Jak a čím leštit kanály
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
já mám hlavu v podstatě hotovou, jen jsem zkoušel 256 vačky pro hydroštely a místo hyder jsem použil pevné zdvihy co to bude dělat, ventily všechny nové jen pružiny zatím nemám, a vačky chci hlavně s vyšším zdvihem, a jelikož mám auto převážně na běžný provoz, tak se mi tam nechce dávat vačky 274,
jelikož je to turbo a nechtěl jsem mít velký propad dole, tak jsem zvýšil kompresi pomocí pístů, abych nemusel snižovat palici, popř dávat nižší těsnění, písty jsem vyleštil jak zrcadlo (z vrchu) a odstranil ostré hrany jak na pístech, tak na palici, jelikož nemám zkušenosti a neznám nikoho u nás kdo by zvládl upravit palici navařením mateirálu a přesně opracovat, proto jsem použil písty
statickou kompresi jsem zvedl z původních 1/8,5 na přibližně 1/10,2 a používám měděný densa o dva stupně
ojnice jsem koupil Eagly, jsou o 100g lehčí na kusu, a dle výrobce by měly vydržet
turbo gt 2871r
a chci z toho cca 400hp, ale ne pomocí maximálního tlaku turba, ale hlavně pomocí lepšího načasování, lepšího předstihu, vyšších otáček, a také díky vyšším kompresím
předpokládám, že by výsledný tlak turba měl stačit okolo 1,4 bar pokud se mi to podaří a neshoří to
jinak klika je nebroušená, stará 20let a je na ní najeto pouze 40 000km na atmo bez turba, na kovanou lehčí prostě zatím nemám
takže pokud by jsi někde v těchto údajích co jsem uvedl, našel nějakou kravinu, tak mi ji prosím tě poodhal
ale v podstatě na těch 400hp nechci stále jezdit, chci mít dvě mapy, tu silnější, pouze na nějaký sprintík, nebo když si budu chtít zazávodit, v podstatě budu jezdit na nějakých 280hp max, protože nad tyto koně, ztrácí 200sx na normálních cestách u nás trakci při akceleraci i na trojku
jelikož je to turbo a nechtěl jsem mít velký propad dole, tak jsem zvýšil kompresi pomocí pístů, abych nemusel snižovat palici, popř dávat nižší těsnění, písty jsem vyleštil jak zrcadlo (z vrchu) a odstranil ostré hrany jak na pístech, tak na palici, jelikož nemám zkušenosti a neznám nikoho u nás kdo by zvládl upravit palici navařením mateirálu a přesně opracovat, proto jsem použil písty
statickou kompresi jsem zvedl z původních 1/8,5 na přibližně 1/10,2 a používám měděný densa o dva stupně
ojnice jsem koupil Eagly, jsou o 100g lehčí na kusu, a dle výrobce by měly vydržet
turbo gt 2871r
a chci z toho cca 400hp, ale ne pomocí maximálního tlaku turba, ale hlavně pomocí lepšího načasování, lepšího předstihu, vyšších otáček, a také díky vyšším kompresím
předpokládám, že by výsledný tlak turba měl stačit okolo 1,4 bar pokud se mi to podaří a neshoří to
jinak klika je nebroušená, stará 20let a je na ní najeto pouze 40 000km na atmo bez turba, na kovanou lehčí prostě zatím nemám
takže pokud by jsi někde v těchto údajích co jsem uvedl, našel nějakou kravinu, tak mi ji prosím tě poodhal
ale v podstatě na těch 400hp nechci stále jezdit, chci mít dvě mapy, tu silnější, pouze na nějaký sprintík, nebo když si budu chtít zazávodit, v podstatě budu jezdit na nějakých 280hp max, protože nad tyto koně, ztrácí 200sx na normálních cestách u nás trakci při akceleraci i na trojku
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
taboo
prosím tě jestli můžeš a jestli se ti bude chtít, pošli mi prosím tě do soukromé zprávy tvoji mail adresu, nebo mi napiš přímo na mail fanis33@tiscali.cz
chtěl bych se optat na pár věcí okolo ladění motoru
díky
prosím tě jestli můžeš a jestli se ti bude chtít, pošli mi prosím tě do soukromé zprávy tvoji mail adresu, nebo mi napiš přímo na mail fanis33@tiscali.cz
chtěl bych se optat na pár věcí okolo ladění motoru
díky
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
nejaky zisk urcite, otazka je aky a ci ho budes schopny zmerat/pocitit. lestenie kanalov by malo nasledovat ako jedna z poslednych uprav motora ked si vsetky ostatne moznosti (ktore prinesu vyraznejsi zisk) vycerpal. precitaj si info co napisal taboo ohladom miery lestenia specialne sacich kanalov a mas co robit celu zimu...
raddy:leštění kanálku není posledním krokem ke zvýšení výkonu ale prvním,protože je nejlevnějším pokud si to děláš sám,zaplatíš jen těsnění a material,samo taky čas určitě tím nic neztratíš,jestli leštit nebo jen odstranit odlitky to už je na každém,po vánocích budu mít hotovou hlavu na 150ps N/A motor,tak dám vědět jak to facha 

Vento GTI 150+
Jeste k te drsnosti. Taboo ma pravdu s tim ze vylesteni do zrcadloveho lesku je nezadouci. Jeste bych doplnil vysvetleni z hlediska proudeni, duvod je ten ze pri hladkem povrchu je mezni vrztva ktera obteka tesne nad povrchem laminarni a lehce se odtrhne od povrchu. Pri urcite drsnosti je mezni vrstva turbulentni a odtrhava se pozdeji coz ma za nasledek mensi aerod. odpor a ztraty. Priklad je treba obtekani golfoveho micku: http://img379.imageshack.us/img379/8810/micekgq4.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/7540/micek2ha5.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/7540/micek2ha5.jpg
Taboo:zase jsem se nedozvěděl nic nového,opět jsi vše překroutil,při výměně hlavy jsem nepotřeboval víc než jedno těsnění,malokkdy se ostatní těsnění poškodí a abych kvuli tomu měnil rozvodák,tak to bych mohl rovnou vyměnit zadní nápravu,mluvím z vl.zkušenosti.O zrcadlovém lesku jsem nic nepsal
né vždy máš pravdu 


Vento GTI 150+
ted jsi mne trošku rozesmál...nasazovat starý rozvodák,co se bude válet 14dní někde k krabici ve sklepě je skutečně famozní záležitost... nevyměnit gufera pod ventily a nezabrousit je,když už tu hlavu dáš dolů je už asi i debilita.. a o ostatních těsněních se nebavím.. jedno těsnění na kanály a sací trakt mě stálo 400korun,těsnění pod palici stojí taky peníze. OROVNAT hlavu a blok považuju za nutnost. Která není zadara..jolik píše:Taboo:zase jsem se nedozvěděl nic nového,opět jsi vše překroutil,při výměně hlavy jsem nepotřeboval víc než jedno těsnění,malokkdy se ostatní těsnění poškodí a abych kvuli tomu měnil rozvodák,tak to bych mohl rovnou vyměnit zadní nápravu,mluvím z vl.zkušenosti.O zrcadlovém lesku jsem nic nepsalné vždy máš pravdu
sorry rozdělat toto kvůli leštění kanálů,je totální debilovina, je to prostě až to poslední..
a u foukaného motoru to bude až za posledním místem..
Blázen:mi přijde jako blbost sundat hlavu z auta a jít ji leštit,počítám že každy kdo chce leštit má náhradní hlavu,gufera at si majitel vymění podle potřeby,ja je mám přichystané,jen jsem nenapsal všechno,ventily samo zabrousit,taky krátím vodítka s.ventilu u 16v brousím do žiletky rozchod kanálku jak má Taboo,leštím sp.prostor u filety jsem zvětšoval vstup kanálku atd. kromně těsnění pod hlavu se nic měnit většinou nemusí.Když si chce někdo leštit kanálky musí mít s auty nějaké zkušenosti a tím i vlastní rozum,pokud chce někdo měnit i písty pak je to poslední co udělat,protože když budu počítat s upravou motoru která vyžaduje sundání hlavy,tak se hlava vymění až poté.
Vento GTI 150+
mno tak jsem zvědavej jak budeš mít doma jen tak hlavu např na daihatsu charade když je cennější než vůz co máš vyfocenej v awataru
mno já osobně bych rozhodně žádné těsnění nevracel pokud bylo již jednou použito... navíc vždy každé těsnění na sání mastím bílím silikonem abych vymezil póry což už samo o sobě zapřícíní jeho zničení při rozebrání... navíc i na š 120 všechny dosedací plochy čistím než vše skládám... a jak bylo řečeno těsnění pod makovici taky nestojí pár kaček... to samé rovnání hlavy pořp zabrušování ventilů a sedel jejichž zakarbonování ti ubere podstaně více než broušení kanálků přinese... nikdy jsem tuto ůpravu na autě nedělal a při běžném performance ji považuji za zbytečnou a jak řekl blázen až na posledním místě (takové když už nevíš coby nebo když děláš go a čekáš v garáži na díli z motorárny
)


TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
blbečku nenavážej se do mého autaelviiis píše:mno tak jsem zvědavej jak budeš mít doma jen tak hlavu např na daihatsu charade když je cennější než vůz co máš vyfocenej v awatarumno já osobně bych rozhodně žádné těsnění nevracel pokud bylo již jednou použito... navíc vždy každé těsnění na sání mastím bílím silikonem abych vymezil póry což už samo o sobě zapřícíní jeho zničení při rozebrání... navíc i na š 120 všechny dosedací plochy čistím než vše skládám... a jak bylo řečeno těsnění pod makovici taky nestojí pár kaček... to samé rovnání hlavy pořp zabrušování ventilů a sedel jejichž zakarbonování ti ubere podstaně více než broušení kanálků přinese... nikdy jsem tuto ůpravu na autě nedělal a při běžném performance ji považuji za zbytečnou a jak řekl blázen až na posledním místě (takové když už nevíš coby nebo když děláš go a čekáš v garáži na díli z motorárny
)

Vento GTI 150+
..řekl santa a stčil si prst do zadku.jolik píše:blbečku nenavážej se do mého autaelviiis píše:mno tak jsem zvědavej jak budeš mít doma jen tak hlavu např na daihatsu charade když je cennější než vůz co máš vyfocenej v awatarumno já osobně bych rozhodně žádné těsnění nevracel pokud bylo již jednou použito... navíc vždy každé těsnění na sání mastím bílím silikonem abych vymezil póry což už samo o sobě zapřícíní jeho zničení při rozebrání... navíc i na š 120 všechny dosedací plochy čistím než vše skládám... a jak bylo řečeno těsnění pod makovici taky nestojí pár kaček... to samé rovnání hlavy pořp zabrušování ventilů a sedel jejichž zakarbonování ti ubere podstaně více než broušení kanálků přinese... nikdy jsem tuto ůpravu na autě nedělal a při běžném performance ji považuji za zbytečnou a jak řekl blázen až na posledním místě (takové když už nevíš coby nebo když děláš go a čekáš v garáži na díli z motorárny
)
,co Ty mažeš silikonem je tvoje věc srovnání hlavy stojí 300,. zabroušení ventilu si dělám sám. Já na rozdíl od Tebe s Tím co zde píšu a obsahuje téma mám zkušenosti a stojím si za nimi.
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

AIRLESS PRIDE
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054
jolik zkušenosti ti nikdo nebere... já ti tvrdím,že je to zbytečné a taboo to dělá jen proto,protože sou to vrcholově upravené a naladěné motory za nechci vědět jak velkou finanční cenu...kde je to žádoucí,protože je cílem co nejlepší výsledek..
když poskládám 4G63T,asi se žádnýma kanálama nebudu zaobírat,pokud nebudu hyperaktivní a mít moře zbytečného času a chuti
když poskládám 4G63T,asi se žádnýma kanálama nebudu zaobírat,pokud nebudu hyperaktivní a mít moře zbytečného času a chuti
Já taky malinko do aut fušuju, ale dyž něco rozdělám tak tam prostě dám nové těsnění, protože to chci mít cajk a abych se nemusel bát že to bude netěsné nebo podcházet či unikat, no každej to dělá jinak.....
AIRLESS PRIDE
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054