Zapojení zesilovače
Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan
Zapojení zesilovače
Čau lidi. Jsem uplnej nováček ohledně tehletěch věcí a chtěl jsem se vás zeptat jestli by jste mi mohli poradit se zesilovačem k reprákům.. Koupil jsem od kamaráda dva 400W nějaký pioneery a jeden 600W sony x-plod. Koukal jsem že v kufru jsou natažený 4 kabely k těm reprákům pak + a - a ješte jeden drát k cd měniči.. Repráky jsou v platě zapojený do jedný čokolády. Někdo mi říkal že když to je dohromady 1400W tak že mám koupit nějakej 4kanálovej zesilovač ale maximálně o výkonu 700W že když tam zapojim 1400W zesilovač tak že to neutáhne rádio nebo co a nebo že můžu oddělat repráky.. Rádio mám pioneer teď přesně nevim jakej to je přesnej typ.. Mohli by jste mi prosím vás poradit jakej ten zesík mám pořídit a jak to dyžtak zapojit?? Ještě sem můžu nahrát fotky těch kabelů jak to vypadá. A dohodit typ rádia.. Diky předem. Michal
- Celica2.0GTI
Re: Zapojení zesilovače
asi by nebylo na skodu jestli mas icq dat ho sem skontaktuju te a poradim takhle na foru to bude na dlouho vzhledem k tomu ze o tom nic nevis
Nechci zakládat new vlákno, ale chci se jen zeptat, mam JVC rádio a má L a P kanál z předzesilovače a koupil jsem 2-kanál zesík, kterej de zapojit do můstku, tak jak to mam celý zapojit? Budu z toho krmit jenom jeden menší basák, asi 150W a zesík má 2x85W RMS.
PS.: Ještě kde se dají sehnat ty izolace přes oka na kabely a tak ?
Díky za pomoc
PS.: Ještě kde se dají sehnat ty izolace přes oka na kabely a tak ?
Díky za pomoc
- Celica2.0GTI
mustek byva vetsinou na zesu namalovan pouziva se minus jednoho kanala a plus druheho skus se podivst co je na svrokach vse namalovano. jinak nevim co za izolace pres oka mysliss? smrstovaci buzirku nebo co
Taky bych nechtel zakladat new vlakno takze muj problem je ze nevim jak postupovat pri zapojeni zesiku.. co prvni odpojit, zapojit atd.. abych nevypalil zesik..