i potrubí z nerezi které budeš potřebovat aby si nzlikvidoval klapku atd. Kdyžtak se ozvi na SZ nebo icq.
VW golf II GT 1.8Turbo

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“