Takových lidí je tady bohužel vícsupra_MK3 píše:Johnik:Nemáš ponětí o čem Taboo psal!!A ty máš co za auto?



Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Takových lidí je tady bohužel vícsupra_MK3 píše:Johnik:Nemáš ponětí o čem Taboo psal!!A ty máš co za auto?
Johnik píše:Soudě podle tvých předešlých příspěvků ANO.blázen píše:... nebo si myslíš ,že sem naháněl kdejakou línou vránu podobné té pumě na každé křižovatce kterou sem projel?
Na druhém místě jsem uvedl letiště, ale pokud tě to uklidní tak při Renocaru v Brně (na okruhu) se jezdí sprint 400m na startovní rovince.blázen píše:.. určitě ne.. ten svůj okruh si strč do prdele,ten do tématu o sprintech nepatří..ale to už tu někdo psal.
1.)Taboo píše: Prave naopak. Kde a jak myslis, ze drag racing vzniklo a kde ma sve koreny? Na opustene krizovatce ve 3 hodiny rano, kde zadne objemove kategorie neplati, nikdo neprezouva pneumatiky, nevyndava sedadla, kde se jede ve skutecnych podminkach namisto perfektne pripravene a VHT nastrikane trate za potlesku divaku - jen aby nejake prditko vyhralo trpytivy poharek. Zadne omluvy a vymluvy tam neplati a pokoreni sveho soupere si clovek musi zaslouzit, ne vybrecet. Jiste, nikdo tady nepropaguje zavodeni za plneho provozu a v situacich, kde by mohlo dojit k ohrozeni at uz jinych motoristu anebo chodcu. V tomto aspektu je drag racing na opustene krizovatce nekde mimo mesto mnohem bezpecnejsi, nez ty vase "uzavrene trate", kde jedou ctyri auta najednou - se stovkama divaku jen par metru od trate bez jakychkoliv barier...
Nemám zájem, aby mě trefil kdejakej nablblej "Schumacher" (tobě bude bližší spíš "Andretti") byď by to bylo ve 3 ráno. Proto k tomu mám takovýhle postoj. Nikdy nezaručíš, že ti tam někdo nevjede, nevleze. Pokud by si zaručil, že ti tam nikdo nevleze, pak už by se jednalo o uzavřenou trať.
2.)
Pokud neni mezi těmy dvěmi "závodníky" nic smluveno nemůže se jednat o závod. Kdo ti zaručí, že oba jedou na plno. Proto je to nic neříkající.
Pokud by se na něčem domluvili, tak jak zaručíš, že oba jedou s tou povinou výbavou a podobnejma kravinama, který ti sou při snaze dosáhnout poražení soupeře nebo nejlepšího zajetýho času k hovnu. A na, který narážíš při reakcích na vykucháne fiaty.
a jak prosim tebe křižovatka určí že lepší auto při stejné dovednosti řidiču? Myslíš to ak že oba budou mit auta s povinnou vybavou,rezervama a bez slicku? Třeba ja jezdim se stejně prazdnym autem i civilněblázen píše:tyto kategorie by už se možná daly použít.. pak at si každý jezdí v tom co mu je bližší.. ale ostatní je nepoužitelné..obecně je to nejlepší na té křižovatce..jen ta určí lepší auto při stejné dovednosti řidičůH-Vtec píše:kategorie maj bejt tak jak to je jinde ve světě a to FWD, RWD a AWD a jestli maš turbo,kompresor a nitro nebo ne,to už pak nikoho nezajímádaiman píše:proc tu pletete nějaké kategorie nebo koeficeienty??
proč řešit jestli sem byl ve vysledkové listině 1. nebo 20. dyť je to uplně jedno. mým cílem je postavit auto aby bylo putna kdo vedle mě stoji i když mám uno tak budu stavět tak dlouho až budu mít prachy na něco lepšího na sprinty a pak začnu znova stavět...a o tom to je.
v čr je 80% sprinterů kteří jezdí jenom pro pohárky ale pohár je jenom třešnička na dortu ale ten pocit že jste v cílí dřív než sprinter vedle vás vám nenahradí nic ani blbý pohár. kdo chce poháry ať se účastní tuning cupu kde je to o prachách ale né o řidičském umu a o schopnostech postavit rychlou káru. proto tvrdím že kategorie jsou na honono a když už někdo bude opradu trvat na kategoriich tak bych dal jenom tři a to : atmosfery, přeplňované a diesely. a které auto bych si já osobně koupil?? cokoliv co má pod kapotou 4G63T
Jestli se pletu,znalí mě opraví :)8)
dlouze sem se rozepsal,ale nakonec jsem to promazal,protože to nemá cenu, to se dřív domluvím s ožralým taxikářem.. neshodnem se,ty žiješ 13sekundovým best unem a podobnýma prdítkama.. mě to auto nic neříká a čas který může z určitého hlediska definovat sílu a schopnosti vozu, kterého bych chtěl jednou dosáhnout je taky jiný. Nepiš mi tu zase,že ohrnuju nos..prostě sem to napsal jak to je.H-Vtec píše:a jak prosim tebe křižovatka určí že lepší auto při stejné dovednosti řidiču? Myslíš to ak že oba budou mit auta s povinnou vybavou,rezervama a bez slicku? Třeba ja jezdim se stejně prazdnym autem i civilněblázen píše:tyto kategorie by už se možná daly použít.. pak at si každý jezdí v tom co mu je bližší.. ale ostatní je nepoužitelné..obecně je to nejlepší na té křižovatce..jen ta určí lepší auto při stejné dovednosti řidičůH-Vtec píše: kategorie maj bejt tak jak to je jinde ve světě a to FWD, RWD a AWD a jestli maš turbo,kompresor a nitro nebo ne,to už pak nikoho nezajímáJestli se pletu,znalí mě opraví :)8)
jediný co na srazu dělám je že přezuju na slicky.Třeba co sem viděl Tabooa videa,tak jezdí taky "odlehčen" Taboo si tím vydělává jak už psal a ty sprinty jsou už taky předem domluveny.........ty čekáš v noci na křižovatce ve 3 rano a koukáš do zrcátek kdy už konečně někdo pojede?
najednou vidíš světla ,tak se už připravíš a vedle tebe se postaví děda s felicií,tak to zase chcípneš a čekáš dál
![]()
Dle mojeho steny jak trat 400m jak nějaká křižovatka,jen u křižovatky muže bejt rovinka delší a da se jet do vyžších rychlostí
AmenTaboo píše:1.) Riziko, ze te nekdo trefi, je mnohokrat vyssi za plneho provozu v dopravni spicce na ceste do prace. Se svym postojem by jsi pote mohl se svym autem jezdit tak jedine doma na zahrade obehnane betonovymi zdmi. Pokud myslis, "uzavrenou trati" treba vase srazy v Mimoni, kde staci, aby nekomu praskla pneumatika anebo cep rizeni k tomu, aby to odnesly cele desitky lidi, tak ti mohu zarucit, ze zavod na krizovatce ve 3 hodiny rano nekde mimo obec je mnohonasobne bezpecnejsi.
2.) Z toho, co ctu, soudim, ze toho o drag racing opravdu moc nevis. "Na plno" se jede jen ve dvou pripadech: Proti casu (z jakehokoliv duvodu: at uz chce clovek zjistit co jeho vuz opravdu umi, pri lazeni motoru anebo podvozku etc.) a pokud je clovek pozadu a snazi se dohnat sveho protivnika. Vitez jede "na plno" jen kdyz opravdu musi (= kdyz jede proti stejne rychlemu vozu). Cilem je vyhrat s nepochybnym odstupem, ne kazdemu ukazat, ceho je tvuj vuz opravdu schopen. Rika se tomu "sandbagging" a je to cast drag racing strategie, stejne jako treba utajeni vseho, co by mohlo prozradit skutecny potencial vozu.
To, jestli ma nekdo povinou vybavu, vykuchany interier, dva pytle cementu v kufru anebo mu dosel nitrous je pri street racing naprosto nepodstatne. Souboj dvou vozu na krizovatce prozradi, co ktery vuz dokaze v danou chvili v dane situaci, ne po nekolikahodinovych pripravach v perfektnich podminkach na uzavrene trati jen nekolikrat do roka. Vymluvy, ze jsi nemel slicks, vysoko-oktanove palivo, dosel ti nitrous anebo klouzala spojka vysledky prohraneho zavodu a fakt, ze jsi dostal na prdel, nezmeni. Anebo pri napadnuti treba v baru take kricis na sveho protivnika, at to vezmete do ringu, kde si navlecete rukavice a helmy a rozhodci bude davat pozor, ze si to rozdavate podle nejakych pravidel? Stejne tak by jsi mohl chtit po medvedu, at si sedne na prdel a pocka, az si nabijes zbran a vylezes na strom - aby to pro tebe bylo "fer". Na krizovatce se jede tak, jak prave jsi - bez priprav a bez omluv. No holds barred.
preboha preco?tsin píše:znovu jsem nucen poprosit o LOCK! clovek co toto tema zalozil asi netusil co svym (dosti laickým) dotazem spustil
V tomhle mi mluvíš z duše. Na tuning srazy nejezdím, takže jsem český pojetí sprintů viděl jen dvakrát, v obou případech na srazu amerik v Hrochově Týnci. Stejný jako na tuningu, tedy letištní dráha, podél lidi (mnohem míň lidí než na tuningu) a dvě auta. Ze zkušenosti mám pocit, že lidi jezdící v Čechách americkejma plečkama jsou v průměru dospělejší než tuneři, ale i tak mi při pohledu na cca 500hp 2nd gen Camaro (supercharged SBC), kterýmu na dvojku, ještě mezi lidma, prohrábly gumy, trochu zatrnulo. Přišlo mi, že to byl jedinej z těch se silnějšíma autama, kdo na to takhle ze začátku opravdu šlápnul (nějaký koně tam měli ještě '70 Mustang se 460 a dual tunnel ram, hrozně ostrej '65 Mustang fastback s 289 a supercharged Trans Am GTA), ale když jsem si představil, co by se stalo, pokud by se tam postavil někdo kdo to neumí, za volantem 600hp auta, tak jsem se radši přesunul ze strany trati ke startu.Taboo píše: 1.) Riziko, ze te nekdo trefi, je mnohokrat vyssi za plneho provozu v dopravni spicce na ceste do prace. Se svym postojem by jsi pote mohl se svym autem jezdit tak jedine doma na zahrade obehnane betonovymi zdmi. Pokud myslis, "uzavrenou trati" treba vase srazy v Mimoni, kde staci, aby nekomu praskla pneumatika anebo cep rizeni k tomu, aby to odnesly cele desitky lidi, tak ti mohu zarucit, ze zavod na krizovatce ve 3 hodiny rano nekde mimo obec je mnohonasobne bezpecnejsi.
Ne, ale evidentně je to pořád bavíZemi píše:Ty vole to je stranek. Cte to vubec nekdo?
zábavné to tu opravdu jeLaconi píše:Ne, ale evidentně je to pořád bavíZemi píše:Ty vole to je stranek. Cte to vubec nekdo?
V tom co si tu napsal máš sice pravdu. Ale k tomu co jsem zvýraznil. To se může stát i tobě na té tvoji křižovatce. A další ALE. Bude v tom jeden velkej rozdíl. Ty lidi v mimoňi jsou u trati a na trati dobrovolně součástí závodu. Kdyžto ty když někoho trefíš na neuzavřený trati tak trefíš někoho kdo o to, aby byl součástí tvýho závodu nikdy nestál. A to je dost poctatnej rozdíl.Taboo píše: 1.) Riziko, ze te nekdo trefi, je mnohokrat vyssi za plneho provozu v dopravni spicce na ceste do prace. Se svym postojem by jsi pote mohl se svym autem jezdit tak jedine doma na zahrade obehnane betonovymi zdmi. Pokud myslis, "uzavrenou trati" treba vase srazy v Mimoni, kde staci, aby nekomu praskla pneumatika anebo cep rizeni k tomu, aby to odnesly cele desitky lidi, tak ti mohu zarucit, ze zavod na krizovatce ve 3 hodiny rano nekde mimo obec je mnohonasobne bezpecnejsi.
Takže ve finále vyhledáváš někoho kdo je nepřipravenej jo? Neuraž se, ale to mi přijde spíš, že si léčíš ego.Taboo píše: 2.) Z toho, co ctu, soudim, ze toho o drag racing opravdu moc nevis. "Na plno" se jede jen ve dvou pripadech: Proti casu (z jakehokoliv duvodu: at uz chce clovek zjistit co jeho vuz opravdu umi, pri lazeni motoru anebo podvozku etc.) a pokud je clovek pozadu a snazi se dohnat sveho protivnika. Vitez jede "na plno" jen kdyz opravdu musi (= kdyz jede proti stejne rychlemu vozu). Cilem je vyhrat s nepochybnym odstupem, ne kazdemu ukazat, ceho je tvuj vuz opravdu schopen. Rika se tomu "sandbagging" a je to cast drag racing strategie, stejne jako treba utajeni vseho, co by mohlo prozradit skutecny potencial vozu.
To, jestli ma nekdo povinou vybavu, vykuchany interier, dva pytle cementu v kufru anebo mu dosel nitrous je pri street racing naprosto nepodstatne. Souboj dvou vozu na krizovatce prozradi, co ktery vuz dokaze v danou chvili v dane situaci, ne po nekolikahodinovych pripravach v perfektnich podminkach na uzavrene trati jen nekolikrat do roka. Vymluvy, ze jsi nemel slicks, vysoko-oktanove palivo, dosel ti nitrous anebo klouzala spojka vysledky prohraneho zavodu a fakt, ze jsi dostal na prdel, nezmeni. Anebo pri napadnuti treba v baru take kricis na sveho protivnika, at to vezmete do ringu, kde si navlecete rukavice a helmy a rozhodci bude davat pozor, ze si to rozdavate podle nejakych pravidel? Stejne tak by jsi mohl chtit po medvedu, at si sedne na prdel a pocka, az si nabijes zbran a vylezes na strom - aby to pro tebe bylo "fer". Na krizovatce se jede tak, jak prave jsi - bez priprav a bez omluv. No holds barred.
Pak by měl vinnu buď pořadatel, kterej špatně vymezil prostor pro diváky nebo divák, kdyby neuposlech pokynu pořadatele (stál by tam kde neměl=mimo vymezený prostor pro něj).CRX_Zamek píše:citace:,,V tom co si tu napsal máš sice pravdu. Ale k tomu co jsem zvýraznil. To se může stát i tobě na té tvoji křižovatce. A další ALE. Bude v tom jeden velkej rozdíl. Ty lidi v mimoňi jsou u trati a na trati dobrovolně součástí závodu. Kdyžto ty když někoho trefíš na neuzavřený trati tak trefíš někoho kdo o to, aby byl součástí tvýho závodu nikdy nestál. A to je dost poctatnej rozdíl,,
Jako chci tě vidět,jak ten člověk je součástí závodu a ty ho tam zabiješ.Jeho rodiče si asi řeknou:,,jo aha on tam byl dobrovolně“,(,,patří mu to“)Sice je to chudák,ale už chci vidět nějaký lidi(rodiče),kteří nebudou dávat vinu řidiči.
Ty by si dával vinnu komu? Řidiči?CRX_Zamek píše: Prosím tě přečti si o čem píšeš!!!!
Tady neni podstatný kolik, ale KOHO? 20 lidí, který šli dobrovolně na závody a vzali na sebe riziko, že se může něco stát. A nebo prostě jenom člověka, kterej šel, dejme tomu z práce, domů.CRX_Zamek píše: Jestli křižovatka nebo letiště stejně zabiješ!!!!!!
A jestli se někdy stane to nejhorší,že někdo vlítne do davu(jestli auto má 4m,tak si vypočítej kolik lidí sejme pod úhlem!!Když u zábradlí je na 2metr třeba 20lidí).
naprostý a maximální,jinak se to nedá napsat, nejde o žádnou vinu,jde o to,že někoho zraníš nebo zabiješ...druhořadá věc bude jestli dostaneš jen 5 nebo 15let.. prostě jde o to že v noci na té odlehlé křižovatce ,pokud se něco stane můžeš taky zabít 5 lidí v matizu,ale to už by byla fakt velká smůla,kdyby se ti to povedlo s prasklou gumou..krom toho v noci na těch odlehlých křižovatkách z 99,9% nikdo nepojede. když ti praskne guma na těhhle sprintech typu mimon nebo tuzing sraz,tak to dopadne katastrofálně. Ty to ale asi pořát nechápeš co?cr4sh3r píše:souhlassupra_MK3 píše:Johnik:Ty si vůl!!Nezlop se!!
nápodobně pánovéblázen píše:naprostý a maximální,jinak se to nedá napsat,cr4sh3r píše:souhlassupra_MK3 píše:Johnik:Ty si vůl!!Nezlop se!!
nevim mozna se muzes zeptat zde. http://www.zahradkari.cz/indexz.htmcr4sh3r píše:Určitě v dubnu paneSweden píše:koukám, že řešíte furt větší a větší kravinyJe lepší zasadit pelargonie v dubnu nebo už v březnu?
Nebo se pletu?
Tady je to fakt těžkej blázinec...musím se smátelviiis píše:To butcher:
ano mněl jsem rovera a ano byl v sérii (krom krátké převodovky a přiboostnutého turba) to nic nemění na tom že to auto již v sérii mnělo svor multilink nápravy a stovku za 6s takže kdybys postavil sériové clio a sériového rovera tak šance že bys mu ujel je nulová...