ulozeni vacky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
ulozeni vacky
ahoj, pri rozebirani motoru sme narazili na problem s ulozenim vackoveho hridele.. pri utahovani horniho dilu ulozeni, horni dil praskl vejpul a dolni dil napraskl smerem od steftu.. viz. OBR.. je to motor audi 2,3 Q NG 10V.. zajimaj me moznosti reseni?! lepeni ci svareni ohledne dolniho ulozeni a kde vzit nahradu za horni dil?
- Přílohy
-
- PB160068.jpg (48.43 KiB) Zobrazeno 1580 x
-
- PB160067.jpg (38.96 KiB) Zobrazeno 1580 x
-
- PB160065.jpg (37.22 KiB) Zobrazeno 1580 x
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
taky bych se nabál svaření... tig maj deksa už skoro všude a schopného svářeče by neměl bejt problém sehnat... navíc fyrmy které mají se svařovaním al slitin skušenosti ví jak to svařit aby se to neskroutilo a jak upravit místo pro návar...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
hodně záleží na tom kdo to svařuje... místo svaru je potřeba důkladně připravit a důkladně si hlídat teplotu... vysokáý skorutí podklad a při nízké nebude svar držet...Libor12 píše:To také vím že jsem to napsal přesně obráceně.jenže z nějakého důvodu mi chybí editace příspěvku. Omlouvám se za to. Nicméně,můj názor je nesvarovat. Měl jsem něco podobného a nevydrželo to dlouho. Prasklo to přesně vedle sváru.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
ahoj, pri rozebirani motoru sme narazili na problem s ulozenim vackoveho hridele.. pri utahovani horniho dilu ulozeni, horni dil praskl vejpul a dolni dil napraskl smerem od steftu.. viz. OBR.. je to motor audi 2,3 Q NG 10V.. zajimaj me moznosti reseni?! lepeni ci svareni ohledne dolniho ulozeni a kde vzit nahradu za horni dil?tsin píše:sem prase ale ne u auta, tohle bylo pri rozebirani motoru.. asi se tedy koupi nova hlava a tahle bude na pokusy
ono se pri rozebirani neco utahuje???

porsche 944
Re: ulozeni vacky
svarovani plazmou je tvrdsi jak puvodni vareni zaroven ti obrousi na puvodni rozmer to co potrebujes... dela to kazda vetsi firma
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Velice dobřefiat12PMR píše:ahoj, pri rozebirani motoru sme narazili na problem s ulozenim vackoveho hridele.. pri utahovani horniho dilu ulozeni, horni dil praskl vejpul a dolni dil napraskl smerem od steftu.. viz. OBR.. je to motor audi 2,3 Q NG 10V.. zajimaj me moznosti reseni?! lepeni ci svareni ohledne dolniho ulozeni a kde vzit nahradu za horni dil?tsin píše:sem prase ale ne u auta, tohle bylo pri rozebirani motoru.. asi se tedy koupi nova hlava a tahle bude na pokusy
ono se pri rozebirani neco utahuje???




ano stalo se to pri utahovani a pri rozebirani motoru.. pri demontazi hlavy a sundani vacky bylo potreba vacku nachvili jeste pridelat kvuli snadnejsi manipulaci a v tom okamziku stalo.. prosim nereaguj na moje prispevky jestlize mas v umyslu rozebirat veci ktere s tematem vubec nesouvisi.. az bude motor hotovy poslu Ti fotky aby si znovu, a nyni objektivne mohl posoudit zda jsem ci nejsem prase.. opravdu me dojimaji prispevky nekterych zdejsich clenu..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
tsin píše:ano stalo se to pri utahovani a pri rozebirani motoru.. pri demontazi hlavy a sundani vacky bylo potreba vacku nachvili jeste pridelat kvuli snadnejsi manipulaci a v tom okamziku stalo.. prosim nereaguj na moje prispevky jestlize mas v umyslu rozebirat veci ktere s tematem vubec nesouvisi.. az bude motor hotovy poslu Ti fotky aby si znovu, a nyni objektivne mohl posoudit zda jsem ci nejsem prase.. opravdu me dojimaji prispevky nekterych zdejsich clenu..
fotky tveho motoru me naprosto nezajimaji.... kdyz se musis ptat na takovouto kravinu tak si umim zcela jiste predstavit jak menis lagry meris prebrus kliky atd... takze diky ale nic nechci

porsche 944
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 14 bře 2007 15:06
- Kontaktovat uživatele:
Ohledne svarovani dej dotaz do fora http://svarforum.cz/forum/index.php ... supr forum o vareni a jsou tam odbornici 
