vynechávání motoru při vysokém boostu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

vynechávání motoru při vysokém boostu

Příspěvek od elviiis »

Mám takovej problém... rover mi vynechává ale jen když nejedu kudlu... vynechává při cca3ti ot když jedu pijánko a šlápnu mu... když mu dám kudlu a držím ho přes 4tis tak je vše oki... někteří říkají chudá směs ale to mi smrdí že to drží když jedu festovně... moje ůvaha je nad tím že nestíhám pálit (svíčky jsou oplálené parádně)... prostě že v tom rozmezí kolem 3tis nemám pro takovej tlak podtřebnou jiskru... návrh je snížit odtrh a nebo koupit místo bpr6 svíčky bpr7... bohužel nemám wb tudíž si směs nemůžu změřit...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: vynechávání motoru při vysokém boostu

Příspěvek od JonnY »

nejsu to proste detonacie?

meerecheck
Příspěvky: 273
Registrován: 05 pro 2006 18:53
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: vynechávání motoru při vysokém boostu

Příspěvek od meerecheck »

Hele, davat studenejsi svicku asi ne ... na vyssi boost nas vetsina menila prave na bcpr6et. Bude to chude, bohuzel. Najdi nekodo, kdo ma AFM meter aspon a promerte vyfukove plyny. Mel jsem podobny problem, vyresen byl vymenou cidla na klice a vstrikovaci listy se vstriky.
Fiat Uno Turbo i.e. @ T28 fen :)

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: vynechávání motoru při vysokém boostu

Příspěvek od JonnY »

myslis ze to budu sviecky/zapalovanie?
to by robilo aj vo vyssich otackach, nie?

neklepe to? skus natankovat 100oktanov a budes to mat jasne
tiez skontroluj (ocistit namontovat pojazdit a skontrolovat) ako vyzeraju sviecky... podla nich by sa mala dat pomerne dobre urcit bohatost a vraj aj predstih...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

mno jdu do studenějších svíček i další zdroj potvrdil mou domněnku že 6ky jsou na 1bar málo že by mohly bejt good 7ky... pokud to nebude good půjde walbro a tjůningovej regulátor tlaku v liště... budem boostovat mitsu colt takže budu nakupovat knock afr a get takže si to i poměřím... jiank jezdím na omw carrera skusím shell v-powakuwa...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:00, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Taboo píše:Ze vseho nejdriv natlakuj cely vstupni trakt (do nejakych 20 PSI) pres vztup turba se vsemi ventily zavrenymi (vetsinou s #1 pistem v TDC). Postav si k tomu jednoduchy tester, ktery docasne nahradi potrubi/hadici mezi air filtrem a vztupem turba, neco jako tohle:
http://www.mirage-performance.com/Eclip ... ster02.jpg
Muzes pouzit mydlovou vodu k zjisteni netesnosti spojeni potrubi intercooleru, tesneni klapky a jeji hridele, tesneni injectoru, BOV, etc.
Coby druhy bod, vytahni error codes. Pricinou by mohl byt spatny TPS pri prechodu z closed do open loop mode. Take MAP/MAF (cokoliv mas) sensor. Nejlepe by bylo napojit ten motor na datalogger a zjistit output knock sensoru (pokud ho Rover ma). Knock sensory se starim tvrdnou a pote zacnou zaplavovat ECU signaly normalniho hluku, ktere jsou prelozeny coby detonace (po cemz ECU nejdriv snizi predstih zapalovani a pote i zaplavi motor palivem).
Samozrejme, zkontroluj take spravny predstih zapalovani. BPR7 svicek nebude potreba (i ja pouzivam BPR6 - pri temer 40 PSI, jen s o neco mensi vzdalenosti elektrod). Chladnejsi svicky ti nepomohou pri vyssi hranici tlaku turba. Tam je problemem preskok jiskry dany vzdalenosti elektrod. Casto take stare kabely svicek maji za nasledek spatnou jiskru.
Shrnuto, natlakuj to a oprav vse co netesni, dej to na logger a vymen svicky a jejich kabely.
:wink:
díky pane 8) o víkendu vše provedu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

zacni najjednoduchsie: zniz odtrh na stavajucich svieckach....ak pomoze, uvazuj o silnejsom zapalovani.
ak nepomoze, tak postupuj dalej ako tu bolo uvedene....

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

raddy píše:zacni najjednoduchsie: zniz odtrh na stavajucich svieckach....ak pomoze, uvazuj o silnejsom zapalovani.
ak nepomoze, tak postupuj dalej ako tu bolo uvedene....
Problém je asi vyřešenej... ventyl řídící boost je kapku magor a mezi 3 až 4tis vyflustne tlak turba na 20psi a to bude asi ten háček :lol: 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
buddha
Příspěvky: 98
Registrován: 18 čer 2006 20:08
Bydliště: Trollhattan
Kontaktovat uživatele:

Re: vynechávání motoru při vysokém boostu

Příspěvek od buddha »

mam stejnej problem :(
začal jsem zjištovat co a jak,ale mam prvni fen,tak to jde ztuha.
u mě jsem narazil na uplně ohoblovanou tyčku na wastegate a nějakej pochybnej mbc.Takže zatim objednana wastegate,čimž stahnu tlak a pak se uvidí co dál.Nenavidim když se do věci ktera funguje oki se.e nějakej domací přicmrndávač a celý to dojebe :(
9000 Aero....někdy fakt lítá :)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vynechávání motoru při vysokém boostu

Příspěvek od elviiis »

buddha píše:mam stejnej problem :(
začal jsem zjištovat co a jak,ale mam prvni fen,tak to jde ztuha.
u mě jsem narazil na uplně ohoblovanou tyčku na wastegate a nějakej pochybnej mbc.Takže zatim objednana wastegate,čimž stahnu tlak a pak se uvidí co dál.Nenavidim když se do věci ktera funguje oki se.e nějakej domací přicmrndávač a celý to dojebe :(
já už mám vše oki nakonec to byla hadčika od wg... byla v ní dírka 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“