

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
To v žádném případě není pravda. První generace CTR, tedy EK9 (Civic 6.g) se dělala výhradně RHD. Zřejmě z nedostatku informací hovříš o CTR druhé generace, tedy EP3 (Civic 7.g).rehy.11 píše:Nene, delaly se normalne i pro Evropu s levostrannym rizenim
Za 150??? byl bych ti vdecny, kdybys mi dal nejake info kde se neco podobneho da splasit. A to male ale?! Co mas na mysli??? dikesOndras píše: EP3 CTR se dnes dá pořídit od nějakých 150k, byť je tam malé ale.
neměl sem CTR ani ITR ale pokud využiješ výkon co nabízí..tak nepočítej s tím,že to bude žrát málo. Výkon vždy zaplatíš spotřebou..rehy.11 píše:Ctyrkolka je pekna vec, to je jasny, koukal jsem i po imprezach wrx ale to zere jak blbec, to bych neuzivilideal by pro me bylo neco, co pofrci, ale zaroven nebude nijak extremne zrat kdyz to nebudu honit...v-tec motory by mely byt optimalni no, zajimalo by mi, kolik to papka, jestli mate nekdo zkusenosti??? Jedno jestli VTi, CTR, ITR nebo dalsi.. ???
Projdi si inzerci v UK. Tím se vysvětluje i to malé ale. Pokud by jsi měl auto hlavně pro zábavu, není to až takový problém. Na detaily se poptej Zemiho. Nicméně doporučuji to počkat na auto do léta. Uvidíš.rehy.11 píše:Za 150??? byl bych ti vdecny, kdybys mi dal nejake info kde se neco podobneho da splasit. A to male ale?! Co mas na mysli??? dikes
Ty mas tu verzi sport nebo obyc 1.6V-TEC ??? Jak to jede??? A jak jses na tom co se spolehlivosti tyce?!Ondras píše: Ad spotřeba: má 81kW EP2 si na okruhu vezme okolo 17l/100km.
Mám standardní 1.6 SOHC VTEC (D16V1). Rozdíl oproti verzi Sport je jen v plastech, volantu a pár drobnostech. Po stránce techniky jsou to identická auta.rehy.11 píše:Ty mas tu verzi sport nebo obyc 1.6V-TEC ??? Jak to jede??? A jak jses na tom co se spolehlivosti tyce?!
To už také není úplně pravda.rehy.11 píše:Ihned bych bral 330i ale to uz je ve vyssi kaste na povinny ruceni, je tam uz celkem rozdilek financni...Jen by me zajimalo jak ty sestivalce jedou a jak jsou na tom co se spotreby tyce...
Upřímně, pokud řešíš rozdíl 3-4k na ročních nákladech provozu auta, je to známka toho, že si ho nemůžeš dovolit.rehy.11 píše:no tak je tam rozdil cca 3-4 tisice...
Je to tak.Ondras píše:Upřímně, pokud řešíš rozdíl 3-4k na ročních nákladech provozu auta, je to známka toho, že si ho nemůžeš dovolit.rehy.11 píše:no tak je tam rozdil cca 3-4 tisice...
řešit povinný u auta za 250tis.rehy.11 píše:no tak je tam rozdil cca 3-4 tisice ale zalezi cemu rikas velkej rozdil no...ale sem jsem se dostat nechtel...prosim vas o nazory a zkusenosti na vyse zminene E46
rehy.11 píše:Hale mysli si co chces, ale pro me ta ctyrka rocne roli hraje, porad sem na skole a nemam stalej prijem, je mi 19 a jeste nakej ten patek doufam studovat budu. Ty penize sem si poruznu poskladal dohromady sam a nechci udelat nejakou blbost, jen sem chtel najaky sviznejsi vozitko a k nemu nejakou pripadnou radu, takze si prosim te odpust takovy pripominky. Jen by mi zajimalo cim si vozis zadek ty a kolik ti je, kamosi...Zemi jak psal sice ma 260tikonovy auto, plati vysoky povinny ruceni, ale ta maringotka je za 4 petoury a ma odkroucenejch 17 let. Proc si hrat porad na frajery??? Nasypte ten popel taky obcas i na svoji hlavu...Neberte to ted ve zlym, proti nikomu z vas nic nemam, jen zkuste pochopit ruzny situace...s pozdravem :-*