tak byl i ten červený
dirka podběh levy, sežrané prahy + podlaha kolem nich, zadní pravý lem trošku chytlý toť vše?
neutěšuj se...MK. II je lepší
ale zase třeba u Mk. III je větší naděje že je v lepším stavu po technické stránce protože je novější ale to zase záleží jak se o to předchozí majitelé starali.
tenhle je myslím dovežen z SUI takže než byl v ČR tak si myslím že se o něj jakš takš pečovalo...
ovšem není to záruka!
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
podlahu mám zdravou. sežrané prahy taky nemám, jsou lehce chycené, ale když už se s autem dělá, no tak se to udělá při jednom.
vím že MK II je lepší, sháněl jsem ji dlouho... ale už podle fotek všecko naprosto traged... to raději slušnou MK III dokonce i se serviskou
tam k té svatbě
jestli to jsou oni což si myslím že jo...
tak pán si nechává opravovat svojeho focuse ST u známeho
a svojí teď už manželce koupil tam toho "chrajzlera" crosfire jen tak na ježdění
jde vidět i na fotce žlutá barva...
takže bych řekl že asi na to budou mít
barry píše:servisku by mi možná udělali v Suzuki za 10 litrů takže tím bych se neoháněl...a slyšel jsem že tam byla díra na pěst tak nemluv jak to není zdravé
Michal je to o dost zdravější než byl ten tvuj
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
já neříkám že když je tam jedna díra že je to šrot ale když si to dovezl říkal jsi mi že je to zdravé úplně i pod plastama atd...tak jsem říkal že pochybuji a ty jsi mě ubezpečoval že to tak je.
a věřím že je zdravější
Kluci a swift není můj...nechci si ho tady přivlastňovat...
je majetkem jedné firmy (kde náhodou pracuji)
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
neříkal jsem úplně... ale říkal jsem že by to mělo být zdravé... ti klidně pošlu fotku jak to pod prahama plastovýma vypadalo... nebylo to nějak moc špatné... sem tam něco ale bylo...
byl bych štasný kdyby ty prahy nebyly rezavé to uchycení prahu dole na sviftu mohl vymyslet jen debil nebo japonec asi nečekali že to někdo bude měnit no...zlatáé favo
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
felda píše:byl bych štasný kdyby ty prahy nebyly rezavé to uchycení prahu dole na sviftu mohl vymyslet jen debil nebo japonec asi nečekali že to někdo bude měnit no...zlatáé favo
na tom autě je více věcí zvláštních...
...ale jak se projedeš a párkrát vytočíš dvojku a trojku do 8600rpm
hned zapomeneš co nebo co...ještě ty zatáčky s tím....jééé
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
tááákže...hmmm...za levno by to nebylo...ale bylo by to pěkné a hlavně by ty díly měly úplně jinou barvu než zbytek matného auta červené auta na dostřiky ...to je maras...nikdy se netrefí odstín a ještě ktomu na tak starém laku počítám tak...cca 8000
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+) Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
jo no lak je vyzrany od slunicka a i kdyz mas coslo barvy z fabryky i kdyz stary vylestis bude to neco jineho
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm