PAGID - kde?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

PAGID - kde?

Příspěvek od luke.bean »

Kdo dováží do čr PAGID desky kromě Křenek motorsport? nevíte někdo? díky
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

www.meteor.cz .. pokud děláš častěji s autama , tak můžeš mít slevu až 30% .. kámoš to tam bere a na závoďáku se mu velmi osvědčila kombinace modrý desky a AP kotouče... 8) sám do toho ke konci léta jdu...

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: PAGID - kde?

Příspěvek od luke.bean »

no,beru právě ty pagidy u Křenka a taky modrý.. ale tak nějak se pídím jak jsou na tom ceny u konkurence. já jsem si je teď objednal na svůj civil car,tak doufám že mi to nesežere kotouče ATE za 14 dní :lol:
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: PAGID - kde?

Příspěvek od Idaho »

no zatím co mám reference od zákazníku, tak dost jich přecházéí od Pagid na EBC ale nevím ted jak jsou na tom cenove pagidy..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: PAGID - kde?

Příspěvek od luke.bean »

nojo,jenže problém trochu je v tom,aby někdo udal objektivní názor na ty desky.. nepůjdu si koupit EBC když jsem neslyšel názor od nějakýho člověka,kterej toho vyzkoušl víc a umí být objektivní. (pro příklad uvedu,že kamarád mi vyprávěl o jednom člověku,který si dal na octavia 1.6 / 55kW dopředu koutouče brembo a pak se všude vychlobá jak má upravený brzdy který nejsou sériový a že brembo je nejlepší.. - mimochodem,takových lidí je i třeba tady dost..) pagidy jsme sám vyzkoušl a proto do nich jdu a i když jsme tak nějak upřednostňoval ferodo,tak v polslední době jem si na nich začal všímat zajímavých věcí a slyšel od lidí kteří ví o čem mluví ( třeba p. Křenek) že ty desky nejsou zase na takový úrovni jako konkurence..
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: PAGID - kde?

Příspěvek od Idaho »

bohužel já osoben mám zkusenosti s ebc velice dobré ale nemám s číms rovnat, protož e to čemu neveřím tak si navuz nedám at kdokliv říká že je to sebelepší, dokud mne nezklamou veci ketré používám doposud ( nebo mi nejaká duveryhodná osoba která ví co používám a používalal to taky a přesla na neco jiného nepotvrdí že je to lepší ).

Obecne EBC používají vozy jezdící endurance závody a už jen to že se vyrábejí různé"stupne" tvrdosti a teploty desek značí se o to začínají zajímat trosku profesionálneji.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

k volbě Pagidu mě vedou velmi , velmi kladné reference coupečkařů v anglii a též fakt, že tam kde na závoďáku ferodo schořelo,Pagid neměl problém.. a to to je jen obyč favorit na kopce..

tady něco o Pagidech (AJ)

Pagid pads seem to be widely accepted as the best pads for the Coupe (although definitely not the cheapest).

However, there is some confusion as to which Pagid pads are most appropriate, so here's the list of pads, with their various properties.

The main types for the Coupe are Blue, Yellow or Grey, but I've listed the less common compounds as well.



RS4-2 BLUE (Carbon Based)

Still our most popular material, (known as ‘Pagid Blue’), RS4-2 gives a good low temperature response. It is very stable, with superior modulation and feel. RS4-2 has a medium co-efficient of friction with good pad and disc life. Suitable for many applications especially gravel rally and wet tarmac, where a high level of control is required.

Friction Level Cold 0.40
At 100°C 0.42
At 300°C 0.43
Max at 0.46 @ 550°C
Constant working temperature 350 – 600°C
Max temperature for short period only 650°C

RS4-2-1 BLACK (Carbon Based) (Sport Pad)

A very stable material with low disc wear. It has a wide operating range with good low temperature performance and low brake noise. Fitted as original equipment on many high performance road vehicles, this is the best all round pad for road and light track day use.
Also available in a small range of Sport Type Pads (Dark Blue Coating)

Friction Level Cold 0.36
At 100°C 0.38
At 300°C 0.42
Max at 0.45 @ 500°C
Constant working temperature 300 – 500°C
Max temperature for short period only 550°C

RS4-4 ORANGE (Carbon Based)

This material has a slightly higher average friction level than RS4-2. It is better for high temperature applications than RS4-2 and has a very stable torque pattern during the stop. Suitable for rear axle use on Touring Car applications and very popular in Porsche and BMW club racing circles.

Friction Level Cold 0.39
At 100°C 0.40
At 300°C 0.43
Max at 0.49 @ 600°C
Constant working temperature 350 – 650°C
Max temperature for short period only 700°C

RS-14 BLACK (Ceramic Based)

A high friction, high temperature material with enviable pad life at this level of friction. Very kind to discs, easily modulated, and resistant to wheel lock in extreme use. Suitable for Touring Car, WRC, GT and other forms of medium weight single seater race cars that have good levels of grip.

Friction Level Cold 0.44
At 100°C 0.47
At 300°C 0.49
Max at 0.54 @ 600°C
Constant working temperature 400 – 700°C
Max temperature for short period only 800°C

RS-15 GREY (Ceramic Based)

A development of RS-14 which combines a 20% higher friction level with an improved initial bite. RS-15 has good life and exceptional release characteristics, combined with good cold operating properties. It is also very easily bedded in comparison to its competitors. Suitable for Touring car, GT and other applications requiring very high levels of friction and high temperature stability.

Friction Level Cold 0.50
At 100°C 0.54
At 300°C 0.57
Max at 0.62 @ 600°C
Constant working temperature 400°C– 800°C
Max temperature for short period only 900°C

RS-19/RS-29 YELLOW (Ceramic Based)

These materials provide very good performance at all temperatures with immediate brake response. Very stable pad on ceramic base, with excellent fade resistance and low disc wear. Suitable for endurance racing, or applications where exceptional life is required. RS29 has similar levels of performance but has improvements in bite and better pedal feel at higher temperatures, along with slight improvements in life under extreme conditions.
Multiple 24 hour race winner at Le-Mans, Daytona, Spa, etc, etc.

Friction Level Cold 0.40
At 100°C 0.43
At 300°C 0.47
Max at 0.49 @ 550°C
Constant working temperature 400 – 700°C
Max temperature for short period only 750°C


To summarise:

Blues - great for everyday use - good balance of price & performance
Yellow - will work OK from cold, but need a bit of heat to work at their best - good balance of performance and life
Grey - will work OK from cold but need a bit of heat to work well - once hot will leave steering wheel imprints on your forehead. I challenge anyone to get them to fade.

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Příspěvek od máca »

pagidy umi i vitek v litvinove v autoexpresu, urcite vis kde 8)
cabrio bukvice

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: PAGID - kde?

Příspěvek od luke.bean »

máca: no,nejsem zase tak moc litvínovskej.. něco mi to říká,ale fakt nevím.. nejezdíš do dílny k říhům?
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Re: PAGID - kde?

Příspěvek od máca »

luke.bean píše:máca: no,nejsem zase tak moc litvínovskej.. něco mi to říká,ale fakt nevím.. nejezdíš do dílny k říhům?
u rihy sem delal driv, ted sem uz "teplickej" jinak autoexpres je na podkrusnohorsky ulici od Maje smerem k zimaku
cabrio bukvice

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

taky umim pagid a textar,kdyztak SZ 8)
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“