FMIC do 1.8T
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
FMIC do 1.8T
Zvazuju umistit do sveho Leona 1.8T misto stavajiciho IC pod pravym svetlem vetsi FMIC..Nevi nekdo jaky je max rozmer co bych tam nacpal? (pro stouraly,nemam auto doma,takze to zmerit nemuzu) a kdo by mi pripadne pomohl s touto upravou?OL a okoli...diky
Re: FMIC do 1.8T
samozřejmě můžeš instalovat větší FMIC za stávající na vhodné místo..maximální velikost je taková,jak velký cooler seženeš a jak velký se tam vejde..
Tak to co pise blazen je trosku mimo, samo ze by to melo byt optimalnimu Tvemu vykonu, pokud das hodne velky IC, zvetsis tim samo turbo lag. Jinak s nejakym pridanim vykonu nepocitej.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Rajdlos píše:Tak to co pise blazen je trosku mimo, samo ze by to melo byt optimalnimu Tvemu vykonu, pokud das hodne velky IC, zvetsis tim samo turbo lag. Jinak s nejakym pridanim vykonu nepocitej.
tohle je mimo,(nic ve zlém) větším IC výkon samozřejmě vzroste, pokud je ten seriový umístěný zle a velký asi taky nebude.
na SX sou vyzkoušené IC od menších po obrovské pro stejné výkony, na LAG si nikdo nestěžoval.. ten rozdíl prodlevy naplnění dvojnásobně velkého IC je téměř zanedbatelný .. byt při logické úvaze trvá dýl naplnit vetší IC.
Re: FMIC do 1.8T
No kdyz si to myslis, necham Te pri tom, videl jsem nekolik grafu z brzdy, kdy upgrade za vetsi IC dokonce vykon degradoval a sel ca o 5 koni dolu, a to byly renomovane IC kity od Greddy, HSK atp. motor koncern 1.8T.
Ono to asi pocitove pridava fakt desne moc koni
hlavne musi byt vylestenej
Pokud nemenis turbo za vetsi a nebo nezvedas vice plnici tlak, vetsi IC je k nicemu. protoze seriove jsou vetsinou dostatecne dimenzovane.
Mas nekdy grafy z brzd u tech "testovanych" FMIC? nebo je to jen, "ted to tahne vic odpsodu". Docela by me to zajimalo ten narust vykonu
Ono to asi pocitove pridava fakt desne moc koni


Mas nekdy grafy z brzd u tech "testovanych" FMIC? nebo je to jen, "ted to tahne vic odpsodu". Docela by me to zajimalo ten narust vykonu

Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: FMIC do 1.8T
mám proto jediný výsledný efekt... jízda kudlou a sáhnutí na výstupní rouru IC.. na menším teplejší než na větším..což je defakto výsledek hovořící za vše.. toto sem si zkusil při výměně IC za 6x větší než byl seriový na stejně velkém motoru (1,8T) rozdíl byl znatelný hlavně po delším ježdění, stoupla především efektivita samotného ICRajdlos píše:No kdyz si to myslis, necham Te pri tom, videl jsem nekolik grafu z brzdy, kdy upgrade za vetsi IC dokonce vykon degradoval a sel ca o 5 koni dolu, a to byly renomovane IC kity od Greddy, HSK atp. motor koncern 1.8T.
Ono to asi pocitove pridava fakt desne moc konihlavne musi byt vylestenej
Pokud nemenis turbo za vetsi a nebo nezvedas vice plnici tlak, vetsi IC je k nicemu. protoze seriove jsou vetsinou dostatecne dimenzovane.
Mas nekdy grafy z brzd u tech "testovanych" FMIC? nebo je to jen, "ted to tahne vic odpsodu". Docela by me to zajimalo ten narust vykonu
fyzika hovoří jasně o teplotě a hustotě vzduchu...
nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
Re: FMIC do 1.8T
blazen: tak znovu, mas to odbrzdene? nejake pocitove vysledky me vazne nechavaji chladnym, prilozenou ruku nekomentuju
nebo staci hodnoty namerene z IAT
ano fyzika je jasna, ale bohuzel praxe je vetsinou jina
nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
... tohle jsem bohuzel nepobral

ano fyzika je jasna, ale bohuzel praxe je vetsinou jina
nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
... tohle jsem bohuzel nepobral
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: FMIC do 1.8T
Rajdlos píše:blazen: tak znovu, mas to odbrzdene? nejake pocitove vysledky me vazne nechavaji chladnym, prilozenou ruku nekomentujunebo staci hodnoty namerene z IAT
ano fyzika je jasna, ale bohuzel praxe je vetsinou jina
nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
... tohle jsem bohuzel nepobral
spíš bych měl otázku, jak účině ochlaují ventilátory IC při měření na brzdě? je to skutečně otázka na kterou neznám odpověd, pokud víš, tak to rozepiš.
stejný výsledek by byl dosažen při měření teploty vzduchu vstupujícího do sacího traktu. Ale už na začátku sem předpokládal,že když se na to ptá tak ,že je IC na tom voze nedostačující... netuším jak vypadá
pomůže ti to hlavně vzrůstem efektivity při delším ježdění.. doba prodlení plnění se nepatrně prodlouží,ale víc získáš než ztratíškmeca píše:To je presne ono o co mi jde..mam tedka seriove IC pod pravym svetlem a rad bych to do budoucna predelal,ale ted nevim co si o tom myslet,jestli mi to pomuze nebo spis uskodi..Mirda píše:2 Kneca: tvoje předstva montáže asi by byla tato hádám![]()
Ilustrační foto O1
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Čísla čísla grafy. Nic jiného není důkaz. Nezáleží přece na velikosti IC ale jeho účinnosti. Můžu mít IC které je velké 150 na 300mm a bude stejně účinné jako ic 6krát větší i objemove. Výrobce není blb který schválně dá menší ic. Objemove účiností odpovídá objemu motoru a účinnosti turba. Účinosti se rozumí kolik tepla je schopna odebrat plocha ic z plnícího vzduchu. Eventuelni dochlazení sodovkou je levnější řešení než větší ic. Proč sodovkou? Efekt ochlazení při evaporaci je 6krát větší než u vody. Můžeš v praxi pozorovat třeba při otevření plechovky s pivem.
gti
Jsem celý tenhle motor dával do jiného auta a mám i větší IC aby si neměl větší turbodíru tak se dá udělat pár uprav. Kdybys měl zájem mohl bych ti zažídit i potrubí z nerezi které budeš potřebovat aby si nzlikvidoval klapku atd. Kdyžtak se ozvi na SZ nebo icq.
VW golf II GT 1.8Turbo