Nováček :) Tuning Škoda Fabia 1.4 Black

Plasty, spoilery, čirá optika, neony, zadní lapmy, křídla a tak dále, to najdete v této kategorii.

Moderátoři: Fáboš, Jardafox

Unique

Nováček :) Tuning Škoda Fabia 1.4 Black

Příspěvek od Unique »

Ahoj jsem tady nový:potlesk:

Jmenuji se Jirka, jsem z jižní moravy a je mi 22 let.

Jezdím v černé Fabii 1.4 .Už delší dobu obdivuju krásné tuningované auta a tak jsem se rozhodl, že by jsem chtěl taky nějak to mé autíčko vyšperkovat. Sám se v komponentech a tuningu moc nevyznám, tak bych byl rád a uvítal bych pomoc při výběru součástí a designu.

Moje představa je interiér do žluta, decentní úprava karoserie (mračítka, nějaký ten spoiler... ) a samozřejmně na čem si chci dát záležet a co je pro mně prioritou - kvalitní zvuk :?:

Doufám, že mi pomůžete co a jak, páč jsem opravdu pouhý amatér :D

Paik
Kontaktovat uživatele:

Re: Nováček :) Tuning Škoda Fabia 1.4 Black

Příspěvek od Paik »

Snížit podvozek, dát pěkný kola a bude z toho pěkný auto, žádný spoilery nebo mračítka na to necpi...

bleach

Příspěvek od bleach »

Unique píše:Ahoj jsem tady nový:potlesk:

Jmenuji se Jirka, jsem z jižní moravy a je mi 22 let.

Jezdím v černé Fabii 1.4 .Už delší dobu obdivuju krásné tuningované auta a tak jsem se rozhodl, že by jsem chtěl taky nějak to mé autíčko vyšperkovat. Sám se v komponentech a tuningu moc nevyznám, tak bych byl rád a uvítal bych pomoc při výběru součástí a designu.

Moje představa je interiér do žluta, decentní úprava karoserie (mračítka, nějaký ten spoiler... ) a samozřejmně na čem si chci dát záležet a co je pro mně prioritou - kvalitní zvuk :?:

Doufám, že mi pomůžete co a jak, páč jsem opravdu pouhý amatér :D
hustohezky :lol:

Unique

Příspěvek od Unique »

Paik píše:Snížit podvozek, dát pěkný kola a bude z toho pěkný auto, žádný spoilery nebo mračítka na to necpi...