Jak a čím leštit kanály

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:07, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

já mám hlavu v podstatě hotovou, jen jsem zkoušel 256 vačky pro hydroštely a místo hyder jsem použil pevné zdvihy co to bude dělat, ventily všechny nové jen pružiny zatím nemám, a vačky chci hlavně s vyšším zdvihem, a jelikož mám auto převážně na běžný provoz, tak se mi tam nechce dávat vačky 274,

jelikož je to turbo a nechtěl jsem mít velký propad dole, tak jsem zvýšil kompresi pomocí pístů, abych nemusel snižovat palici, popř dávat nižší těsnění, písty jsem vyleštil jak zrcadlo (z vrchu) a odstranil ostré hrany jak na pístech, tak na palici, jelikož nemám zkušenosti a neznám nikoho u nás kdo by zvládl upravit palici navařením mateirálu a přesně opracovat, proto jsem použil písty

statickou kompresi jsem zvedl z původních 1/8,5 na přibližně 1/10,2 a používám měděný densa o dva stupně

ojnice jsem koupil Eagly, jsou o 100g lehčí na kusu, a dle výrobce by měly vydržet

turbo gt 2871r

a chci z toho cca 400hp, ale ne pomocí maximálního tlaku turba, ale hlavně pomocí lepšího načasování, lepšího předstihu, vyšších otáček, a také díky vyšším kompresím

předpokládám, že by výsledný tlak turba měl stačit okolo 1,4 bar pokud se mi to podaří a neshoří to

jinak klika je nebroušená, stará 20let a je na ní najeto pouze 40 000km na atmo bez turba, na kovanou lehčí prostě zatím nemám

takže pokud by jsi někde v těchto údajích co jsem uvedl, našel nějakou kravinu, tak mi ji prosím tě poodhal

ale v podstatě na těch 400hp nechci stále jezdit, chci mít dvě mapy, tu silnější, pouze na nějaký sprintík, nebo když si budu chtít zazávodit, v podstatě budu jezdit na nějakých 280hp max, protože nad tyto koně, ztrácí 200sx na normálních cestách u nás trakci při akceleraci i na trojku
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

jo a co je to prosím tě retainers
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

Ja bych řekl že to je držak pružiny plus zámek ventilu. Nebo?

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

no myslím si to samé jako ty, ale prostě nevím a zatím jsem titanové nikde neviděl, tak nevím, ještě je sehnat
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

dej mi rozmery nebo motor, znam par stranek- uz sem se po nich koukal..

uz vidim, sry.. zitra se Ti podivam
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:07, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

je to ono

díky moc
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

taboo

prosím tě jestli můžeš a jestli se ti bude chtít, pošli mi prosím tě do soukromé zprávy tvoji mail adresu, nebo mi napiš přímo na mail fanis33@tiscali.cz

chtěl bych se optat na pár věcí okolo ladění motoru

díky
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

psychatog
Příspěvky: 16
Registrován: 05 črc 2007 11:13

Příspěvek od psychatog »

Přinese to nějaký zisk na vykonu vyleštění sacích a vyfukových kanalků u cca 150ps motoru? Nebo je to jenom zisk že se to nebude tak zasírat ty kanálky?

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

nejaky zisk urcite, otazka je aky a ci ho budes schopny zmerat/pocitit. lestenie kanalov by malo nasledovat ako jedna z poslednych uprav motora ked si vsetky ostatne moznosti (ktore prinesu vyraznejsi zisk) vycerpal. precitaj si info co napisal taboo ohladom miery lestenia specialne sacich kanalov a mas co robit celu zimu...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:07, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:07, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

raddy:leštění kanálku není posledním krokem ke zvýšení výkonu ale prvním,protože je nejlevnějším pokud si to děláš sám,zaplatíš jen těsnění a material,samo taky čas určitě tím nic neztratíš,jestli leštit nebo jen odstranit odlitky to už je na každém,po vánocích budu mít hotovou hlavu na 150ps N/A motor,tak dám vědět jak to facha :wink:
Vento GTI 150+

Pilott
Příspěvky: 14
Registrován: 15 led 2008 21:27
Bydliště: Olomouc/Brno

Příspěvek od Pilott »

Jeste k te drsnosti. Taboo ma pravdu s tim ze vylesteni do zrcadloveho lesku je nezadouci. Jeste bych doplnil vysvetleni z hlediska proudeni, duvod je ten ze pri hladkem povrchu je mezni vrztva ktera obteka tesne nad povrchem laminarni a lehce se odtrhne od povrchu. Pri urcite drsnosti je mezni vrstva turbulentni a odtrhava se pozdeji coz ma za nasledek mensi aerod. odpor a ztraty. Priklad je treba obtekani golfoveho micku: http://img379.imageshack.us/img379/8810/micekgq4.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/7540/micek2ha5.jpg

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:08, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

Taboo:zase jsem se nedozvěděl nic nového,opět jsi vše překroutil,při výměně hlavy jsem nepotřeboval víc než jedno těsnění,malokkdy se ostatní těsnění poškodí a abych kvuli tomu měnil rozvodák,tak to bych mohl rovnou vyměnit zadní nápravu,mluvím z vl.zkušenosti.O zrcadlovém lesku jsem nic nepsal :nono: né vždy máš pravdu :nono:
Vento GTI 150+

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jolik píše:Taboo:zase jsem se nedozvěděl nic nového,opět jsi vše překroutil,při výměně hlavy jsem nepotřeboval víc než jedno těsnění,malokkdy se ostatní těsnění poškodí a abych kvuli tomu měnil rozvodák,tak to bych mohl rovnou vyměnit zadní nápravu,mluvím z vl.zkušenosti.O zrcadlovém lesku jsem nic nepsal :nono: né vždy máš pravdu :nono:
ted jsi mne trošku rozesmál...nasazovat starý rozvodák,co se bude válet 14dní někde k krabici ve sklepě je skutečně famozní záležitost... nevyměnit gufera pod ventily a nezabrousit je,když tu hlavu dáš dolů je už asi i debilita.. a o ostatních těsněních se nebavím.. jedno těsnění na kanály a sací trakt mě stálo 400korun,těsnění pod palici stojí taky peníze. OROVNAT hlavu a blok považuju za nutnost. Která není zadara..

sorry rozdělat toto kvůli leštění kanálů,je totální debilovina, je to prostě až to poslední..

a u foukaného motoru to bude až za posledním místem..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

Blázen:mi přijde jako blbost sundat hlavu z auta a jít ji leštit,počítám že každy kdo chce leštit má náhradní hlavu,gufera at si majitel vymění podle potřeby,ja je mám přichystané,jen jsem nenapsal všechno,ventily samo zabrousit,taky krátím vodítka s.ventilu u 16v brousím do žiletky rozchod kanálku jak má Taboo,leštím sp.prostor u filety jsem zvětšoval vstup kanálku atd. kromně těsnění pod hlavu se nic měnit většinou nemusí.Když si chce někdo leštit kanálky musí mít s auty nějaké zkušenosti a tím i vlastní rozum,pokud chce někdo měnit i písty pak je to poslední co udělat,protože když budu počítat s upravou motoru která vyžaduje sundání hlavy,tak se hlava vymění až poté.
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

hlavu samo srovnat :wink:
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

mno tak jsem zvědavej jak budeš mít doma jen tak hlavu např na daihatsu charade když je cennější než vůz co máš vyfocenej v awataru :lol: mno já osobně bych rozhodně žádné těsnění nevracel pokud bylo již jednou použito... navíc vždy každé těsnění na sání mastím bílím silikonem abych vymezil póry což už samo o sobě zapřícíní jeho zničení při rozebrání... navíc i na š 120 všechny dosedací plochy čistím než vše skládám... a jak bylo řečeno těsnění pod makovici taky nestojí pár kaček... to samé rovnání hlavy pořp zabrušování ventilů a sedel jejichž zakarbonování ti ubere podstaně více než broušení kanálků přinese... nikdy jsem tuto ůpravu na autě nedělal a při běžném performance ji považuji za zbytečnou a jak řekl blázen až na posledním místě (takové když už nevíš coby nebo když děláš go a čekáš v garáži na díli z motorárny 8) )
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

elviiis píše:mno tak jsem zvědavej jak budeš mít doma jen tak hlavu např na daihatsu charade když je cennější než vůz co máš vyfocenej v awataru :lol: mno já osobně bych rozhodně žádné těsnění nevracel pokud bylo již jednou použito... navíc vždy každé těsnění na sání mastím bílím silikonem abych vymezil póry což už samo o sobě zapřícíní jeho zničení při rozebrání... navíc i na š 120 všechny dosedací plochy čistím než vše skládám... a jak bylo řečeno těsnění pod makovici taky nestojí pár kaček... to samé rovnání hlavy pořp zabrušování ventilů a sedel jejichž zakarbonování ti ubere podstaně více než broušení kanálků přinese... nikdy jsem tuto ůpravu na autě nedělal a při běžném performance ji považuji za zbytečnou a jak řekl blázen až na posledním místě (takové když už nevíš coby nebo když děláš go a čekáš v garáži na díli z motorárny 8) )
blbečku nenavážej se do mého auta :x ,co Ty mažeš silikonem je tvoje věc srovnání hlavy stojí 300,. zabroušení ventilu si dělám sám. Já na rozdíl od Tebe s Tím co zde píšu a obsahuje téma mám zkušenosti a stojím si za nimi.
Vento GTI 150+

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

jolik píše:
elviiis píše:mno tak jsem zvědavej jak budeš mít doma jen tak hlavu např na daihatsu charade když je cennější než vůz co máš vyfocenej v awataru :lol: mno já osobně bych rozhodně žádné těsnění nevracel pokud bylo již jednou použito... navíc vždy každé těsnění na sání mastím bílím silikonem abych vymezil póry což už samo o sobě zapřícíní jeho zničení při rozebrání... navíc i na š 120 všechny dosedací plochy čistím než vše skládám... a jak bylo řečeno těsnění pod makovici taky nestojí pár kaček... to samé rovnání hlavy pořp zabrušování ventilů a sedel jejichž zakarbonování ti ubere podstaně více než broušení kanálků přinese... nikdy jsem tuto ůpravu na autě nedělal a při běžném performance ji považuji za zbytečnou a jak řekl blázen až na posledním místě (takové když už nevíš coby nebo když děláš go a čekáš v garáži na díli z motorárny 8) )
blbečku nenavážej se do mého auta :x ,co Ty mažeš silikonem je tvoje věc srovnání hlavy stojí 300,. zabroušení ventilu si dělám sám. Já na rozdíl od Tebe s Tím co zde píšu a obsahuje téma mám zkušenosti a stojím si za nimi.
..řekl santa a stčil si prst do zadku.
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Tommís83
Příspěvky: 489
Registrován: 06 črc 2008 00:02
Bydliště: VWýchodní čechy

Příspěvek od Tommís83 »

:D to Jolik: hned nemusíš nadávat do blbečků- dyt Elviiis se do tvýho auta nenavážel , jen to tak asi je, a podle mě stím těsněním, je blbost dávat starý naz5..to se na to radči vys..

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jolik zkušenosti ti nikdo nebere... já ti tvrdím,že je to zbytečné a taboo to dělá jen proto,protože sou to vrcholově upravené a naladěné motory za nechci vědět jak velkou finanční cenu...kde je to žádoucí,protože je cílem co nejlepší výsledek..

když poskládám 4G63T,asi se žádnýma kanálama nebudu zaobírat,pokud nebudu hyperaktivní a mít moře zbytečného času a chuti
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

použít použité těsnění,je stejné jako použít použitý kondom :roll:


vynechat narážky s kovovým těsněním pod palicí..to asi stejně jolik nepoužije
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

Tommís83:občas fušuju do oprav aut,a jestli musím měnit těsnění tak ty co jsou z papíru,ted jsem dělal upravu sání a použil staré těsnění k hlavě a bez problému.Jinak mám přichystané nové těsnění, ale to použiju až budu definitivně hotov,stále experimentuji.
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

Blázen:4g63t bude asi nějaký turbo japonec,kdybych mněl Turbo určitě bych kanály neřešil.To že Taboo řeší silné motory mi je jasné.Já použiju ocel těsnění.Jinak když zjistím že něco jsem udělal špatně,tak se umím poučit.Z tohohle tématu jsem dokonce něco vytěžil i když se tu přu.
Vento GTI 150+

Tommís83
Příspěvky: 489
Registrován: 06 črc 2008 00:02
Bydliště: VWýchodní čechy

Příspěvek od Tommís83 »

Já taky malinko do aut fušuju, ale dyž něco rozdělám tak tam prostě dám nové těsnění, protože to chci mít cajk a abych se nemusel bát že to bude netěsné nebo podcházet či unikat, no každej to dělá jinak.....

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

tomis:mužeš přijet vyzkoušet už jsem 2x měnil sání i vyfuckna svém autí a bez problému,jestli je těsnění staré a zpuchřelé je to něco jiného.U zakazniku nemám žádnou reklamaci.
Vento GTI 150+

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“