http://www.ferona.cz nevim o tom ze by sli sehnat levneji... maji vice druhu antikoru takze na vyber mas opravdu hodne.. vlastne nema smysl nakupovat jinde protoze 90%obchodniku a firem bere material prave od ferony takze se ti akora nacita cena..
n výfuk ti stačí normální nerez,nepotřebuješ žádný žáruvzdorný nesmysl.. stačí obyčejná nerezová trubka.. která se ti tou teplotou možná trošku obarví do žluta
přesně jak říká blázen... stačí ti normální nerez trubka ve výfuku žádnej žár není... nehledě na to že nerez obohacen o cr a mo bude dobře mastenj a pěkně debilně zpracovatelnej...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
já nakupoval 60/1.5 na sani a cena byla myslim 280za m. jinak jak pisi ostatni... staci obyc nerez... ten kvalitnejsi stoji 3x tolik a svaris ho pouze TIGem... ten co jsem mel ja jde svaret CO2 a na vyfuku to tak svarene vyt muze (tam to stejne nejni videt..)..
Jak tam maj označený ty kvalitní? Mám k tigu přístup
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
No jak sou na tom s životností? Stačí když nerez svařím tigem ? S Co2 mi sváry začli dřív nebo později reznout i s použitím jinýho drátu
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
obyc nerez se znaci 1.4301 dle DIN nebo 17.240 podle ČSN. Vařit jakoukoliv nerez at lepsi ci horsi cernym dratem pod CO je docela zverstvo. Da se varit nerez CO ckovou svareckou, ale ochranny plyn bude potom argon, musis vymenit bovden na pridavny drat aby se ti nenauhlicil od cerneho a samotny pridavny drat bude v patricne kvalite, tedy nerezovy dle pouziteho materialu.
jak bylo řečeno černej svár začne reznout... buď svařit v ochrané atmosféře nebo tig... nejlépe je vše nachystat rozřezat příměřit označit polohu a pak nechat povařit... strojařské dirmy si berou v průměru 450kč + dph za hodinu svařování... pokud budeš mít vše nachystané do dvou hodin ti to povaří ael je to dosti náročné to přesně nachystat bez svaření jednostlivejch dílů pro připasování...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
neni nic jednodussiho, nez to na aute pribodovat COckem....pak si to nechat nekde dovarit s tim ze si to naboduji tigem a CO svary vybrousi.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Mirek-200sx píše:neni nic jednodussiho, nez to na aute pribodovat COckem....pak si to nechat nekde dovarit s tim ze si to naboduji tigem a CO svary vybrousi.
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up