

videjko
http://www.youtube.com/watch?v=64XZJjxAn_Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderátor: Zemi
Tento motor je z japonske verze(200ps) a ty meli rychlostni omezeni, stejne jako ostatni jap. autavagi píše:jinak pekna prace, tech 190 kmph ale nemuze bejt maximum, ne? problem s ECU?
ne e...stou riadiackou co mam (org P13 JDM) mi to vypina pri cca 7200..tj jak zacina cervene pole na ESi-ckach...infinity píše:Tak konecne ti to jezdi a jede to fakt dobre![]()
btw: proc jsi netocil vic? Tyhle motory toci cca do 7 800, ne?
vagi píše:EJ1 ma 1.6ESI a 125 kobyl, tohle je budto H22A2 nebo A5 (nevim z ktere gen. preludky to je) a vykon budto 185 nebo 200 kobyl..Takeshi píše:a co to je za swap,z 1.6 VTI jsi šel do 1.4![]()
mozno?2Bera píše:mozno pribudne aj kompresor
na 5ku som to este neskusal...ked bode dobre pocasie tak preco neexenon04 píše:to sú prdy
na těch 180 ti koukám stačí čtyřkvalt![]()
jak to zrychluje na pětku ze 100km/h?
má to ještě nějaký mouchy nebo už je to vypilovaný až na ecu?
s tim kompresorem to bude mazecdržim palec
ne e..som sa vybral scestou atmoskySpideX píše:Zdravím 2bero tak už máš objednanou tu turbínu ?
Veselac píše:no jo ale s elktrikou sem na štíru.....ty seš zkušenější, poraď jak by se to dalo udělat a můžeš poslat ten telefon, díky moc
Veselac píše:super zrovna řeším to stejný ale nemůžu sehnat motor H22, nevíš o něčem??? Chi ho dát do Accorda Coupé cd7, jsou taqm stejný uchycení atd. dokonce prej ani převodovku nemusíš měnit ale motor ne a ne k sehnání(