
Po vícesezóním zápolení s trabanty jsem loni v září prodal svůj poslední kousek a řekl si, že se toho na chvilku vzdám...
 nedalo mi to a cca před měsícem jsem dotáhl na jednu neodmítnutelnou nabídku trabiho 1,1 i s doklady a začlo se uvažovat o přestavbě. Trabík měl už v tu chvíli v sobě motor z VW Derby a to 1,3 s delší převodovkou, než je u trabiho běžné a tak mě napadlo Polo.
 nedalo mi to a cca před měsícem jsem dotáhl na jednu neodmítnutelnou nabídku trabiho 1,1 i s doklady a začlo se uvažovat o přestavbě. Trabík měl už v tu chvíli v sobě motor z VW Derby a to 1,3 s delší převodovkou, než je u trabiho běžné a tak mě napadlo Polo.Chvilku jsem brouzdal po netu a našel Polo GT za směšný peníz a vypravil se na něj podívat. Slovo dalo slovo a Polo bylo doma. Přestavba začala...

Po týdnu zápolení byl motor v trabantu...

Podvozek "supersport" se mi natolik zalíbil, že jsem ho chtěl i pod trabiho a tak jsem si upravil Polo těhlice a po mírné úpravě uložení - redukce na persony - tam padl i ten.
Teď pár fotek:










 Takovýmto úpravám jsem vždycky fandil
 Takovýmto úpravám jsem vždycky fandil  



 )
)

 a měl si nechat bubny, jsou lepší
 a měl si nechat bubny, jsou lepší 

 
  



