Jmenuji se Jirka, jsem z jižní moravy a je mi 22 let.
Jezdím v černé Fabii 1.4 .Už delší dobu obdivuju krásné tuningované auta a tak jsem se rozhodl, že by jsem chtěl taky nějak to mé autíčko vyšperkovat. Sám se v komponentech a tuningu moc nevyznám, tak bych byl rád a uvítal bych pomoc při výběru součástí a designu.
Moje představa je interiér do žluta, decentní úprava karoserie (mračítka, nějaký ten spoiler... ) a samozřejmně na čem si chci dát záležet a co je pro mně prioritou - kvalitní zvuk
Doufám, že mi pomůžete co a jak, páč jsem opravdu pouhý amatér
Jmenuji se Jirka, jsem z jižní moravy a je mi 22 let.
Jezdím v černé Fabii 1.4 .Už delší dobu obdivuju krásné tuningované auta a tak jsem se rozhodl, že by jsem chtěl taky nějak to mé autíčko vyšperkovat. Sám se v komponentech a tuningu moc nevyznám, tak bych byl rád a uvítal bych pomoc při výběru součástí a designu.
Moje představa je interiér do žluta, decentní úprava karoserie (mračítka, nějaký ten spoiler... ) a samozřejmně na čem si chci dát záležet a co je pro mně prioritou - kvalitní zvuk
Doufám, že mi pomůžete co a jak, páč jsem opravdu pouhý amatér
Paik píše:Snížit podvozek, dát pěkný kola a bude z toho pěkný auto, žádný spoilery nebo mračítka na to necpi...
První bych chtěl začít vyčalouněním interiéru do žluta a celkově interiérem. Vymněnit budíky do barvy, nějaký sportovní volant a buď žluté potahy, nebo přední sedačky sportovní a do zadu jen potahy, ale nevím jak by to vypadalo.
Čau chlape, hele mračítka a podobné zhovadilosti ne-e (návíc fábka má krásně zamračené světla)....
Kdybych měl fábku a dostatek financí tak bych to řešil takhle koupil pěkná kola + trošku poslat dolů
Kola třeba tato
interiér bych udělal ve stylu Laurin&Klement
a pak už jen vylepšovat, ale nemyslím nesmyslné plasty a podobně ale použít třeba lampy z eresky s xenonama , nejsem si jistej, ale myslím že to nebylo jen u eresek ale příplatková u jakékoliv fábie, ale zas tak moc jich nejezdí