Live4Ride Syndicate
Moderátor: Dave0401
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Live4Ride Syndicate
pičo to bych měl už davno el. křeslo 
Re: Live4Ride Syndicate
Na jaro určitě dolů půjde. Vypadá to blbě a vůbec to nesedí. A nějaký extrémní rozdíl v komfortu tam není. A to ještě půjde nahoru jak dám zimní kola.
Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Live4Ride Syndicate
... kdo te s*ka na praxi do prdele? 
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
po zimě budeš uvažovat jestli ho tam dát vůbec zpátkyMr. Yaris píše:Na jaro určitě dolů půjde.
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Live4Ride Syndicate
Mě nikdo a co tebe v robotě?Dave0401 píše:... kdo te s*ka na praxi do prdele?
..::užrané quattro::..
Re: Live4Ride Syndicate
souhlas. .. včera sem potřeboval něco vyzkoušet, tak sem dopředu dal origo omegácká kola 15" 205/65/15 pneu .... komfort jako prase, málem sem je tam nechal a do zadu hodil taky..F.l.a.n.e.l. píše:po zimě budeš uvažovat jestli ho tam dát vůbec zpátkyMr. Yaris píše:Na jaro určitě dolů půjde....vím, znám
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
za 6ku je koupím ty kolaremix píše:souhlas. .. včera sem potřeboval něco vyzkoušet, tak sem dopředu dal origo omegácká kola 15" 205/65/15 pneu .... komfort jako prase, málem sem je tam nechal a do zadu hodil taky..F.l.a.n.e.l. píše:po zimě budeš uvažovat jestli ho tam dát vůbec zpátkyMr. Yaris píše:Na jaro určitě dolů půjde....vím, znám
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
No jsem zvědav. Ještě se uvidí, každopádně dolů půjde, mám strach z výšek a za volantem mám závrať
Navíc to lítá jak svině 
Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Live4Ride Syndicate
flanel, ty origo oplacka i s pneu ti prodam jestli chces, zavazi v garazi 
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
já mluvil o těch 19. si psal že 16 větší pohodlí, že je necháš i jako letní ne? 
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Live4Ride Syndicate
Ad Coolingmist a diskuze v Jurisovem threadu:
Tenhle dotaz bych smeroval spis na Ladise. Taky by me zajimal princip, jestli staci lit jen vodu nebo je nutny methanol s vodou a v jakem pomeru.
Tenhle dotaz bych smeroval spis na Ladise. Taky by me zajimal princip, jestli staci lit jen vodu nebo je nutny methanol s vodou a v jakem pomeru.
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
stačí samotná voda..hlavní rozdíl bude v tom,že samotná voda se hoření núčastní,jen ho spomaluje a neobohacuje AFR a snižuje EGT,narozdíl od alkoholu - líhu..ale i ten má nějaké příznivé účinky..Sly píše:Ad Coolingmist a diskuze v Jurisovem threadu:
Tenhle dotaz bych smeroval spis na Ladise. Taky by me zajimal princip, jestli staci lit jen vodu nebo je nutny methanol s vodou a v jakem pomeru.
kompletní poznatky a závěry máme dokonale popsány v tomhle topicu:
http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=10479
klidně tam případně vpiš dotaz, nebo se mohu ptát za tebe... případně třeba budu vědět,ale myslím,že popsáno tam už je téměř vše
Re: Live4Ride Syndicate
mas to nastavene na 50:50 ... pokud chces jezdit jenom na vodu bude treba predelat predstih uplne jinakSly píše:Ad Coolingmist a diskuze v Jurisovem threadu:
Tenhle dotaz bych smeroval spis na Ladise. Taky by me zajimal princip, jestli staci lit jen vodu nebo je nutny methanol s vodou a v jakem pomeru.
Re: Live4Ride Syndicate
Pokud je pro me ucely lepsi 50:50, nemam s tim probelm. Proberem osobne. Chtel bych vedet, jake jsou moznosti, co muzem zmenit, jake jsou pro a proti atd : ) Nez pojedu domu, zavolam.
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
pro je poměrně velké navýšení výkonu a proti je hlídat at ti nedojde voda
)) jak to máš vlastně řešeno,psal jsi,že jsi ještě nepoužil vstřikování.. nejezdíš full boost?
Re: Live4Ride Syndicate
Tomoking mi pri predani auta rikal, ze nikdy zadny vetsi rozdil nepoznal, tak jsem tam od te doby lih s vodou proste nenalil : ) po precteni clanku budu muset ten 50:50 vyzkouset.
jinak turbo tlaci 1.2
jinak turbo tlaci 1.2
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
v jakém režimu je vstřikování aktivní.. raddy zas psal kladnou reakci na vodu..
Re: Live4Ride Syndicate
Nevim, jaky faktor vstrikovani aktivuje. Jestli tlak turba nebo otacky, kazdopadne pri nastupu turba se rozsviti kontrolka vstrikovani a zacne to tam sypat.
Raddy popisoval, ze pro kazdeho je dobre neco jineho, jde o to, co od toho ceka, pro jaky ucel chce pouzit. Abych se priznal, uplne jsem to nepochopil - respektive jsem text necetl uplne poradne. Tusim, ze pouziti jednoho slouzi k ochuzeni/obohaceni smesi. Kdyz uz mam AGF nastaveny na 11:1, je pro me vhodnejsi pouziti jen vody nebo smesi s lihem, resp. v jakem pomeru?
Raddy popisoval, ze pro kazdeho je dobre neco jineho, jde o to, co od toho ceka, pro jaky ucel chce pouzit. Abych se priznal, uplne jsem to nepochopil - respektive jsem text necetl uplne poradne. Tusim, ze pouziti jednoho slouzi k ochuzeni/obohaceni smesi. Kdyz uz mam AGF nastaveny na 11:1, je pro me vhodnejsi pouziti jen vody nebo smesi s lihem, resp. v jakem pomeru?
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
11:1 mi přijde poměrně dost bohatá záležitost.. každopádně jestli ti můžu poradit, napiš mu na ICQ, odpoví ti na všecky tvoje otázky, můžu sklidem duše napsat,že ohledně vstřikování vody toho ví hodně a samotné vstřikování na jeho voze funguje bezproblému.
vstřikování bude asi vhodné aktivovat jen při plném zatížení od nějakého hodnoty plnícího tlaku..
nechal sem mu vzkaz at se vyjádří i veřejně.. doufám,že vám to tu nebude vadit, přece jen je tato sekce čistě vaše
vstřikování bude asi vhodné aktivovat jen při plném zatížení od nějakého hodnoty plnícího tlaku..
nechal sem mu vzkaz at se vyjádří i veřejně.. doufám,že vám to tu nebude vadit, přece jen je tato sekce čistě vaše
Re: Live4Ride Syndicate
Urtcite ne, je to jen ku prospechu veci a vetsi inforomovanosti. Kazdopadne se bude bohuzel muset kvuli jednomu prispevku registrovat. Za sebe diky.blázen píše:11:1 mi přijde poměrně dost bohatá záležitost.. každopádně jestli ti můžu poradit, napiš mu na ICQ, odpoví ti na všecky tvoje otázky, můžu sklidem duše napsat,že ohledně vstřikování vody toho ví hodně a samotné vstřikování na jeho voze funguje bezproblému.
vstřikování bude asi vhodné aktivovat jen při plném zatížení od nějakého hodnoty plnícího tlaku..
nechal sem mu vzkaz at se vyjádří i veřejně.. doufám,že vám to tu nebude vadit, přece jen je tato sekce čistě vaše
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
je registrovaný na TF.. takže to nebude problém,taky mě zajímá,co nového připíše
Ahojte
V podstate vsetko potrebne som napisal v uvedenom linku na 200sx fore.
Pri zmesi 11:1 nema velky vyznam vodu pouzivat. Presnejsie povedane, musel by si pri tejto zmesi natolko zvysit tlak turba az by zacali detonacie. To je hranicny tlak turba. Ked aktivujes vstrekovanie vody teraz, zistis ze detonacie zmizli-voila, prejavil sa prvy dosledok vstrekovania vody. Napriklad ak teraz tlacis 1.2bar a ako pises nemas problem aj ked je voda vypnuta, tak skus postupne tlak turba zvysovat, bez vody. Treba to robit extremne opatrne az pokial zacnu prve detonacie. Potom aktivuj vodu (ak detonacie zacnu pri 1.3bar, tak vodu aktivuj pri 1.2bar). To je cast tlaku turba.
Dalsia moznost je tlak turba ponechat a zvysit predzapal. Postup je podobny, zvysuj predzapal az po hranicu detonacii a potom aktivuj vodu. Pokracuj vo zvysovani predzapalu az po novu hranicu detonacii, uber 2-3 stupne a mas novy predzpal.
Tretia moznost je ochudobnit zmes. Poznamenam, ze pre maximalne vyuzitie vstrekovania vody je potrebne pouzivat podstatne chudobnejsiu zmes ako normalne, v rozsahu 12.5-13:1.
No a v praxi sa pouziva kombinacia vsetkych 3 moznosti, t.j. zvysi sa tlak turba, prida sa predzapal a uberie sa zmes. Je len na tunerovy v akom pomere voci sebe urobi spomenute zasahy.
Napr. v mojom pripade som zvysil tlak turba z 1.2bar na 1.4bar, zmes som ochudobnil z 11:1 na 13.5-12.5:1, predzapal som nechal taky aky bol pre tlak 1.2bar.
Najvacsi narast vykonu sposobuje tlak turba a predzapal, menej chudobnejsia zmes.
Vsetky uvedene postupy vyzaduju znalost problematiky a velmi dosledne sledovanie AFR a detonacii. A samozrejme, nutna je kvalitna vysokotlaka pumpa (100-150psi) a sptravne trysky a ich prietok (bezne sa pouziva prietok vody v pomere 20% voci prietoku paliva).
Ak pozivas setup naladeny na bezpecnu prevadzku bez vody (zmes, predzapal, tlak turba) tak samotne vstrekovanie neprinesie ziadne zmeny, skor negativne.
A to sme sa nedostali k dalsej ulohe vody a tou je znizenie teploty vzduchu v sani a moznosti kombinacie s liehom. Je to velmi obsiahla problematika, viac menej vsetko je na linku na 200sx fore. Moje osobne odporucenie je take, ze ak sa naozaj nevyznas do ladenia, vstrekovanie vody nepouzivaj. Ak som spravne pochopil, tvoj setup funguje aj bez vody, cize ak si netrufas, nechaj to tak...Odporucam podrobne prestudovat link na 200sx fore a napisat priamo tam otazky, ak nejake budu...
V podstate vsetko potrebne som napisal v uvedenom linku na 200sx fore.
Pri zmesi 11:1 nema velky vyznam vodu pouzivat. Presnejsie povedane, musel by si pri tejto zmesi natolko zvysit tlak turba az by zacali detonacie. To je hranicny tlak turba. Ked aktivujes vstrekovanie vody teraz, zistis ze detonacie zmizli-voila, prejavil sa prvy dosledok vstrekovania vody. Napriklad ak teraz tlacis 1.2bar a ako pises nemas problem aj ked je voda vypnuta, tak skus postupne tlak turba zvysovat, bez vody. Treba to robit extremne opatrne az pokial zacnu prve detonacie. Potom aktivuj vodu (ak detonacie zacnu pri 1.3bar, tak vodu aktivuj pri 1.2bar). To je cast tlaku turba.
Dalsia moznost je tlak turba ponechat a zvysit predzapal. Postup je podobny, zvysuj predzapal az po hranicu detonacii a potom aktivuj vodu. Pokracuj vo zvysovani predzapalu az po novu hranicu detonacii, uber 2-3 stupne a mas novy predzpal.
Tretia moznost je ochudobnit zmes. Poznamenam, ze pre maximalne vyuzitie vstrekovania vody je potrebne pouzivat podstatne chudobnejsiu zmes ako normalne, v rozsahu 12.5-13:1.
No a v praxi sa pouziva kombinacia vsetkych 3 moznosti, t.j. zvysi sa tlak turba, prida sa predzapal a uberie sa zmes. Je len na tunerovy v akom pomere voci sebe urobi spomenute zasahy.
Napr. v mojom pripade som zvysil tlak turba z 1.2bar na 1.4bar, zmes som ochudobnil z 11:1 na 13.5-12.5:1, predzapal som nechal taky aky bol pre tlak 1.2bar.
Najvacsi narast vykonu sposobuje tlak turba a predzapal, menej chudobnejsia zmes.
Vsetky uvedene postupy vyzaduju znalost problematiky a velmi dosledne sledovanie AFR a detonacii. A samozrejme, nutna je kvalitna vysokotlaka pumpa (100-150psi) a sptravne trysky a ich prietok (bezne sa pouziva prietok vody v pomere 20% voci prietoku paliva).
Ak pozivas setup naladeny na bezpecnu prevadzku bez vody (zmes, predzapal, tlak turba) tak samotne vstrekovanie neprinesie ziadne zmeny, skor negativne.
A to sme sa nedostali k dalsej ulohe vody a tou je znizenie teploty vzduchu v sani a moznosti kombinacie s liehom. Je to velmi obsiahla problematika, viac menej vsetko je na linku na 200sx fore. Moje osobne odporucenie je take, ze ak sa naozaj nevyznas do ladenia, vstrekovanie vody nepouzivaj. Ak som spravne pochopil, tvoj setup funguje aj bez vody, cize ak si netrufas, nechaj to tak...Odporucam podrobne prestudovat link na 200sx fore a napisat priamo tam otazky, ak nejake budu...
Re: Live4Ride Syndicate
raddy> Dekuji za nastineni problematiky. Sam si tyhle zmeny urcite netroufam aplikovat. Proberu s Ladisem, ktery na imprezu delal mapy.
Jiank je to tak, jak jsi psal. Setup funguje dobre i bez vody. Mam za to, ze Tomoking (byvaly majitel) lil pouze vodu. Jsem si jisty ze mi pri prodeji rikal, ze zadny rozdil nepoznal, proto vstrikovani prestal pouzivat. Ladis zminil, ze je vse nalazeno na pomer voda/lih 50:50.
Jiank je to tak, jak jsi psal. Setup funguje dobre i bez vody. Mam za to, ze Tomoking (byvaly majitel) lil pouze vodu. Jsem si jisty ze mi pri prodeji rikal, ze zadny rozdil nepoznal, proto vstrikovani prestal pouzivat. Ladis zminil, ze je vse nalazeno na pomer voda/lih 50:50.
Live4Ride Syndicate
