Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od Dave0401 »

Zajima me jak se stavi STK k pripadu, kdy se namontuje turbo nebo kompresor na klasicky motor puvodne bez preplnovani.

Jeden znamy planuje koupi VR6-ky a na tu by rad nahodil kompresor...
- projde technickou?

Druhy znamy planuje oturbit svuj motor ve fiatu bravo...
- projde technickou?

Typ motoru bude sedet u obou samozrejme, takze se nebude jednat o "prestavbu".

Co si o tom myslite?
Googluju nejake informace k tomu a nikde jsem nic nenasel.
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od blázen »

pokud ti znáví vůbec alespon trošku ví,čím si budou muset projít a kolik peněz je to bude stát.. a akceptují to,.....že to chcou instalovat na FWD vůz..(což už je z toho hlediska pitomost)

pak ti na to napíšu že na STK je úplně je,dno jestli máš turbo nebo ne..oni řeší pouze typový nápis na bloku motoru takže když bude v pořádku typ motoru..můžou mít klidně 4turba a projdou.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od Dave0401 »

no samo sebou vi do ceho pujdou... (proto jsem napsal v nazvu LEGISLATIVA)

technickou stranku veci neni treba rozebirat, to uz tady bylo... ;)

... ale chteji si byt jisti, zda ta jejich prace a vynalozene investice budou schopne projit OFICIALNE technickou kontrolou...

p.s. ta VR6 by nebyla FWD :?:
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od blázen »

pak nemusíš mít obavu, projdou. To že nainstaluješ turbo má stejný význam pro STK jako když doinstaluješ nějaký chladič oleje.. prostě je to nezajímá. Typ motoru sedí s typem co je v TP a tím to končí. Tot k instalaci turba z pohledu legislativy
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od Dave0401 »

muze nekdo prakticky potvrdit "blaznova" slova?

ja mel totiz za to, ze to na STK bude hodne vadit...
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ano, legislativně vadit to bude zcela určitě. Zda si toho na STK všimnou nebo ne, je věc druhá.

Uživatelský avatar
Flinta
Příspěvky: 1975
Registrován: 21 kvě 2006 08:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flinta »

tady u nas na to rekli jen... to turbo tam nepatri co? pak koukl na typ motoru a ten sedel a normalne nalepil znamku

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Ivan píše:Ano, legislativně vadit to bude zcela určitě. Zda si toho na STK všimnou nebo ne, je věc druhá.

a proč by to mělo vadit? Můžu zvednout telefon a zavolat na STK,mám tam dobrého kamaráda...semtam to tu taky četl tak to tu možná dopíše, pokud si všimne..ale nevidím jediný důvod proč by jim to mělo vadit.. takže mu ani prozatím nemusím volat. . .. otázkou budou Emise a naladění motoru :roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Ludwig »

blázen píše:
Ivan píše:Ano, legislativně vadit to bude zcela určitě. Zda si toho na STK všimnou nebo ne, je věc druhá.

a proč by to mělo vadit? Můžu zvednout telefon a zavolat na STK,mám tam dobrého kamaráda...semtam to tu taky četl tak to tu možná dopíše, pokud si všimne..ale nevidím jediný důvod proč by jim to mělo vadit.. takže mu ani prozatím nemusím volat. . .. otázkou budou Emise a naladění motoru :roll:
včera jsem byl na technický a vzhledem k tomu že se mohli posrat úplně ze všeho, tak u nás by nějaký turba nebo dokonce jiný motory v autě rozhodně neprošli...

mashina
Příspěvky: 46
Registrován: 27 lis 2005 14:50
Bydliště: cb
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mashina »

na stk nemaji s turbem problem. Vadi jim akorat absence katalizatoru, emise, velka kola atd..

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

blázen píše:
Ivan píše:Ano, legislativně vadit to bude zcela určitě. Zda si toho na STK všimnou nebo ne, je věc druhá.

a proč by to mělo vadit? Můžu zvednout telefon a zavolat na STK,mám tam dobrého kamaráda...semtam to tu taky četl tak to tu možná dopíše, pokud si všimne..ale nevidím jediný důvod proč by jim to mělo vadit.. takže mu ani prozatím nemusím volat. . .. otázkou budou Emise a naladění motoru :roll:
Ty si skutečně myslíš, že můžeš jen tak svévolně zvednout pomocí turba výkon třeba o 100 koní? Skutečně si myslíš, že s tím výrobce při výrobě počítal a naladil brzdy tak, aby ubrzdily o 100 koní více, že pevnost karosérie je dostatečná a že je k tomu odpovídající podvozek? Až si na tyto dotazy sám odpovíš, tak pokračujme v diskuzi.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Ivan píše:
blázen píše:
Ivan píše:Ano, legislativně vadit to bude zcela určitě. Zda si toho na STK všimnou nebo ne, je věc druhá.

a proč by to mělo vadit? Můžu zvednout telefon a zavolat na STK,mám tam dobrého kamaráda...semtam to tu taky četl tak to tu možná dopíše, pokud si všimne..ale nevidím jediný důvod proč by jim to mělo vadit.. takže mu ani prozatím nemusím volat. . .. otázkou budou Emise a naladění motoru :roll:
Ty si skutečně myslíš, že můžeš jen tak svévolně zvednout pomocí turba výkon třeba o 100 koní? Skutečně si myslíš, že s tím výrobce při výrobě počítal a naladil brzdy tak, aby ubrzdily o 100 koní více, že pevnost karosérie je dostatečná a že je k tomu odpovídající podvozek? Až si na tyto dotazy sám odpovíš, tak pokračujme v diskuzi.
ježiši a co stím má společného STK? mi ještě nikdy nekontrolovali v jakým stavu mám komprese ve válcích a jestli mám větší IC nebo ne.. jim je to šum a fuk.. kontrolujou čísla a stav podvozku a brzd a světla....nic víc.. můžeš použít klidně 4 turba.. zvláštní zvednul sem si výkon o víc jak 100HP a na STK mi na větší turbo nepověděl nikdo ani píd.. ani na jinej výfuk.. na větší vstřiky,..jinou AFM..a to ten motor očumovali 20minut protože se jim líbil.

prostě si zkontrolujou typ motoru na označení na bloku a tím pro ně motor končí.. jediný problém by mohl vzniknout s nějakým neekologickým výfukem bez katu. tam bude pak asi i problém s hodnotama emisí.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od Ondras »

Evidentně jsi, blázne, nepochopil, co Ivan píše. Takový zásah do motoru není legální. To, že se na to na STK nepřijde, tento zásah nijak nezlegalizuje.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od blázen »

Ondras píše:Evidentně jsi, blázne, nepochopil, co Ivan píše. Takový zásah do motoru není legální. To, že se na to na STK nepřijde, tento zásah nijak nezlegalizuje.
k takovéto prkotině už nemám co dodat....snad jen nepřeplnujte.. :lol:

legální není ani zvednout plnící tlak .. :roll: ani víc nahustit gumy 8)

jinak si zase špatně něco přečetl..protože sem psal,že mě na motor koukali dost dlouho a na dost věcí se ptali... a neřekli prostě ani prt.. protože ti sotva někdo něco bude dokazovat co na tom voze má být a co ne.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od Ondras »

Tvrdíš tedy, že lajdácká (nebo i pečlivá) kontrola na STK, která neodhalí (např. proto, že to je velmi obtížné) nelegální zásah do vozidla, automaticky tento zásah legalizuje? To snad ne...
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

nechci nic rikat, ale to jste fakt takovy blbove? asi to nebude legalni treba tak jako dat jiny brzdy... neco podobnyho, nekde to projde, jinde ne, v kazdym pripade je to vylepseni auta a jeho vlastnosti, ale legalni to neni.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

mashina
Příspěvky: 46
Registrován: 27 lis 2005 14:50
Bydliště: cb
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mashina »

bóďa píše:nechci nic rikat, ale to jste fakt takovy blbove? asi to nebude legalni treba tak jako dat jiny brzdy... neco podobnyho, nekde to projde, jinde ne, v kazdym pripade je to vylepseni auta a jeho vlastnosti, ale legalni to neni.
:D

Jose85
Příspěvky: 581
Registrován: 18 čer 2007 20:42

Příspěvek od Jose85 »

Možná debilní nápad.:D Co upravit auto na SRN značkách,nechat schválit TUV a auto přehlásit do ČR ? :?

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Jose85 píše:Možná debilní nápad.:D Co upravit auto na SRN značkách,nechat schválit TUV a auto přehlásit do ČR ? :?
o tomhle čím dál víc uvažuju.... :lol: protože V6 motor v karoserii která V6 viděla jen z autobusu legálně neprojde...

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

organizace na zpusob TUV je tusim i unas....onehda o tom byl clanek v TM

Edit: tak je to primo ceska TUV :) http://www.tuv-auto.cz/cs/sluzby/sluzby ... ni-vozidel
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Příspěvek od fiat12PMR »

Jose85 píše:Možná debilní nápad.:D Co upravit auto na SRN značkách,nechat schválit TUV a auto přehlásit do ČR ? :?
omyl... TUV ti schvali ale pouze pro nemeckou republiku nikoli v ramci evropske unie...

jako priklad uvedu tento:

moje BMW puvodne 318is bylo dovezeno z nemecka, pri prapisovani TP na cesky (cistopis) mi sice slechetne prepsali 17" kola ALE: sportovní sedačky, xenony, jine brzdy atd uz odmitly napsat z duvodu ze to je pod nemeckym atestem a tady to atest nema.... pokud by jsi tedy v SRN chtel atest evropske unie tak to muzes rovnou takoveto auto stavet v CR protoze te bude cekat stejny postup jako zde... (povoleni od automobilky, schvalovaci komise, STK, urad)
porsche 944

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Příspěvek od fiat12PMR »

montaz turba = neodborny zasah do motoru, takze i kdyby ti to nejakym zpusobem u STK proslo nechtel bych pak s autem byt ucastnikem dopravni nehody kde by nejakeho chytraka napadlo dat auto na odbornou expertizu kde ti ho rozeberou do sroubku a ty to pekne zacalnes a odvezes si auto v krabicich... asi vas napada jak je to potom s posuzovanim viny u takove havarie..
porsche 944

Uživatelský avatar
DitrTKOZ
Moderátor
Příspěvky: 1323
Registrován: 09 říj 2006 20:40
Bydliště: už Ludgeřovice :))) tagže prajzák

Příspěvek od DitrTKOZ »

fiat12PMR píše:montaz turba = neodborny zasah do motoru, takze i kdyby ti to nejakym zpusobem u STK proslo nechtel bych pak s autem byt ucastnikem dopravni nehody kde by nejakeho chytraka napadlo dat auto na odbornou expertizu kde ti ho rozeberou do sroubku a ty to pekne zacalnes a odvezes si auto v krabicich... asi vas napada jak je to potom s posuzovanim viny u takove havarie..
to samé udělal kámoš do escorta v kabru nacpal turbo a gdyž to chtěl pojistit tak mu stará řekla upe to samé dělá v pojištovně a něco o tom ví a gdyby se stala bouračka...tak to auto s turbem v pojištovně vůbec neexistuje...a bere se to jako nelegální zásah do motoru
tkoz už nejsem..ale jebat nebudu měnit nick
ObrázekObrázek

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

fiat12PMR píše:montaz turba = neodborny zasah do motoru, takze i kdyby ti to nejakym zpusobem u STK proslo nechtel bych pak s autem byt ucastnikem dopravni nehody kde by nejakeho chytraka napadlo dat auto na odbornou expertizu kde ti ho rozeberou do sroubku a ty to pekne zacalnes a odvezes si auto v krabicich... asi vas napada jak je to potom s posuzovanim viny u takove havarie..
kulové.. moje auto rozbili a způsobili sním škodu 6hodin po tom co sem ho prodal.. pojištovna řešila vše v normálu.. a nesralo je ani jiné turbo ani jiná kola ani baterka na druhé straně vozu ani výfuk bez katu a tlumičů ani sjeté gumy ani velký IC ani budíky na sloupku kde by se dalo říct,že můžou zvětšit mrtvý bod výhledu... prostě nic.. jen kokoti řeší kokotiny a přitom jezdí na jiných kolech a jiných podvozcích,které chování vozu určitě mění.. to by nikdo nesměl jezdit ani na jiných kolech ani s jinýma gumama atd. a jezdí na nich celá republika a je to ještě víc okaté než vaše nelegální přeplnování. :roll:

rozmlátil sem 240sx taky na jiných kolech a nic.. normál nehoda..pojištovna uhradila vše.. a to si to fotili s těma kolama..

ondras:ANO

nevidím tady důvod nic řešit.. kdo chce bude přeplnovat a STK prostě projde.. tot můj názor.. tak jako prošlo plno majitelů co přeplnují,projdete i vy a tak jako všem co se bohužel nabourali zaplatila pojištovna škody,zaplatí i vše vám (nikomu to nepřeji) ,pokud budete mít OK pojistku.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Legální to není ale jak bylo zmíněno lagální není skoro nic. ono řekl bych že turbo na motoru dráždit určo míň než například 17ky kola místo 15tek. Pokud budete ůčastníky nehody a přinde se na to je to průser ale to i větší brzdy , větší kola, jinej profil pneumatik nehomologovaná 3tí brzdovka atd atd. ale šance že se někdo bude zajímat o turbo navíc než cokoliv jiného je dosti malá takže bych se toho nebál... I když je fakt že turbo na veruně bude nenápadné jak santa v létě...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

blázen píše:
fiat12PMR píše:montaz turba = neodborny zasah do motoru, takze i kdyby ti to nejakym zpusobem u STK proslo nechtel bych pak s autem byt ucastnikem dopravni nehody kde by nejakeho chytraka napadlo dat auto na odbornou expertizu kde ti ho rozeberou do sroubku a ty to pekne zacalnes a odvezes si auto v krabicich... asi vas napada jak je to potom s posuzovanim viny u takove havarie..
kulové.. moje auto rozbili a způsobili sním škodu 6hodin po tom co sem ho prodal.. pojištovna řešila vše v normálu.. a nesralo je ani jiné turbo ani jiná kola ani baterka na druhé straně vozu ani výfuk bez katu a tlumičů ani sjeté gumy ani velký IC ani budíky na sloupku kde by se dalo říct,že můžou zvětšit mrtvý bod výhledu... prostě nic.. jen kokoti řeší kokotiny a přitom jezdí na jiných kolech a jiných podvozcích,které chování vozu určitě mění.. to by nikdo nesměl jezdit ani na jiných kolech ani s jinýma gumama atd. a jezdí na nich celá republika a je to ještě víc okaté než vaše nelegální přeplnování. :roll:

rozmlátil sem 240sx taky na jiných kolech a nic.. normál nehoda..pojištovna uhradila vše.. a to si to fotili s těma kolama..

ondras:ANO

nevidím tady důvod nic řešit.. kdo chce bude přeplnovat a STK prostě projde.. tot můj názor.. tak jako prošlo plno majitelů co přeplnují,projdete i vy a tak jako všem co se bohužel nabourali zaplatila pojištovna škody,zaplatí i vše vám (nikomu to nepřeji) ,pokud budete mít OK pojistku.
Měl jsi asi štěstí. Jinak jsi úplně mimo mísu, představuješ si to jako Hurvínek válku. Pojišťovny obvykle hledají sebemenší důvod pro to, peníze nevyplatit. Já s Tebou názorově v podstatě souhlasím, jen v mnoha případech jde o obyčejnou buzeraci, ale bohužel to tak chodí a je potřeba s tím počítat.

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od Ondras »

Ivane, s bláznem to máš těžké, když si myslí, že nelegální věc na autě, kterou neodhalí STK je automaticky legalizovaná. To už je jen k pousmání.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Ivan píše:
blázen píše:
fiat12PMR píše:montaz turba = neodborny zasah do motoru, takze i kdyby ti to nejakym zpusobem u STK proslo nechtel bych pak s autem byt ucastnikem dopravni nehody kde by nejakeho chytraka napadlo dat auto na odbornou expertizu kde ti ho rozeberou do sroubku a ty to pekne zacalnes a odvezes si auto v krabicich... asi vas napada jak je to potom s posuzovanim viny u takove havarie..
kulové.. moje auto rozbili a způsobili sním škodu 6hodin po tom co sem ho prodal.. pojištovna řešila vše v normálu.. a nesralo je ani jiné turbo ani jiná kola ani baterka na druhé straně vozu ani výfuk bez katu a tlumičů ani sjeté gumy ani velký IC ani budíky na sloupku kde by se dalo říct,že můžou zvětšit mrtvý bod výhledu... prostě nic.. jen kokoti řeší kokotiny a přitom jezdí na jiných kolech a jiných podvozcích,které chování vozu určitě mění.. to by nikdo nesměl jezdit ani na jiných kolech ani s jinýma gumama atd. a jezdí na nich celá republika a je to ještě víc okaté než vaše nelegální přeplnování. :roll:

rozmlátil sem 240sx taky na jiných kolech a nic.. normál nehoda..pojištovna uhradila vše.. a to si to fotili s těma kolama..

ondras:ANO

nevidím tady důvod nic řešit.. kdo chce bude přeplnovat a STK prostě projde.. tot můj názor.. tak jako prošlo plno majitelů co přeplnují,projdete i vy a tak jako všem co se bohužel nabourali zaplatila pojištovna škody,zaplatí i vše vám (nikomu to nepřeji) ,pokud budete mít OK pojistku.
Měl jsi asi štěstí. Jinak jsi úplně mimo mísu, představuješ si to jako Hurvínek válku. Pojišťovny obvykle hledají sebemenší důvod pro to, peníze nevyplatit. Já s Tebou názorově v podstatě souhlasím, jen v mnoha případech jde o obyčejnou buzeraci, ale bohužel to tak chodí a je potřeba s tím počítat.

tady sem si jistej,že po instalaci turba prostě projde..
máš pravdu,buzerace v ČR je na vysoké úrovni. Nejde o štěstí u nehod. Podívej kolik je nehod ročně a kolik procent má na autech jen jiná kola.
Nevím kde je přesná hranice, nejsem pojištovák ale kdyby to nevypláceli všem co maj na autě něco jak tady někdo píše nelegálního, lidi přestanou povinné ručení platit, protože nelegální kola tam máte téměř všichni jako 3/4 republiky
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od blázen »

Ondras píše:Ivane, s bláznem to máš těžké, když si myslí, že nelegální věc na autě, kterou neodhalí STK je automaticky legalizovaná. To už je jen k pousmání.
tak se hezky usmívej a přecházej cestu jen na zeleného panáčka a po přechodu..protože to ,že tě zrovna nechytí přihlouplý měšták taky neznamená,že si tam můžeš chodit..pane "Nelegální"
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, kompressor - dodatečná montáž (legislativa)

Příspěvek od Ondras »

Já na přechodu chodím výhradně na zelenou. Asi nejsem takový krutopřísný gangsta jako ty, který se nebojí nectít panáčka :D
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“