Stálý převod

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
dsc.mathew
Příspěvky: 119
Registrován: 05 říj 2007 14:44

Stálý převod

Příspěvek od dsc.mathew »

Stálý převod


Zdravim vsechny,vzledem k tomu,ze se blizi zima a moje S16 zamiri do garaze,napadlo me,zeptat se,zda ma nekdo z vas zkusenosti s jinym zprevodovanim.Jednalo by se o prevod do pomala,tzn.,ze se snizi max.rychlost na ukor lepsiho zrychleni.Zajimala by me napr.zivotnost prevodovky,zda se zmeni spotreba nebo jina negativa,ale i pozitiva.predem dekuju za odovedi.

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Re: Stálý převod

Příspěvek od jagy »

Spotreba se ti pravdepodovne zvysi, protoze napr. na 90kmh budes tocit treba o 500otacek vice, nez predtim. Zivotnost by snad horsi byt nemela.. taky se na to chystam, ac na jinou znacku a problem v tom nevidim a spotrebu neresim.

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

odkdy je spotřeba závislá na zpřevodování?
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Franus
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2006 11:22
Bydliště: Kromeriz - Zlin

Příspěvek od Franus »

Na 106ku ma nejkratsi prevod tusim skrin z 1,3 rallye, ale bohuzel je velmi tezko k sehnani. A pokud ho sezenes, tak pocitej s 8 tisici.
Vice zde http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.ph ... c&start=15

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

tsin píše:odkdy je spotřeba závislá na zpřevodování?
od jakziva?
1) v principe pri "kratsich" prevodoch dochadza k vyssim stratam
2) pri vacsine motorov znamenaju nizsie otacky nizsiu spotrebu. dochadza k nizsim mechanickym (trecim) stratam, a taktiez clovek musi o kusok viac slapat na plyn a tym dochadza k nizsim stratam pri plneni motoru

Uživatelský avatar
polyy
Příspěvky: 138
Registrován: 16 srp 2007 11:58

Příspěvek od polyy »

JonnY píše:
tsin píše:odkdy je spotřeba závislá na zpřevodování?
od jakziva?
1) v principe pri "kratsich" prevodoch dochadza k vyssim stratam
2) pri vacsine motorov znamenaju nizsie otacky nizsiu spotrebu. dochadza k nizsim mechanickym (trecim) stratam, a taktiez clovek musi o kusok viac slapat na plyn a tym dochadza k nizsim stratam pri plneni motoru
Přesně tak, nevim co je na tom tak nelogickýho.. :?:
"Lidstvo je zfetovaný hermafrodit onanující na dně vany plné vlastní moče"

dsc.mathew
Příspěvky: 119
Registrován: 05 říj 2007 14:44

Re: Stálý převod

Příspěvek od dsc.mathew »

jo tak no to chci taky udelat kdyz sezenes nejakou rozbitou prevodovku na vrakaci tak to bude par penez za kolecka + prace ale kdyz nesezenes tak musis koupit jednu kvuli stalymu prevodu a to ma jen berligo a partner dvoumistny a motor 1,4 benzin a 106 1,3 raly ten starsi typ jinak nic to je prevod 4:50 nebo z 206 tez z 1,4 benzina a ta ma prevod 4:28 takze trosku delsi ted je tam prevod staly 3:59 a maximalka s prevodem 4:50 je 200 a uz si v omezovaci a stat to stoji no okolo 5000 prevodovka funkcni plus jeste to chce dat 5 stupen ze 106 diesela coz je dalsich 5000 ano?,muzetotakbyt?

Převodovka z diesela se dá sehnat za úplně jiný peníze. Možná bych se na to zkusil i zeptat mártyho, ten někde sehnal jenom za pár stovek samotnou pětku z diesela.......

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

ty mluvis o otackach ale ty jsou podle mne regulovane ridicem, tkz nezavisle na zprevodovani.. pouze jsi potvrdil co jsem psal ja.. spotreba je zavisla hlavne na otackach a zatizeni motoru.. dale nevidim smysl v tom proc by ridic mel jezdit v nizsich otackach aby mel mensi spotrebu? efektivni vykon a otacky motoru ti nic nerikaji?
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

tsin píše:ty mluvis o otackach ale ty jsou podle mne regulovane ridicem, tkz nezavisle na zprevodovani..
samozrejme
lenze ak jazdis podla predpisov = jazdis v nizsich otackach
ak jazdis v premavke a nonstop nepredbiehas = jazdis v nizsich otackach
ak jazdis rovnako ako predtym = jazdis v nizsich otackach
ano otacky zalezia od vodica. ak ti to robi radost, mozes jazdit po dialnici 130 na trojke. to je na tebe.
tsin píše:pouze jsi potvrdil co jsem psal ja.. spotreba je zavisla hlavne na otackach a zatizeni motoru..
preboha kde si to pisal???? :?
tsin píše:odkdy je spotřeba závislá na zpřevodování?
v ktorom z tychto 6 slov je to obsiahnute ?

tsin píše:dale nevidim smysl v tom proc by ridic mel jezdit v nizsich otackach aby mel mensi spotrebu?
k tomu som sa vyjadril uz vyssie. ak jazdi rovnako rychlo, jazdi v nizsich otackach
tsin píše:efektivni vykon a otacky motoru ti nic nerikaji?
nie. a tebe hej?

dsc.mathew
Příspěvky: 119
Registrován: 05 říj 2007 14:44

Re: Stálý převod

Příspěvek od dsc.mathew »

dobry,pocitam se zvysenim spotreby...teda pokud jsem to dobre pochopil...melo by to byt tak,ze pri 130,kdy ted tocim na petku 3000,bych ciste teoreticky tocil,rekneme 3500-4000...tim padem spotreba jde nahoru...nejaky jiny negativa?...poripade pozitiva?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“