Jmenuji se Jirka, jsem z jižní moravy a je mi 22 let.
Jezdím v černé Fabii 1.4 .Už delší dobu obdivuju krásné tuningované auta a tak jsem se rozhodl, že by jsem chtěl taky nějak to mé autíčko vyšperkovat. Sám se v komponentech a tuningu moc nevyznám, tak bych byl rád a uvítal bych pomoc při výběru součástí a designu.
Moje představa je interiér do žluta, decentní úprava karoserie (mračítka, nějaký ten spoiler... ) a samozřejmně na čem si chci dát záležet a co je pro mně prioritou - kvalitní zvuk
Doufám, že mi pomůžete co a jak, páč jsem opravdu pouhý amatér
Jmenuji se Jirka, jsem z jižní moravy a je mi 22 let.
Jezdím v černé Fabii 1.4 .Už delší dobu obdivuju krásné tuningované auta a tak jsem se rozhodl, že by jsem chtěl taky nějak to mé autíčko vyšperkovat. Sám se v komponentech a tuningu moc nevyznám, tak bych byl rád a uvítal bych pomoc při výběru součástí a designu.
Moje představa je interiér do žluta, decentní úprava karoserie (mračítka, nějaký ten spoiler... ) a samozřejmně na čem si chci dát záležet a co je pro mně prioritou - kvalitní zvuk
Doufám, že mi pomůžete co a jak, páč jsem opravdu pouhý amatér
Paik píše:Snížit podvozek, dát pěkný kola a bude z toho pěkný auto, žádný spoilery nebo mračítka na to necpi...
První bych chtěl začít vyčalouněním interiéru do žluta a celkově interiérem. Vymněnit budíky do barvy, nějaký sportovní volant a buď žluté potahy, nebo přední sedačky sportovní a do zadu jen potahy, ale nevím jak by to vypadalo.
Čau chlape, hele mračítka a podobné zhovadilosti ne-e (návíc fábka má krásně zamračené světla)....
Kdybych měl fábku a dostatek financí tak bych to řešil takhle koupil pěkná kola + trošku poslat dolů
Kola třeba tato
interiér bych udělal ve stylu Laurin&Klement
a pak už jen vylepšovat, ale nemyslím nesmyslné plasty a podobně ale použít třeba lampy z eresky s xenonama , nejsem si jistej, ale myslím že to nebylo jen u eresek ale příplatková u jakékoliv fábie, ale zas tak moc jich nejezdí
No a pak třeba kapitola hudba , tady není problém udělej si topic v autohifi, napiš kolik je rozpočet, co bys chtěl a borci odtam ti poradí co a jak
Renault Megane Break 1.9DTi 100koní v naftě, jsem spokojený =)
Pernick: Ahoj, diky. No takhle ten interier ja chci ciste, jasne zlutou. Jinak karoserii budu resit az na konec. Prvni interier a zvuk.
Roko_De_Angelo: Ehm, docela trapná ironie) Žádné křídla tam nechci, nálepky lepit urřitě nehodlám, ten tvůj "vejfuk" o to aby to řvalo, nechci absolutně už... a s tím audiem ) Damn... Takhle, dělám profesionálně hudbu, vlastním nahrávací studio, dělám pro rádia a televize. Takže žádné duc duc na balení holek u klubu xD
Btw to že jsem tady nový a nemám v těhle věcech přehled neznamená, že jsem 19ti letý frajer s gelem na palici, co chce jezdit na tuning srazy, svítit neony a balit lolitky ) Sry ale tohle ne...
Chci jen trošku skrášlit auto a kvalitní hudební systém kvůli mé práci. Děkuji všem inteligentním a chápavým co mi pomohou.
patt- píše:kedze si v obore novy tak by ti mal asi nekdo vysvetlit rozdiel medzi tuningom a tuzingom
hej tak tohle by me zajimalo. Povidej. vzdycky me zajimalo podle ceho se to hodnoti, kdo je ten mistr kterej ukaze prstem a rekne co je a co neni tuzing.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Hmmm, to je pravda, myslím že tuning je o tom si poladit kárku tak aby se hlavně líbila majiteloj a měl z ní ladost a každýmu se holt líby něco jinýho,..To Unique Určitě bych šel do té Žluto černé kombinace, ten kontrast by mohl být gooooood Bráška má na Černé Xsaře Žlutý brzdy a sahary a vypadá to dobře
patt- píše:kedze si v obore novy tak by ti mal asi nekdo vysvetlit rozdiel medzi tuningom a tuzingom
hej tak tohle by me zajimalo. Povidej. vzdycky me zajimalo podle ceho se to hodnoti, kdo je ten mistr kterej ukaze prstem a rekne co je a co neni tuzing.
Ja. Ano ja jsem ten misr, rikej mi treba mistr bin. Ja jsem ten co ukaze co je tuning a co tuzing. Vysvetleni po mne nechtej, zkousel sem to mnohokrat, ale nikomu to vysvetlit nedokazal.
K tematu: V prvni rade kazdej oceni, kdyz je auto v naprosto top stavu, to je to cim bych se nejdriv zajimal. Pokud ti to ale prijde zbytecny, tak se pust do prace, neni co resit. Mas vybranou barvu interieru, tak ho potahni, poflokuj obsij, nalakuj, s audiem ti poradi vedle a vnejsek budes resit na konec, takze casu dost. A kazdopadne s exterierem moc nedelej, kdyz si ani nejses sam jistej svym vkusem... Nic ale nezkazis vhodnou volbou kol a rozumnym snizenim.
radeji tu zlutou, z bílé se zblazníš, pokud jsi puntičkař nebo ji mas na denni jezdeni
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
patt- píše:kedze si v obore novy tak by ti mal asi nekdo vysvetlit rozdiel medzi tuningom a tuzingom
hej tak tohle by me zajimalo. Povidej. vzdycky me zajimalo podle ceho se to hodnoti, kdo je ten mistr kterej ukaze prstem a rekne co je a co neni tuzing.
vzdy je neco medzi tuningem a tuzingem,nekedy je to o nazore nekedy je neco vic tuzingove nekedy menej ... ale pravy nefalsovany tuzing sa nezapre http://images.google.sk/images?hl=sk&q= ... a=N&tab=wi a konec OT treba chlapcovi pomoct z fabkou..
first lowered R E N A U L T C L I O grandtour
http://www.clio-club.sk/ - renault clio club sk/cz
Žlutý interiér si myslím že bude děsný v tom černém,radši bych sháněl béžový,nebo origo z fabky rs.Co se týká hudby tak napiš raději na autohifiklub.cz,myslím že tam je více odborníku než tady.A zbytek jak říká většina podvozek kola to je základ a to je to co dělá auta krasné.Mračítka, chromované zrcátka, nálepky, hliníkové křídla a ostatní piczoviny nebrat TUZING
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
V první řadě se rozhlídni po srazech, nebo po fotkách ze srazů, koukni na net co kdo nabízí a udelej si názor sám. Čisté linie a pěkný kola ti nikdo hanit nebude. Když už nějaký plasty tak tak origo škoda z RSky, hlavně se vyhni všem těm chrom cetkám na zrcátkách, klikách, masce atd. Interiér - bílej!!!
já bych se zatím na celej interier vykašlal, začal bych opravdu kolama a podvozkem, potom se zaměři ta na zevnějšek a interier jako čistou práci bych nechal na konec.
Ja bych zacal zmenou jmena prispevku a upravil slovo TUNING na slovo STYLING, protoze majitel evidentne nic jinyho nechce. S tim motorem kterej tam ma ani nic jinyho chtit ostatne nemuze.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Paik píše:Snížit podvozek, dát pěkný kola a bude z toho pěkný auto, žádný spoilery nebo mračítka na to necpi...
První bych chtěl začít vyčalouněním interiéru do žluta a celkově interiérem. Vymněnit budíky do barvy, nějaký sportovní volant a buď žluté potahy, nebo přední sedačky sportovní a do zadu jen potahy, ale nevím jak by to vypadalo.
zkusil bych sehnat origo interier z fabky ktera ho mela bezovy, mel jsem ho ve fabce a super, L&K to ale nebyl.
jinak snizit, pekne kola, spojlery bych ani nedaval, spise bych zahladil puvodni narazniky,sehnat svetla s xenonem a hotovka
Jinak souhlas s Feldou-milotec a tesco tuning bych asi nebral
Audi A6 Avant 1.9TDi
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Beaver píše:Ja bych zacal zmenou jmena prispevku a upravil slovo TUNING na slovo STYLING, protoze majitel evidentne nic jinyho nechce. S tim motorem kterej tam ma ani nic jinyho chtit ostatne nemuze.
Tuning se deli na styling a performance. Takze nazev nevadi, i kdyz se bude zabyvat jen stylingem, porad je to tuning.
Beaver píše:Ja bych zacal zmenou jmena prispevku a upravil slovo TUNING na slovo STYLING, protoze majitel evidentne nic jinyho nechce. S tim motorem kterej tam ma ani nic jinyho chtit ostatne nemuze.
Tuning se deli na styling a performance. Takze nazev nevadi, i kdyz se bude zabyvat jen stylingem, porad je to tuning.
tak nějak jsem to chtěl nazvat jen jsem nevěděl jak to správně zformulovat
Ford Sierra 4x4 DOHC- bejvávalo...
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Beaver píše:Ja bych zacal zmenou jmena prispevku a upravil slovo TUNING na slovo STYLING, protoze majitel evidentne nic jinyho nechce. S tim motorem kterej tam ma ani nic jinyho chtit ostatne nemuze.
Tuning se deli na styling a performance. Takze nazev nevadi, i kdyz se bude zabyvat jen stylingem, porad je to tuning.
Tuning se deli na tuning motoru, tuning podvozku a tuning prevodovky Podobne jako styling se dela interieru nebo exterieru Teoreticky jde udelat jeste tuning aerodynamicky, ale v pripade Fabie to urcite nehrozi. Ja vim, jsem desnej puntickar
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beaver píše:Tuning se deli na tuning motoru, tuning podvozku a tuning prevodovky Podobne jako styling se dela interieru nebo exterieru Teoreticky jde udelat jeste tuning aerodynamicky, ale v pripade Fabie to urcite nehrozi. Ja vim, jsem desnej puntickar
Da se delit ruzne, ja sem jenom napsal rozdeleni, ktery vysvetluje, ze je nadpis spravne. Hodne lidi si totiz mysli, ze styling nepatri k tuningu...
Taky ze nepatri. Vzhled je subjektivni vec a neni nicim meritelna. Pojem "vytuningovat auto" (jak je u nekterych lidi v oblibe) opravdu nespociva v tom dat na to jinej naraznik. Tuning je proste funkcni zalezitost, nikoliv vzhledova. Ze lidi zahrnujou dvoubarevny nalakovani auta do tuningu je uz jejich problem, je to skoro to samy jako tvrdit, ze kdyz kouris cigarety (styling), tak jsi kurak dymek (tuning), dyt konec koncu tabak (auto) v tom je, tak k cemu fajfku (vykon)...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beaver píše:Ja bych zacal zmenou jmena prispevku a upravil slovo TUNING na slovo STYLING, protoze majitel evidentne nic jinyho nechce. S tim motorem kterej tam ma ani nic jinyho chtit ostatne nemuze.
Tuning se deli na styling a performance. Takze nazev nevadi, i kdyz se bude zabyvat jen stylingem, porad je to tuning.
Tuning se deli na tuning motoru, tuning podvozku a tuning prevodovky Podobne jako styling se dela interieru nebo exterieru Teoreticky jde udelat jeste tuning aerodynamicky, ale v pripade Fabie to urcite nehrozi. Ja vim, jsem desnej puntickar
já nevim že tak řešíte 2 slova, pro někoho je to styling pro někoho je tuning všeobecně, když se podiváte do slovníku tak tam tuning znamená "ladění" a neni tam psáno jestli ladíš vzhled motor nebo frekvenci na rádiu
Ford Sierra 4x4 DOHC- bejvávalo...
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný