Live4Ride Syndicate

Tuningová scéna v Karviné, Bohumíně, Havířově a okolí

Moderátor: Dave0401

Odpovědět
gynga
Příspěvky: 2607
Registrován: 22 říj 2006 20:05
Bydliště: Ka-4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gynga »

To maš fotku do budoucnosti :lol: jak te zavřou za špatne načepovane pivo :lol:
..::užrané quattro::..

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od wesly.TDI »

pičo to bych měl už davno el. křeslo :lol:

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Mr. Yaris »

Na jaro určitě dolů půjde. Vypadá to blbě a vůbec to nesedí. A nějaký extrémní rozdíl v komfortu tam není. A to ještě půjde nahoru jak dám zimní kola.
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

gynga
Příspěvky: 2607
Registrován: 22 říj 2006 20:05
Bydliště: Ka-4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gynga »

:smich: :smich2: :lol:
..::užrané quattro::..

Uživatelský avatar
PetulaGD
Příspěvky: 1942
Registrován: 07 črc 2008 16:27
Bydliště: Dolní Lutyně

Příspěvek od PetulaGD »

gynga:ste se fotily ve škole na praxi??? drsný avatar :lol:
Peugeot 407 sw , 2,2HDi Biturbo , FAP , 125kw , 370Nm

gynga
Příspěvky: 2607
Registrován: 22 říj 2006 20:05
Bydliště: Ka-4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gynga »

JJ Na praxi :lol:
..::užrané quattro::..

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Dave0401 »

... kdo te s*ka na praxi do prdele? :D
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Mr. Yaris píše:Na jaro určitě dolů půjde.
po zimě budeš uvažovat jestli ho tam dát vůbec zpátky :-D ...vím, znám :oops:
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

gynga
Příspěvky: 2607
Registrován: 22 říj 2006 20:05
Bydliště: Ka-4
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od gynga »

Dave0401 píše:... kdo te s*ka na praxi do prdele? :D
Mě nikdo a co tebe v robotě? :wink:
..::užrané quattro::..

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od remix »

F.l.a.n.e.l. píše:
Mr. Yaris píše:Na jaro určitě dolů půjde.
po zimě budeš uvažovat jestli ho tam dát vůbec zpátky :-D ...vím, znám :oops:
souhlas. .. včera sem potřeboval něco vyzkoušet, tak sem dopředu dal origo omegácká kola 15" 205/65/15 pneu .... komfort jako prase, málem sem je tam nechal a do zadu hodil taky.. :roll:
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

Uživatelský avatar
noreking
Příspěvky: 3840
Registrován: 28 říj 2005 19:57
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od noreking »

ja uz mam taky offroad ... :lol:
HONDA CIVIC 8G

Uživatelský avatar
rostaVR6
Příspěvky: 1058
Registrován: 13 pro 2006 20:31
Bydliště: Silesia

Příspěvek od rostaVR6 »

noreking píše:ja uz mam taky offroad ... :lol:
jak už jsem zmínil. Do lesa ideální .... :roll: ... Tím líp pro mě :D

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

remix píše:
F.l.a.n.e.l. píše:
Mr. Yaris píše:Na jaro určitě dolů půjde.
po zimě budeš uvažovat jestli ho tam dát vůbec zpátky :-D ...vím, znám :oops:
souhlas. .. včera sem potřeboval něco vyzkoušet, tak sem dopředu dal origo omegácká kola 15" 205/65/15 pneu .... komfort jako prase, málem sem je tam nechal a do zadu hodil taky.. :roll:
za 6ku je koupím ty kola ;-) tak dej kdyžtak echo ;-)
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr. Yaris »

No jsem zvědav. Ještě se uvidí, každopádně dolů půjde, mám strach z výšek a za volantem mám závrať :D Navíc to lítá jak svině :D
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od remix »

flanel, ty origo oplacka i s pneu ti prodam jestli chces, zavazi v garazi :roll:
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

já mluvil o těch 19. si psal že 16 větší pohodlí, že je necháš i jako letní ne? :-D
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

Ad Coolingmist a diskuze v Jurisovem threadu:

Tenhle dotaz bych smeroval spis na Ladise. Taky by me zajimal princip, jestli staci lit jen vodu nebo je nutny methanol s vodou a v jakem pomeru.
Live4Ride Syndicate

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od blázen »

Sly píše:Ad Coolingmist a diskuze v Jurisovem threadu:

Tenhle dotaz bych smeroval spis na Ladise. Taky by me zajimal princip, jestli staci lit jen vodu nebo je nutny methanol s vodou a v jakem pomeru.
stačí samotná voda..hlavní rozdíl bude v tom,že samotná voda se hoření núčastní,jen ho spomaluje a neobohacuje AFR a snižuje EGT,narozdíl od alkoholu - líhu..ale i ten má nějaké příznivé účinky..

kompletní poznatky a závěry máme dokonale popsány v tomhle topicu:
http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=10479

klidně tam případně vpiš dotaz, nebo se mohu ptát za tebe... případně třeba budu vědět,ale myslím,že popsáno tam už je téměř vše
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

blazen> skvely, diky za link 8)
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 716
Registrován: 20 čer 2005 10:25
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Ladis »

Sly píše:Ad Coolingmist a diskuze v Jurisovem threadu:

Tenhle dotaz bych smeroval spis na Ladise. Taky by me zajimal princip, jestli staci lit jen vodu nebo je nutny methanol s vodou a v jakem pomeru.
mas to nastavene na 50:50 ... pokud chces jezdit jenom na vodu bude treba predelat predstih uplne jinak
Live4Ride Syndicate
EcuTek - Subaru ECU mapping; Agency-Power dealer

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

Pokud je pro me ucely lepsi 50:50, nemam s tim probelm. Proberem osobne. Chtel bych vedet, jake jsou moznosti, co muzem zmenit, jake jsou pro a proti atd : ) Nez pojedu domu, zavolam.
Live4Ride Syndicate

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od blázen »

pro je poměrně velké navýšení výkonu a proti je hlídat at ti nedojde voda :-))) jak to máš vlastně řešeno,psal jsi,že jsi ještě nepoužil vstřikování.. nejezdíš full boost?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

Tomoking mi pri predani auta rikal, ze nikdy zadny vetsi rozdil nepoznal, tak jsem tam od te doby lih s vodou proste nenalil : ) po precteni clanku budu muset ten 50:50 vyzkouset.

jinak turbo tlaci 1.2
Live4Ride Syndicate

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od blázen »

v jakém režimu je vstřikování aktivní.. raddy zas psal kladnou reakci na vodu..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

Nevim, jaky faktor vstrikovani aktivuje. Jestli tlak turba nebo otacky, kazdopadne pri nastupu turba se rozsviti kontrolka vstrikovani a zacne to tam sypat.

Raddy popisoval, ze pro kazdeho je dobre neco jineho, jde o to, co od toho ceka, pro jaky ucel chce pouzit. Abych se priznal, uplne jsem to nepochopil - respektive jsem text necetl uplne poradne. Tusim, ze pouziti jednoho slouzi k ochuzeni/obohaceni smesi. Kdyz uz mam AGF nastaveny na 11:1, je pro me vhodnejsi pouziti jen vody nebo smesi s lihem, resp. v jakem pomeru?
Live4Ride Syndicate

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od blázen »

11:1 mi přijde poměrně dost bohatá záležitost.. každopádně jestli ti můžu poradit, napiš mu na ICQ, odpoví ti na všecky tvoje otázky, můžu sklidem duše napsat,že ohledně vstřikování vody toho ví hodně a samotné vstřikování na jeho voze funguje bezproblému.

vstřikování bude asi vhodné aktivovat jen při plném zatížení od nějakého hodnoty plnícího tlaku..

nechal sem mu vzkaz at se vyjádří i veřejně.. doufám,že vám to tu nebude vadit, přece jen je tato sekce čistě vaše
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

blázen píše:11:1 mi přijde poměrně dost bohatá záležitost.. každopádně jestli ti můžu poradit, napiš mu na ICQ, odpoví ti na všecky tvoje otázky, můžu sklidem duše napsat,že ohledně vstřikování vody toho ví hodně a samotné vstřikování na jeho voze funguje bezproblému.

vstřikování bude asi vhodné aktivovat jen při plném zatížení od nějakého hodnoty plnícího tlaku..

nechal sem mu vzkaz at se vyjádří i veřejně.. doufám,že vám to tu nebude vadit, přece jen je tato sekce čistě vaše
Urtcite ne, je to jen ku prospechu veci a vetsi inforomovanosti. Kazdopadne se bude bohuzel muset kvuli jednomu prispevku registrovat. Za sebe diky.
Live4Ride Syndicate

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od blázen »

je registrovaný na TF.. takže to nebude problém,taky mě zajímá,co nového připíše
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

Ahojte
V podstate vsetko potrebne som napisal v uvedenom linku na 200sx fore.
Pri zmesi 11:1 nema velky vyznam vodu pouzivat. Presnejsie povedane, musel by si pri tejto zmesi natolko zvysit tlak turba az by zacali detonacie. To je hranicny tlak turba. Ked aktivujes vstrekovanie vody teraz, zistis ze detonacie zmizli-voila, prejavil sa prvy dosledok vstrekovania vody. Napriklad ak teraz tlacis 1.2bar a ako pises nemas problem aj ked je voda vypnuta, tak skus postupne tlak turba zvysovat, bez vody. Treba to robit extremne opatrne az pokial zacnu prve detonacie. Potom aktivuj vodu (ak detonacie zacnu pri 1.3bar, tak vodu aktivuj pri 1.2bar). To je cast tlaku turba.

Dalsia moznost je tlak turba ponechat a zvysit predzapal. Postup je podobny, zvysuj predzapal az po hranicu detonacii a potom aktivuj vodu. Pokracuj vo zvysovani predzapalu az po novu hranicu detonacii, uber 2-3 stupne a mas novy predzpal.

Tretia moznost je ochudobnit zmes. Poznamenam, ze pre maximalne vyuzitie vstrekovania vody je potrebne pouzivat podstatne chudobnejsiu zmes ako normalne, v rozsahu 12.5-13:1.

No a v praxi sa pouziva kombinacia vsetkych 3 moznosti, t.j. zvysi sa tlak turba, prida sa predzapal a uberie sa zmes. Je len na tunerovy v akom pomere voci sebe urobi spomenute zasahy.

Napr. v mojom pripade som zvysil tlak turba z 1.2bar na 1.4bar, zmes som ochudobnil z 11:1 na 13.5-12.5:1, predzapal som nechal taky aky bol pre tlak 1.2bar.

Najvacsi narast vykonu sposobuje tlak turba a predzapal, menej chudobnejsia zmes.
Vsetky uvedene postupy vyzaduju znalost problematiky a velmi dosledne sledovanie AFR a detonacii. A samozrejme, nutna je kvalitna vysokotlaka pumpa (100-150psi) a sptravne trysky a ich prietok (bezne sa pouziva prietok vody v pomere 20% voci prietoku paliva).

Ak pozivas setup naladeny na bezpecnu prevadzku bez vody (zmes, predzapal, tlak turba) tak samotne vstrekovanie neprinesie ziadne zmeny, skor negativne.

A to sme sa nedostali k dalsej ulohe vody a tou je znizenie teploty vzduchu v sani a moznosti kombinacie s liehom. Je to velmi obsiahla problematika, viac menej vsetko je na linku na 200sx fore. Moje osobne odporucenie je take, ze ak sa naozaj nevyznas do ladenia, vstrekovanie vody nepouzivaj. Ak som spravne pochopil, tvoj setup funguje aj bez vody, cize ak si netrufas, nechaj to tak...Odporucam podrobne prestudovat link na 200sx fore a napisat priamo tam otazky, ak nejake budu...

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

raddy> Dekuji za nastineni problematiky. Sam si tyhle zmeny urcite netroufam aplikovat. Proberu s Ladisem, ktery na imprezu delal mapy.

Jiank je to tak, jak jsi psal. Setup funguje dobre i bez vody. Mam za to, ze Tomoking (byvaly majitel) lil pouze vodu. Jsem si jisty ze mi pri prodeji rikal, ze zadny rozdil nepoznal, proto vstrikovani prestal pouzivat. Ladis zminil, ze je vse nalazeno na pomer voda/lih 50:50.
Live4Ride Syndicate

Odpovědět

Zpět na „Karviná, Bohumín, Havířov a okolí“