Jurisova R6ka (BmW E60 525iA |160kw|)

Tuningová scéna v Karviné, Bohumíně, Havířově a okolí

Moderátor: Dave0401

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jurisek16
Příspěvky: 4584
Registrován: 16 srp 2007 21:59
Bydliště: KarVWiná-7

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Jurisek16 »

Aladin píše:Jurisek dnes viděn kousek od Fiatu v HS... !!! POZOR, JEL PODLE PŘEDPISŮ !!!
Pyčo příště tu napiš ještě v kolik jsem šel spát !!! a že jsem se díval na večerníček a nevyčistil si zuby jak jsem šel v 19:21 spinkat :x Podle předpisů jsem nikdy nejel ! Benál nějak neřeším...když je třeba..tak naberu :twisted: (dneska ráno jsem nabral nějakých 33Litrů Naturálií 95 :roll: ...Autu se ihned na benzínce ani nechtělo nastartovat...ten V-Power Racing byl kua že poznat! Jak v tom jak jel motor klidně...i to jak šel plynule do otáček...s posranou 95kou z Benziny 1. motor ho krutě odmítnul :lol: 2. Chod je nepravidelnější 3. Auto mi příjde línější :cry:...asi si zařídím Klubovou kartu od Shell :wink: )
A ohledně spotřeby už vás všechny seru !!! VR6ka není auto dělané na spotřebu !!! :x a kdo to nechápe ať mi políbí výfuk :) Kdybych chtěl auto na spotřebu tak si pořídím Fazola na LPG :lol: btw: :oops: zima je tady! a tudíš =Forman mit LPG= si myslím poslouží líp než zimáky na verunce= takže zimu přečká v teplé garážce...a bude se makat :?: TO BE CONTINUED...
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= :) (???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od G3-Lower »

Jurisek16 píše:
Aladin píše:Jurisek dnes viděn kousek od Fiatu v HS... !!! POZOR, JEL PODLE PŘEDPISŮ !!!
Pyčo příště tu napiš ještě v kolik jsem šel spát !!! a že jsem se díval na večerníček a nevyčistil si zuby jak jsem šel v 19:21 spinkat :x Podle předpisů jsem nikdy nejel ! Benál nějak neřeším...když je třeba..tak naberu :twisted: (dneska ráno jsem nabral nějakých 33Litrů Naturálií 95 :roll: ...Autu se ihned na benzínce ani nechtělo nastartovat...ten V-Power Racing byl kua že poznat! Jak v tom jak jel motor klidně...i to jak šel plynule do otáček...s posranou 95kou z Benziny 1. motor ho krutě odmítnul :lol: 2. Chod je nepravidelnější 3. Auto mi příjde línější :cry:...asi si zařídím Klubovou kartu od Shell :wink: )
A ohledně spotřeby už vás všechny seru !!! VR6ka není auto dělané na spotřebu !!! :x a kdo to nechápe ať mi políbí výfuk :) Kdybych chtěl auto na spotřebu tak si pořídím Fazola na LPG :lol: btw: :oops: zima je tady! a tudíš =Forman mit LPG= si myslím poslouží líp než zimáky na verunce= takže zimu přečká v teplé garážce...a bude se makat :?: TO BE CONTINUED...
Ja dnes na shellce bral 32litru :) A zazadal sem si o kartu, pry do mesice ve schrance :) Dnes jsem se dobral k zajimave veci. 400km jsem jezdil hodne lehka noha a spotreba cca 8,75L/100km a ted 400km sviznejsi jizda a spotreba cca 8L/100km...nechapu to, ale citim, ze se auti nechce loudat kolem 2000ot/min :D PS: rikas ze V-Power mam vyzkouset jo?
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

PemaR
Příspěvky: 2044
Registrován: 22 říj 2006 19:13
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PemaR »

Shellka ma ted nejak extra levny benzin oproti jinym benzinkam no.. Taky sem neodolal a nabral 41L.. cekam kdy se ta rucicka ulomi jak vzdycky po otoceni klicku vyleti nahoru :D
Škoda Favorit 135L / VW Golf III Joker / VW Passat 3C

Uživatelský avatar
vt.tuner
Příspěvky: 1470
Registrován: 05 lis 2006 13:02
Bydliště: Nürburgring

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od vt.tuner »

Jurisek16 píše:
Aladin píše:Jurisek dnes viděn kousek od Fiatu v HS... !!! POZOR, JEL PODLE PŘEDPISŮ !!!
Pyčo příště tu napiš ještě v kolik jsem šel spát !!! a že jsem se díval na večerníček a nevyčistil si zuby jak jsem šel v 19:21 spinkat :x Podle předpisů jsem nikdy nejel ! Benál nějak neřeším...když je třeba..tak naberu :twisted: (dneska ráno jsem nabral nějakých 33Litrů Naturálií 95 :roll: ...Autu se ihned na benzínce ani nechtělo nastartovat...ten V-Power Racing byl kua že poznat! Jak v tom jak jel motor klidně...i to jak šel plynule do otáček...s posranou 95kou z Benziny 1. motor ho krutě odmítnul :lol: 2. Chod je nepravidelnější 3. Auto mi příjde línější :cry:...asi si zařídím Klubovou kartu od Shell :wink: )
A ohledně spotřeby už vás všechny seru !!! VR6ka není auto dělané na spotřebu !!! :x a kdo to nechápe ať mi políbí výfuk :) Kdybych chtěl auto na spotřebu tak si pořídím Fazola na LPG :lol: btw: :oops: zima je tady! a tudíš =Forman mit LPG= si myslím poslouží líp než zimáky na verunce= takže zimu přečká v teplé garážce...a bude se makat :?: TO BE CONTINUED...
AMEN :lol:
Yamaha FZ1 N
Kawasaki ZX10R

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Sly »

Darky mi v katalogu prijdou nakokot. Ty, ktere za neco stoji, jsou za 10tis bodu a vic. Tak si body alespon prevadim na mile u CSA - imho jediny bodove rozumny darek (krom princezny Aninky za 2000 bodu samozrejme).

Cetl jsem nezavisly test na naftu v CR a Shell V-Power Diesel = naprosto stejna obyc ropa u Benziny. Nevim, jak by dopadl test benzinu, ale dospel jsem k nazoru, ze s Shellem koncim (rozumejte koncim s nakupovanim bodu u Shellu). Rozdil mezi V-Power racing a N95 jsem nikdy nepoznal.

Maji paradne udelany marketing, to ano, ale za cenu bezkonkurencne nejdrazsich cerpacich stanic. Tudis OMV Carrera nebo Benzina Blue Octane o korunu levneji.

Btw., zmineny test prokazal, ze Shell V-Power Diesel z nemecke Shell nerovna se Shell V-Power Diesel z CR. Kujvy zlodejske.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Sly »

Pro zajimavost.
Kredit Twist (400Kc) = 2589bodu = 863l V-Power Racing
Pri plne nadrzi (55l) clovek zaplati o cca 220Kc vic, nez na obyc cerpaci stanici za N95.

Za kolik let natankujete 863l V-Power Racing / 2589l Natural 95 (pokud za nej teda davaji 1 bod, a jestli se na Shell da vubec nabrat klasika N95)

Tot jen jeden priklad z jejich katalogu aneb za kolik se da u Shellu koupit napr. Kredit Twist (400Kc)
Live4Ride Syndicate

PemaR
Příspěvky: 2044
Registrován: 22 říj 2006 19:13
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PemaR »

Beru na shellce normalni 95 a vzdycky se me pta jestli chci slevu za body nebo body.. je tam ze za 8 bodu mas -2kc na litru benalu.. ale musis mit tolik bodu aby ti to vyslo na kazdy litr ktery si nabral, takze dneska bych potreboval 328bodu a dostal bych slevu 82,- Je to blbost vim ale tak kdyz je to zadara :D jinak Natural 95 na Shellce 29.30,-
Škoda Favorit 135L / VW Golf III Joker / VW Passat 3C

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Sly »

Kdyz opomines jakekoliv body (neb i za ty priplacis), pak si nemyslim, ze je Shell V-Power racing tim nejlepsim benzinem na trhu (nejdrazsi ovsem je).

At kazdy tankuje kde chce, ja jsem demoralizovan :D (bohuzel tak nejak ze zvyku tankuju jen na Shell, ale to se musi zmenit!) : )
Live4Ride Syndicate

Aladin
Příspěvky: 5079
Registrován: 11 úno 2005 18:52
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Aladin »

buď tankuju OMW Carrera 100 nebo Shell V-Power Racing... někdy obyč V-Power... ale nic jiného... stejně ta krabica sežere asi všecko :-D
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

Uživatelský avatar
V-Y-V-I
Příspěvky: 4274
Registrován: 10 zář 2004 14:43
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od V-Y-V-I »

Sly píše:Darky mi v katalogu prijdou nakokot. Ty, ktere za neco stoji, jsou za 10tis bodu a vic. Tak si body alespon prevadim na mile u CSA - imho jediny bodove rozumny darek (krom princezny Aninky za 2000 bodu samozrejme).

Cetl jsem nezavisly test na naftu v CR a Shell V-Power Diesel = naprosto stejna obyc ropa u Benziny. Nevim, jak by dopadl test benzinu, ale dospel jsem k nazoru, ze s Shellem koncim (rozumejte koncim s nakupovanim bodu u Shellu). Rozdil mezi V-Power racing a N95 jsem nikdy nepoznal.

Maji paradne udelany marketing, to ano, ale za cenu bezkonkurencne nejdrazsich cerpacich stanic. Tudis OMV Carrera nebo Benzina Blue Octane o korunu levneji.

Btw., zmineny test prokazal, ze Shell V-Power Diesel z nemecke Shell nerovna se Shell V-Power Diesel z CR. Kujvy zlodejske.
Ten test jsem viděl taky a je to tak jak píše Igor. Raději bych bydlel v dojčlandu.
das Auto

Aladin
Příspěvky: 5079
Registrován: 11 úno 2005 18:52
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Aladin »

V-Y-V-I: to všichni :lol:
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

Uživatelský avatar
Josh
Příspěvky: 9272
Registrován: 05 lis 2005 07:30
Bydliště: Dolní Lutyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Josh »

Ja si nemuzu pomoct, ale ja jsem si taky nevsiml nejakeho vetsiho rozdilu jak mi "nekdo" tvrdil ze jak tam naliju 100 oktanu ze to bude mazec :roll:
Liju to tam sem tam akorat pro svuj dobry pocit s podvedomim, ze tam liju neco dobreho.......tot vse
AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Dave0401 »

joshi: pokud mas chujove mapy, tak rozdil 95 vs. 100 octanu nepoznas ;)

ja mel odladeno na 100 a pri 95 to nejelo :)
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
Josh
Příspěvky: 9272
Registrován: 05 lis 2005 07:30
Bydliště: Dolní Lutyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Josh »

No myslim ze ty mapy tam idealni nejsou, budu muset zajet za soudruhama do Polandu :twisted:
AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr. Yaris »

Já jezdím na 95ku. Většinou tankuju jen na Shell a v nouzi Benzina. Doufám že ten benzín je kvalitní :roll: To se ale asi nedozvím.
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Jurisek16
Příspěvky: 4584
Registrován: 16 srp 2007 21:59
Bydliště: KarVWiná-7

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Jurisek16 »

Jj Igor má pravdu :wink: Je to marketing. A když každý řekne..a tam máš 100oktanový benzín...to ti udělá z fáčka ferrari tak to každý zkouší :D Nejvíc mě sere že V-power racingu naberu např za tisícovku necelých 29 litrů a normální 95ky naberu za litr něco málo přes 33 litrů :oops: prostě 4 litry navíc (nafťáci by řekly: Pyčo...to najedu o 100km víc! a já řeknu: kuwa mě to nesere..dám tam VP Racing :lol:)...ale zas jak tam mám tu 100ku tak mám fakt lepší pocit že tomu autu to chutná víc než 95ka...a podvědomě si myslím že mi to zvedne výkon...a to mě nutí autu pořád dávat kotel...no a pak s tím p**u najedu :D Ale prostě teď jsem to poznal...auto šlapalo jak hodinky na tu stovku...a jakmile jsem nabral 95ku ale po asi 3km si to zase zvyklo :?: :savle:
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= :) (???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů

Uživatelský avatar
rostaVR6
Příspěvky: 1058
Registrován: 13 pro 2006 20:31
Bydliště: Silesia

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od rostaVR6 »

No moje zkušensot je taková že na silném motoru to jde poznat,ikdyž minimálně. O přidávání koní bych moc nehovořil,ikdyž nedávno jsem viděl na discovery,zkoušely právě vysokooktanové benzíny od různých výrobců a měřily výkony na brzdě. Měli tam Subaru WRX sti, Golf V GTI a nějaké obyč mrdky. O něco větší výkon a lepší průběh kroutícího momentu měli právě silnější motory. Závěrem bych chtěl jen říci že do svý 1.6D ať leju co leju,nic to s tím nedělá :D

Uživatelský avatar
Jurisek16
Příspěvky: 4584
Registrován: 16 srp 2007 21:59
Bydliště: KarVWiná-7

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Jurisek16 »

rostaVR6 píše:No moje zkušensot je taková že na silném motoru to jde poznat,ikdyž minimálně. O přidávání koní bych moc nehovořil,ikdyž nedávno jsem viděl na discovery,zkoušely právě vysokooktanové benzíny od různých výrobců a měřily výkony na brzdě. Měli tam Subaru WRX sti, Golf V GTI a nějaké obyč mrdky. O něco větší výkon a lepší průběh kroutícího momentu měli právě silnější motory. Závěrem bych chtěl jen říci že do svý 1.6D ať leju co leju,nic to s tím nedělá :D
:smich:
Řekni sám...nakrmil jsi někdy verunu 100oktanovým benálem ?
Však gynga to slyšel...u KFC jsem měl při neděli docela sucho...vzal jsem 15 litrů VP Racingu...ze začátku nic pač v trubkách byla 95ka...jak jsme odjížděli tak motor zacukal a změnil zvuk a to samé jak jsem nabral zpátky 95ku...nastartoval jsem...a jak najela 95ka ..tak to chcíplo...a chytlo to až napotřeztí a pak se to fakt nekecám asi 3km cukalo (možná to bude i vodou v benálu...nebo nevím... :( )
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= :) (???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Mr. Yaris »

Jurisek16 píše: (nafťáci by řekly: Pyčo...to najedu o 100km víc!
Nejen nafťáci :D Já skoro taky :lol: :lol: :lol:
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Josh
Příspěvky: 9272
Registrován: 05 lis 2005 07:30
Bydliště: Dolní Lutyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Josh »

Presne tak, ja taky najedu skoro 35km kdyz se zadari :D
AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818

max3rx
Příspěvky: 2776
Registrován: 30 říj 2006 11:14

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od max3rx »

Kdysi jsem měl Hondu NSR 125 a šlo poznat docela hodně, jestli jedu na VP nebo obyč.. Na ten VP to šlo o hodně ochotněji do otáček.

Uživatelský avatar
rostaVR6
Příspěvky: 1058
Registrován: 13 pro 2006 20:31
Bydliště: Silesia

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od rostaVR6 »

Verunka vím že je citlivá na kvalitní benzín. Benzín kdekoliv v Karviné je vesměs na pyču. A vím o čem mluvím,když vím co a kdo jim to tam dodává ... benzín v Karviné se nidke doporučit nedá,maximálně když už tak na Benzinu k Tescu ...

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Sly »

rostaVR6 píše:No moje zkušensot je taková že na silném motoru to jde poznat,ikdyž minimálně. O přidávání koní bych moc nehovořil,ikdyž nedávno jsem viděl na discovery,zkoušely právě vysokooktanové benzíny od různých výrobců a měřily výkony na brzdě. Měli tam Subaru WRX sti, Golf V GTI a nějaké obyč mrdky. O něco větší výkon a lepší průběh kroutícího momentu měli právě silnější motory. Závěrem bych chtěl jen říci že do svý 1.6D ať leju co leju,nic to s tím nedělá :D
Impreza je uz od vyroby delana na N98+. Nic jineho tam lit nemuzu. Pokud do ni clovek da N95 (jakoze se mi to jednou stalo neb kvuli praskle hadicce v palivovem systemu dosel benzin a na nejblizsi benzince meli jen N95), jede, ale chod je nepravidelny a netroufam si tvrdit, o kolik koni sel vykon dolu.
Myslim si, ze u starsich motoru, ktere jsou staveny na N95 je V-Power Racing jako hazeni perel svinim. Co se tyce proklamovaneho cisteni motoru, mozna. Nevim, radych si precetl nejaky test.

Kazdopadne ze 100 oktanovych benzinu mel podle jakehosi testu nejaky rok zpet nejvice oktanu prave Blue Octane od Benziny. Ja osobne doted bral jen na Shell (proc? i kdyz si to malo kdo z nas pripusti, je to dano skvelou reklamou, kde se divaka snazi mimo jine primet k dojmu, ze na identicky benzin, jaky je k dispozici u jejich stojanu, jezdi i vitezove Le-Mans apod.), ale za priznivejsi cenu dosahnu stejneho, ne-li lepsiho vysledku napr. i u OMV, urcite u Benziny.
Naposledy upravil(a) Sly dne 22 říj 2008 17:43, celkem upraveno 1 x.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Josh píše:Presne tak, ja taky najedu skoro 35km kdyz se zadari :D
Jo, tohle jsem si tak 4 roky zpet s Hondou rikal taky. A ne jen o 35km. Ale zase slo jen o placebo efekt.

HA, nabral jsem V-Power Racing za mastny peniz (tehda jsem byl zvykly brat N95 za 21Kc - V-Power Racing stal urcite pres 25Kc), takze prece musim najet vic km. Alespon jsem si to takhle obhajoval. Samozrejme, ze jsem najel, ale kdyz se na to divam s odstupem casu, jezdil jsem tak, abych najel : ) Clovek o par km vic najede (10, 20?), ale nebude to 100km, pripadne tolik, aby byl ve finale VPR cenove zajimavejsi.

Je to marketing.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Mr. Yaris píše:Já jezdím na 95ku.
jasné, bo Racing by ti to rozerval :lol:
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od wesly.TDI »

spiš podpalil ventily :lol:

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr. Yaris »

EE, podělal bych nějaké WV, a to vám nemůžu udělat. Jsem kámoš :wink: :D
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Luke_TDI
Příspěvky: 5841
Registrován: 22 říj 2006 13:13
Bydliště: Sucha Gorna Near OV
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Luke_TDI »

yaris :D
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od blázen »

Sly píše:
rostaVR6 píše:No moje zkušensot je taková že na silném motoru to jde poznat,ikdyž minimálně. O přidávání koní bych moc nehovořil,ikdyž nedávno jsem viděl na discovery,zkoušely právě vysokooktanové benzíny od různých výrobců a měřily výkony na brzdě. Měli tam Subaru WRX sti, Golf V GTI a nějaké obyč mrdky. O něco větší výkon a lepší průběh kroutícího momentu měli právě silnější motory. Závěrem bych chtěl jen říci že do svý 1.6D ať leju co leju,nic to s tím nedělá :D
Impreza je uz od vyroby delana na N98+. Nic jineho tam lit nemuzu. Pokud do ni clovek da N95 (jakoze se mi to jednou stalo neb kvuli praskle hadicce v palivovem systemu dosel benzin a na nejblizsi benzince meli jen N95), jede, ale chod je nepravidelny a netroufam si tvrdit, o kolik koni sel vykon dolu.
Myslim si, ze u starsich motoru, ktere jsou staveny na N95 je V-Power Racing jako hazeni perel svinim. Co se tyce proklamovaneho cisteni motoru, mozna. Nevim, radych si precetl nejaky test.

Kazdopadne ze 100 oktanovych benzinu mel podle jakehosi testu nejaky rok zpet nejvice oktanu prave Blue Octane od Benziny. Ja osobne doted bral jen na Shell (proc? i kdyz si to malo kdo z nas pripusti, je to dano skvelou reklamou, kde se divaka snazi mimo jine primet k dojmu, ze na identicky benzin, jaky je k dispozici u jejich stojanu, jezdi i vitezove Le-Mans apod.), ale za priznivejsi cenu dosahnu stejneho, ne-li lepsiho vysledku napr. i u OMV, urcite u Benziny.
tvůj postřeh je určitě správný kdy patrně impreza bude ragovat na základě informací od knock senzoru na posuv předzápalu a tím i snížení výkonu,případně nepěkného chodu motoru...při změně paliva z 98 - doporučeném od výrobce na 95... v opačném případě by sis měl právě tím 100oct výkonově přilepšit. Test toho VP racing 100oct jsem četl na internetu a zkusím ti ho najít, má nepochybně čistící účinky lepší než obyčejná paliva, obsahuje lepší aditiva,je to nějaký dvousložkový benzín vyráběný sintetickou cestou.. každopádně jak už jsi napsal, lít to do auta ,jehož motor je naladěn pro 95 oct palivo a při nemožnosti ECU měnit hodnoty předstihu na základě informací o detonacích je jen vyhazování peněz.. žádné lepší reakce na plyn ani lepší chod tímto palivem nikdo nezíská,pouze je to sugesce.. třeba je jen v den tankování lepší vlhkost vzduchu,či jiný tlak.. ale není to zázrak,i stímto palivem sem si upálil pěknou díru na kraji pístu a ve výbrusu motoru následně pěknou rýhu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Jurisova VR6

Příspěvek od Sly »

blázen píše:
Sly píše:
rostaVR6 píše:No moje zkušensot je taková že na silném motoru to jde poznat,ikdyž minimálně. O přidávání koní bych moc nehovořil,ikdyž nedávno jsem viděl na discovery,zkoušely právě vysokooktanové benzíny od různých výrobců a měřily výkony na brzdě. Měli tam Subaru WRX sti, Golf V GTI a nějaké obyč mrdky. O něco větší výkon a lepší průběh kroutícího momentu měli právě silnější motory. Závěrem bych chtěl jen říci že do svý 1.6D ať leju co leju,nic to s tím nedělá :D
Impreza je uz od vyroby delana na N98+. Nic jineho tam lit nemuzu. Pokud do ni clovek da N95 (jakoze se mi to jednou stalo neb kvuli praskle hadicce v palivovem systemu dosel benzin a na nejblizsi benzince meli jen N95), jede, ale chod je nepravidelny a netroufam si tvrdit, o kolik koni sel vykon dolu.
Myslim si, ze u starsich motoru, ktere jsou staveny na N95 je V-Power Racing jako hazeni perel svinim. Co se tyce proklamovaneho cisteni motoru, mozna. Nevim, radych si precetl nejaky test.

Kazdopadne ze 100 oktanovych benzinu mel podle jakehosi testu nejaky rok zpet nejvice oktanu prave Blue Octane od Benziny. Ja osobne doted bral jen na Shell (proc? i kdyz si to malo kdo z nas pripusti, je to dano skvelou reklamou, kde se divaka snazi mimo jine primet k dojmu, ze na identicky benzin, jaky je k dispozici u jejich stojanu, jezdi i vitezove Le-Mans apod.), ale za priznivejsi cenu dosahnu stejneho, ne-li lepsiho vysledku napr. i u OMV, urcite u Benziny.
tvůj postřeh je určitě správný kdy patrně impreza bude ragovat na základě informací od knock senzoru na posuv předzápalu a tím i snížení výkonu,případně nepěkného chodu motoru...při změně paliva z 98 - doporučeném od výrobce na 95... v opačném případě by sis měl právě tím 100oct výkonově přilepšit. Test toho VP racing 100oct jsem četl na internetu a zkusím ti ho najít, má nepochybně čistící účinky lepší než obyčejná paliva, obsahuje lepší aditiva,je to nějaký dvousložkový benzín vyráběný sintetickou cestou.. každopádně jak už jsi napsal, lít to do auta ,jehož motor je naladěn pro 95 oct palivo a při nemožnosti ECU měnit hodnoty předstihu na základě informací o detonacích je jen vyhazování peněz.. žádné lepší reakce na plyn ani lepší chod tímto palivem nikdo nezíská,pouze je to sugesce.. třeba je jen v den tankování lepší vlhkost vzduchu,či jiný tlak.. ale není to zázrak,i stímto palivem sem si upálil pěknou díru na kraji pístu a ve výbrusu motoru následně pěknou rýhu
Urcite posli link na test, pokud najdes. Rad si ho prectu. 8)

Do Imprezy liju pouze V-Power Racing, N98 maji malokde, proto zustavam u 100 oktanu a jak jsem zminil, nemuzu porovnat 100 vs. 98. Projev N95 byl presne takovy, jaky jsi zminil a ja uz trosku natukl.

Ad propaleni pistu. Tohle se mi podarilo zrovna pred dvema mesici, byvalemu majiteli taktez. Otazka je, je-li to v dusledku pouzivani V-Power Racingu (nevim, na jaky benzin jezdil Tomoking) nebo jde o vyrobni vadu pistu - s timhle se setkalo mnoho majitelu Imprez, ovsem Subaru nikdy vyrobni vadu nepriznalo. Ted jsou v aute pisty jine - stejne vrtani i zdvih, avsak z jineho modelu, nejsem si jisty, o jake pisty jde.

Kazdopadne muze-li byt propaleni pistu duvodem pouziteho paliva, u Shell uz me nikdo nikdy neuvidi.
Live4Ride Syndicate

Odpovědět

Zpět na „Karviná, Bohumín, Havířov a okolí“