shell ručí za 100oct. v tom bych problém neviděl, maximálně se může stát ,že bude bez aditiv, což žádná hrůza taky nebude,protože by to byla světlá vyjímka.. problém propálených pístů bude v AFR vs předstih.. já to přepísknul s předstihem a plnícím tlakem,takže sem důvod znal..u těch imprez to je zvláštní,ale určitě bych hlídal AFR.. protože tam bývá zakopaný pes.. palivo by mělo být dobré... jinak si tu nemusíme psát,že ty seriové písty moc odolné vůči detonacím nebudou..kované už toho vydrží víc, netuším,zda má impresa kované už v serii,ale když někdo propálí kované kvalitní písty,už to o něčem hoodně špatném naznačuje. Toomokingova preza je taky propálila? On měl vstřikování vody tuším?Sly píše:Urcite posli link na test, pokud najdes. Rad si ho prectu.blázen píše:tvůj postřeh je určitě správný kdy patrně impreza bude ragovat na základě informací od knock senzoru na posuv předzápalu a tím i snížení výkonu,případně nepěkného chodu motoru...při změně paliva z 98 - doporučeném od výrobce na 95... v opačném případě by sis měl právě tím 100oct výkonově přilepšit. Test toho VP racing 100oct jsem četl na internetu a zkusím ti ho najít, má nepochybně čistící účinky lepší než obyčejná paliva, obsahuje lepší aditiva,je to nějaký dvousložkový benzín vyráběný sintetickou cestou.. každopádně jak už jsi napsal, lít to do auta ,jehož motor je naladěn pro 95 oct palivo a při nemožnosti ECU měnit hodnoty předstihu na základě informací o detonacích je jen vyhazování peněz.. žádné lepší reakce na plyn ani lepší chod tímto palivem nikdo nezíská,pouze je to sugesce.. třeba je jen v den tankování lepší vlhkost vzduchu,či jiný tlak.. ale není to zázrak,i stímto palivem sem si upálil pěknou díru na kraji pístu a ve výbrusu motoru následně pěknou rýhuSly píše: Impreza je uz od vyroby delana na N98+. Nic jineho tam lit nemuzu. Pokud do ni clovek da N95 (jakoze se mi to jednou stalo neb kvuli praskle hadicce v palivovem systemu dosel benzin a na nejblizsi benzince meli jen N95), jede, ale chod je nepravidelny a netroufam si tvrdit, o kolik koni sel vykon dolu.
Myslim si, ze u starsich motoru, ktere jsou staveny na N95 je V-Power Racing jako hazeni perel svinim. Co se tyce proklamovaneho cisteni motoru, mozna. Nevim, radych si precetl nejaky test.
Kazdopadne ze 100 oktanovych benzinu mel podle jakehosi testu nejaky rok zpet nejvice oktanu prave Blue Octane od Benziny. Ja osobne doted bral jen na Shell (proc? i kdyz si to malo kdo z nas pripusti, je to dano skvelou reklamou, kde se divaka snazi mimo jine primet k dojmu, ze na identicky benzin, jaky je k dispozici u jejich stojanu, jezdi i vitezove Le-Mans apod.), ale za priznivejsi cenu dosahnu stejneho, ne-li lepsiho vysledku napr. i u OMV, urcite u Benziny.![]()
Do Imprezy liju pouze V-Power Racing, N98 maji malokde, proto zustavam u 100 oktanu a jak jsem zminil, nemuzu porovnat 100 vs. 98. Projev N95 byl presne takovy, jaky jsi zminil a ja uz trosku natukl.
Ad propaleni pistu. Tohle se mi podarilo zrovna pred dvema mesici, byvalemu majiteli taktez. Otazka je, je-li to v dusledku pouzivani V-Power Racingu (nevim, na jaky benzin jezdil Tomoking) nebo jde o vyrobni vadu pistu - s timhle se setkalo mnoho majitelu Imprez, ovsem Subaru nikdy vyrobni vadu nepriznalo. Ted jsou v aute pisty jine - stejne vrtani i zdvih, avsak z jineho modelu, nejsem si jisty, o jake pisty jde.
Kazdopadne muze-li byt propaleni pistu duvodem pouziteho paliva, u Shell uz me nikdo nikdy neuvidi.
Jurisova R6ka (BmW E60 525iA |160kw|)
Moderátor: Dave0401
Re: Jurisova VR6
Re: Jurisova VR6
Ano, coolingmist tam je dodnes, ale za tu dobu, co ho mam, jsem ho jeste ani jednou nepouzil.
Pokud se nepletu, impreza ma v serii klasicke pisty, nikoliv kovane a dva z nich se podarilo propalit Tomokingovi uz na novem 2.5l bloku, myslim ze nejaky padl za vlast i na 2l puvodnim bloku. (nejsem si jisty, jestli to vis, ale ma impreza = byvala tomokingova)
Ad AFR. Mapu delal Ladis, kdyz jsem se bavil s Tomokingem, vzpominam si ze rikal, ze bych se mel s LAdisem jeste domluvit jeste na dolazeni mapy. Proto jsem to hned po koupi zminoval. Nemel jsem na mysli navyseni vykonu (ten je dostacujici vs. prijemna spotreba), ale spis jemne dolazeni pomeru vzduchu a paliva. Ted bohuzel z hlavy nereknu, jaky je pomer, ale AFR budik ukazuje ve velke vetsine cervene hodnoty. Par lidi podle cichu upozornovalo, ze se jim zda smes moc bohata, kdyz stali u auta.
Dam vedet mechanikovi a hodim rec i s Ladisem.
Pokud se nepletu, impreza ma v serii klasicke pisty, nikoliv kovane a dva z nich se podarilo propalit Tomokingovi uz na novem 2.5l bloku, myslim ze nejaky padl za vlast i na 2l puvodnim bloku. (nejsem si jisty, jestli to vis, ale ma impreza = byvala tomokingova)
Ad AFR. Mapu delal Ladis, kdyz jsem se bavil s Tomokingem, vzpominam si ze rikal, ze bych se mel s LAdisem jeste domluvit jeste na dolazeni mapy. Proto jsem to hned po koupi zminoval. Nemel jsem na mysli navyseni vykonu (ten je dostacujici vs. prijemna spotreba), ale spis jemne dolazeni pomeru vzduchu a paliva. Ted bohuzel z hlavy nereknu, jaky je pomer, ale AFR budik ukazuje ve velke vetsine cervene hodnoty. Par lidi podle cichu upozornovalo, ze se jim zda smes moc bohata, kdyz stali u auta.
Dam vedet mechanikovi a hodim rec i s Ladisem.
Live4Ride Syndicate
Re: Jurisova VR6
pozor pozor, trosku se tu siri dezinformace ... pisty nebyly propaleny ale praskly mezi krouzkama, vyrobni vada cele seriie 2.5 litrovych pistu na subaru, menily se cele motory na zaruku ... smes na subim je nastavena opravdu na bohate AFR 11:1
jinak mapa v subarce je nastavena tak aby mohla jezdit i na N95 az po N105, naladena je samozrejme na N98, ale ma povolene vysoke korekce takze si umi sama pridat predstih pri pouziti lepsiho paliva nebo coolingmistu
po 4 letych zkusenostech se subarkou muzu rict ze na mem aute je znat rozdil mezi N95, V-power a V-power racing ... na N95 se moje subarka neda rozjet pres 190 km/h ... pri pouziti v-power muzu jet 200 + mam o litr mensi spotrebu ... pri N98, N100 a Vpower racing muzu jezdit topspeed 257 km/h ... rozdil je v pruznosti, N100 jede lepe nez N98, rychleji se vytaci ... osobne jezdim na OMV carrera 100, mojemu autu chutna nejlepe a i cenove je na tom o dost lepe nez vpower racing ... pozor 100 oktanove benziny jako verva100 nebo blueoctans99 od BENZINY jsou ve skutecnosti pouze N98+aditiva ... skutecne N100 je pouze OMV a SHELL
takze o otazce benzinu musim rict ze nejde jen o marketing ale ze NA MEM AUTE TO FUNGUJE ... taky verim tomu, ze ne kazda jednotka ma tak vysoke korekce aby se umela lepsimu benzinu prizpusobit a proto to nemusi byt u jinych beznych aut poznat
jinak mapa v subarce je nastavena tak aby mohla jezdit i na N95 az po N105, naladena je samozrejme na N98, ale ma povolene vysoke korekce takze si umi sama pridat predstih pri pouziti lepsiho paliva nebo coolingmistu
po 4 letych zkusenostech se subarkou muzu rict ze na mem aute je znat rozdil mezi N95, V-power a V-power racing ... na N95 se moje subarka neda rozjet pres 190 km/h ... pri pouziti v-power muzu jet 200 + mam o litr mensi spotrebu ... pri N98, N100 a Vpower racing muzu jezdit topspeed 257 km/h ... rozdil je v pruznosti, N100 jede lepe nez N98, rychleji se vytaci ... osobne jezdim na OMV carrera 100, mojemu autu chutna nejlepe a i cenove je na tom o dost lepe nez vpower racing ... pozor 100 oktanove benziny jako verva100 nebo blueoctans99 od BENZINY jsou ve skutecnosti pouze N98+aditiva ... skutecne N100 je pouze OMV a SHELL
takze o otazce benzinu musim rict ze nejde jen o marketing ale ze NA MEM AUTE TO FUNGUJE ... taky verim tomu, ze ne kazda jednotka ma tak vysoke korekce aby se umela lepsimu benzinu prizpusobit a proto to nemusi byt u jinych beznych aut poznat
Re: Jurisova VR6
Ladis> Diky za korekci ohledne pistu. Opravdu doslo k prasknuti mezi kruhy, moje dezinformace - mel jsem za to, ze pist mezi kruhy prohorel.
Do subarky jsem zatim z 99.99% lil jen V-Power Racing, 1x N95 z duvodu vyse zmineneho, takze nemuzu porovnat s V-Power Racing, N98, ci jinymi at uz opravdovymi nebo "jako 100" oktanovymi benziny. Napsal jsem zkusenost s predchozimi auty, kde to poznat neslo a mou domenku o autech s vyssimi vykony a ktere jsou odladene na N100 jsi de facto z vlastni zkusenosti potvrdil.
Jinak bych se s tebou Ladisu rad domluvil na "doupraveni mapy", ma-li to smysl, az budu nektery vikend doma a ty si najdes cas, samozrejme.
Do subarky jsem zatim z 99.99% lil jen V-Power Racing, 1x N95 z duvodu vyse zmineneho, takze nemuzu porovnat s V-Power Racing, N98, ci jinymi at uz opravdovymi nebo "jako 100" oktanovymi benziny. Napsal jsem zkusenost s predchozimi auty, kde to poznat neslo a mou domenku o autech s vyssimi vykony a ktere jsou odladene na N100 jsi de facto z vlastni zkusenosti potvrdil.
Jinak bych se s tebou Ladisu rad domluvil na "doupraveni mapy", ma-li to smysl, az budu nektery vikend doma a ty si najdes cas, samozrejme.
Live4Ride Syndicate
Re: Jurisova VR6
jasne, jestli uz mas slozene a provozuschopne auto tak klidne prijed, vikendy mivam volne takze neni problem ... a jinak sorry za offtopic
Re: Jurisova VR6
Jeste bych naposledy navazal:
Vyjádření společnosti Shell Czech Republic a.s.
26/09/2008
Společnost Shell Czech Republic a.s. vítá jakákoliv porovnávání pohonných hmot, která poukáží na rozdíl v kvalitě a vlastnostech nabízených motorových paliv. Zásadním způsobem však nesouhlasíme s hodnocením, které bylo publikováno v deníku MF Dnes dne 17. září 2008. Zveřejněná forma a závěry testu významně poškozuje dobré jméno motorových paliv Shell, a to především z následujících důvodů:
Autoři testu se dopustili řady pochybení, které vedly ke zkreslenému srovnání vlastností dieselových paliv a zavádějící interpretaci výsledků testu.
Zveřejněný test z kategorie tzv. zjednodušených „spotřebitelských“ testů nelze použít pro komplexní zhodnocení kvalitativních parametrů jednotlivých paliv.
Není možné srovnávat vlastnosti standardních paliv dohromady s palivy prémiovými.
V porovnání dieselových paliv byly analyzovány pouze dva normou stanovené parametry, přičemž závěry byly vztaženy víceméně pouze k jednomu – a sice cetanovému číslu paliva.
Pokud by měly být objektivně zhodnoceny vlastnosti našeho nadstandardního paliva Shell V-Power Diesel, musejí být posouzeny i jeho čistící (detergenční) vlastnosti.
Porovnávat paliva prodávaná na českém a zahraničním trhu nepovažujeme za seriózní. Shell vždy uvádí, že složení paliv je založené na potřebách konkrétního trhu.
Závěrem si dovolujeme odkázat na webové stránky Ústavu paliv a maziv, a.s., specializované odborné laboratoře, kde je k dispozici nezávislé odborné vyjádření k testování kvality paliv.
Shell Czech Republic a.s.
Vyjádření společnosti Shell Czech Republic a.s.
26/09/2008
Společnost Shell Czech Republic a.s. vítá jakákoliv porovnávání pohonných hmot, která poukáží na rozdíl v kvalitě a vlastnostech nabízených motorových paliv. Zásadním způsobem však nesouhlasíme s hodnocením, které bylo publikováno v deníku MF Dnes dne 17. září 2008. Zveřejněná forma a závěry testu významně poškozuje dobré jméno motorových paliv Shell, a to především z následujících důvodů:
Autoři testu se dopustili řady pochybení, které vedly ke zkreslenému srovnání vlastností dieselových paliv a zavádějící interpretaci výsledků testu.
Zveřejněný test z kategorie tzv. zjednodušených „spotřebitelských“ testů nelze použít pro komplexní zhodnocení kvalitativních parametrů jednotlivých paliv.
Není možné srovnávat vlastnosti standardních paliv dohromady s palivy prémiovými.
V porovnání dieselových paliv byly analyzovány pouze dva normou stanovené parametry, přičemž závěry byly vztaženy víceméně pouze k jednomu – a sice cetanovému číslu paliva.
Pokud by měly být objektivně zhodnoceny vlastnosti našeho nadstandardního paliva Shell V-Power Diesel, musejí být posouzeny i jeho čistící (detergenční) vlastnosti.
Porovnávat paliva prodávaná na českém a zahraničním trhu nepovažujeme za seriózní. Shell vždy uvádí, že složení paliv je založené na potřebách konkrétního trhu.
Závěrem si dovolujeme odkázat na webové stránky Ústavu paliv a maziv, a.s., specializované odborné laboratoře, kde je k dispozici nezávislé odborné vyjádření k testování kvality paliv.
Shell Czech Republic a.s.
Live4Ride Syndicate
Re: Jurisova VR6
test z MF dnes nic nepoví,oni ani neví jak palivo otestovat.. bohužel se mi nedaří najít ten odkaz na ten test co jsem četl já, byl poměrně hezky popsaný,byt v angličtině.
Re: Jurisova VR6
to sly: jak tam je řešeno to vstřikování vody?
Re: Jurisova VR6
Live4Ride Syndicate
Re: Jurisova VR6


Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Jurisova VR6
UP
foto mobilem
na vlastní oči to vypadá lépe 




- Přílohy
-
- Ram.jpg (147.13 KiB) Zobrazeno 1189 x
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Jurisova VR6
Ty jsou teď zasrané jako celé auto
...zítra to někde opláchnu 


Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Jurisova VR6
Blatník je měněný...a práh je ohnutý
tak proto tam je dole taková fuga 


Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
nepiš tady pipoviny když vůbec nevíšcrazyape píše:Sry ale vypada to jak cikanskej ghetto karkdyz ty kola byli lestene tak to bylo supet. Takhle to moc spliva







Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Zitra VW sraz VSB Poruba, zucastnis se?
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Nejsou ty trubky nějaké tenké. Vypadají jak ty hlinikové co jsem měl na staré garnyži.
Hned musím mrknout na balkon jestli nezmizely 


Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Jurisova VR6
kua to je styl 

Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
Re: Jurisova VR6
fotky přísahám stojí za pytel
trubky jsou asi 8cm...možná více...mě se to líbí...aspoň tam není prázdno...ale už se tam nedáj louskat oříšky
G3-lower: dorazím tam...jestli pojedu s Rosťou...a jestli sám...tak tam dorazím taky ...ale později


G3-lower: dorazím tam...jestli pojedu s Rosťou...a jestli sám...tak tam dorazím taky ...ale později

Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů