Ostrekovanie InterCoolera
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ostrekovanie InterCoolera
Chcem sa vas opytat ako je to s ostrekovanim IC??? Mam Nissan Patrol a dost sa mi hreje kem som v lese ale ked som nalozeny full a idem do kopca. Videl som to na Impreze ze take nieco ma a neviem co to bude fungovat. Poradte ked viete, dik
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Ostrekovanie InterCoolera
tak ono kdyz tahas tak nemas moc velkou rychlost takze chlazeni vzduchem je mensi co pouzit elektricke vrtule? jednu co taha druha co saje?
pod kapotu patrola se vejde ic avia... je tam mrda místa... kámoš ji tam má a ještě mu zbylo místo na ventylátory pod něj... chladí mu to parádně... fmic není u offroadu dobrej nápad v terénu ho zabiješ...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jo pomůže pomůže ti hlavně když jedeš pomalu navíc pokud použiješ silnej ostřik bude ti ic umívat od nečistot které brání jeho ůčinnosti myslím že rpo offroad je to good...tino píše:to elvis: v starom hranatom patrole je miesta aj pre aviu lebo ta verzia ne IC..ale ten nas ho ma a vela miesta tam neostalo...
a ja som sa vas pytal ci mi to ostrekovanie pomoze, lebo ja nemienim nemit cooler..len som sa chcel dozvediet ci sa mi to chladenie trochen zlepsi
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jo ja používám to mám malej cooler tak mám jen jednu tryku ale většinou jsou lepší dvě... ono stačí malé čerpadýlko (s akvaristiky) a nějkou plastovo nádobku třeba s oby nebo tak...tino píše:noooo toto som cel pocut..a takto: to mi staci nejaka nadobka podobna tej na ostrekovace okien a cely ten systemik asi..nic ine nie??,
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
zaleží na "profilu" trisky, jsou trisky co ti dokáží pokrýt plochu 150x350mm a je potom otázka zda je používat dve nebo místo druhé nedat COčko a zvýšit tak učinnostelviiis píše:jo ja používám to mám malej cooler tak mám jen jednu tryku ale většinou jsou lepší dvě... ono stačí malé čerpadýlko (s akvaristiky) a nějkou plastovo nádobku třeba s oby nebo tak...tino píše:noooo toto som cel pocut..a takto: to mi staci nejaka nadobka podobna tej na ostrekovace okien a cely ten systemik asi..nic ine nie??,

EDIT : jinak k tomu čerpadýlku z akvaritsiky atd.. ano bude to fungovat ale učinost bude o dost nižší než u "profi" sestavy, jelikož čerpdlo nedá takový tlak aby doslo k ideálnímu rozprášení ( tm zároven varuji - nepoužívat čerpadýlko z akvaristiky v kombinaci s COčkem jak píšu výše



zrovinky na jendom takovém systému pracujeme a pokdu to vyjde bude DICR jedním z ofiko výrobcu profi systému ( systém funguje s tlakem media od 10 barů výše ).
Naposledy upravil(a) Idaho dne 24 čer 2008 19:53, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
mnot to asi jo ale je otázka jestli je to u toho offroada potřeba přeci jen tam má ostřik jen cooler oplachovat a nahrazovat ochlazení při nízkých rychlostech navíc je snadno dolpnitelný...Idaho píše:zaleží na "profilu" trisky, jsou trisky co ti dokáží pokrýt plochu 150x350mm a je potom otázka zda je používat dve nebo místo druhé nedat COčko a zvýšit tak učinnostelviiis píše:jo ja používám to mám malej cooler tak mám jen jednu tryku ale většinou jsou lepší dvě... ono stačí malé čerpadýlko (s akvaristiky) a nějkou plastovo nádobku třeba s oby nebo tak...tino píše:noooo toto som cel pocut..a takto: to mi staci nejaka nadobka podobna tej na ostrekovace okien a cely ten systemik asi..nic ine nie??,
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
no mezi námi, když už ostřikovat tak rovnou "sodovkou"elviiis píše:mnot to asi jo ale je otázka jestli je to u toho offroada potřeba přeci jen tam má ostřik jen cooler oplachovat a nahrazovat ochlazení při nízkých rychlostech navíc je snadno dolpnitelný...Idaho píše:zaleží na "profilu" trisky, jsou trisky co ti dokáží pokrýt plochu 150x350mm a je potom otázka zda je používat dve nebo místo druhé nedat COčko a zvýšit tak učinnostelviiis píše: jo ja používám to mám malej cooler tak mám jen jednu tryku ale většinou jsou lepší dvě... ono stačí malé čerpadýlko (s akvaristiky) a nějkou plastovo nádobku třeba s oby nebo tak...


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
beru v potaz, už jsem dohodnul senseie ale uvítáme vice rozdílných aut, ten ostřik je jen "bokovka" ke které jsme se dostali při projrkování CrCAI ( "Cryogenic Cooled Air Intake" ), takže pokdu to bude další autí poblíž tím lépe.SKury píše:Honzo, jestli budeš potřebovat nějaký testovací auto, stačí říct....Idaho píše:...zrovinky na jendom takovém systému pracujeme a pokdu to vyjde bude DICR jedním z ofiko výrobcu profi systému ( systém funguje s tlakem media od 10 barů výše ).
jak bude připraven prototyp pro supru oveříme zda by byl použitelný i pro tvé TT a pokud ne připravíme cryo komory i pro tvé auto..
jinak ostřik samozřejme také

zbytek kdyžtak v Sz -. hod mi nejaké info o tvem voze.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ostrekovanie InterCoolera
taboo v nasich podmínkách prozatím jen O2 ale ventily dalsi body systému budou projektovány pro případné použití CO2
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ostrekovanie InterCoolera
cisty kyslik?
ja do toho teda moc nevidim, ale toto mi naozaj nepride ako dobry napad...
ja do toho teda moc nevidim, ale toto mi naozaj nepride ako dobry napad...
Re: Ostrekovanie InterCoolera
nikdo tu nemluví o vstřikování, mluví se tu o ochlazování pomocí zkapalneného media.. běžne s epoužívá zkapalnený kyslík aleten by v našich podmínkách byl moc drahý takže experimentujeme se stlačeným CO2. Bohužel abychom dosáhli alespon části učinnosti kapalného kylsíku musí být stlačen mnohem více, což bohužel znamená težší tlakovou nádobu nebo menší nápln.JonnY píše:cisty kyslik?
ja do toho teda moc nevidim, ale toto mi naozaj nepride ako dobry napad...
Na druhou stranu nekteré komponenty použité v klasických CrCAI třeba od DEI ( které používají kapalný kyslík ) nelze použít při použití CO2 takže naše použité komponenty budou dimenzovány tak aby ve slabých místech vyhovovali oběma médiím a uživateli již bude co použije.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ostrekovanie InterCoolera
Idaho: aha, ja som to pochopil ako ostrek...
a co kvapalny dusik? ten by mal byt zohnatelny pomerne jednoducho, nie?
a co kvapalny dusik? ten by mal byt zohnatelny pomerne jednoducho, nie?
Re: Ostrekovanie InterCoolera
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:01, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Ostrekovanie InterCoolera
Tabo plne chápu a o učinnosti vím, ale proste to chci zkusit 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ostrekovanie InterCoolera
Jen tak mimochodem, pokud se ti hřeje motor (tj. leze nahoru teplota vody na budíku v palubce), tak ostřikem IC určitě nic nevyřešíš.tino píše:Chcem sa vas opytat ako je to s ostrekovanim IC??? Mam Nissan Patrol a dost sa mi hreje kem som v lese ale ked som nalozeny full a idem do kopca. Videl som to na Impreze ze take nieco ma a neviem co to bude fungovat. Poradte ked viete, dik
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
beaver má pravdu, pokud nemluvíš o teplote stalačeného vzduchu ale teplote motoru , potom je bud nekde problém - staší chladič s ne 100% učinností, nebo dobrý ale poddimenzovaný chladič.tino píše:to beaver: nijako to neporiesi moj problem??? ako teda urychlit schladenie???
POdívej se jakým zpusobem je ovládán ventilátor na chladiči, pokud viskospojkou a vrtulí pojhánenou motorem, muže být v háji viskoposjka, bývá to ceůkem drahé, osoben doporučuji spíše přestavet na el. ventilátor. ( nebo dva ) a pořešit jeji ch spínání bud manuálne nebo čidly.
pokud tam jsou el. ventilátory a ne visco tak by mohl být problém ve vodní pumpe, fouklém tesnení pod hlavou, neučinném chladiči anebo i termostatu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
je to cez visko spojku ale ta je relativne nova lebo sme mali prasknutu hlavu (klasicky problem patrolov) a pri jej oprave sme ju menili takze tam problem nieje..je dost mozne ze je nieco s chladicom ale teraz cez vykend som nanho pozeral a cely som ho prestriekal tak uvidim ci len nebol nejako spinavy a branilo blato prudeniu vzduchu