Viking píše:Byl by z toho pěkný závoďákF.l.a.n.e.l. píše:nore: nejede
viki: no nevím. raději origo a jen performance než tohle


Moderátor: Dave0401
Viking píše:Byl by z toho pěkný závoďákF.l.a.n.e.l. píše:nore: nejede
viki: no nevím. raději origo a jen performance než tohle
To je fakt.....F.l.a.n.e.l. píše:Závoďák jo, ale už ne moment překvapeníA musela být paráda se dívat na lidi jak si stál v čertu vedle nich na "světlech" a jen si prošlápnul plyn
![]()
Bohuzel, pokud se to tady u nas v republice nezmeni, tak to nikdy nebude "zlegalizovatelne"...Viking píše: A jak si člověk spočítá ty peníze na úpravy a nebude to pak popř. prodejné, tak mě vždy ty projekty Golf I, II přecházejí
Placku sice mám, ale jestli mi někdy v budoucu pomůže třeba na STK, to fakt nevímDave0401 píše:Bohuzel, pokud se to tady u nas v republice nezmeni, tak to nikdy nebude "zlegalizovatelne"...Viking píše: A jak si člověk spočítá ty peníze na úpravy a nebude to pak popř. prodejné, tak mě vždy ty projekty Golf I, II přecházejí
A ja uz si vyzkousel co to je prodavat auto, kdyz ti nesedi typ motoru s papirama
Viki: Ty mas placku, tak az tak velke problemy bys nemel...
Váha je stejná jako moje G3 - takže se jde dostat na 925 kgViking píše:No vidíš...takže těch mínusů, které se připojují ke stavbě G1, nebo GII s turbem se více a více přidává....zlaté časy jsou v pr..... A3 váží 1175 kg, vykuchat to na plech a vyndat klimu, tak si myslím, že se těsně pod 1100 kg dostanu?? Rudek je odborník....co myslíš??
G3 váží 1175???Dolph píše:Váha je stejná jako moje G3 - takže se jde dostat na 925 kgViking píše:No vidíš...takže těch mínusů, které se připojují ke stavbě G1, nebo GII s turbem se více a více přidává....zlaté časy jsou v pr..... A3 váží 1175 kg, vykuchat to na plech a vyndat klimu, tak si myslím, že se těsně pod 1100 kg dostanu?? Rudek je odborník....co myslíš??