Do světel budu instalovat čočkový bixenony. Udělám si čirý překryty světel. V to nevidím problém. Můj první problém ale spočívá v tom, že mám dělený paraboly (ve světle je jedna parabola, ale uprostred jakoby prepazka, ktera prepazuje dalkovy a potkavaci svetlo). Ano, do jedny paraboly dám bixenon, ale co do tý druhý? Napadlo mě, že do tý dám normálně nějakou dálkovou halogenovou čočku. Samozřejmě bych tam dal nejradši xenon, ale zase už se mi do toho teď nechtěj vrážet takový prachy. Asi se zeptám blbě, ale asi nejdou na tu jednotku napojit dva startéry s výbojkama, že bych ve světle měl tu jednotku, bixenon a v druhy parabole jenom v čočce výbojku se starterem připojenou na tu jednu jednotku..

No další problém, že i když tam dam ten dálkovej halogen, tak jestli to můžu napojit spolu s elektromagnetem, kterej posouva clonku v tom bixenonu, na původní kabel k dálkovýmu světlu, jestli to na něj nebude moc velká zátež, nebo aby mi třeba neodcházela páčka na přepínání světel nebo aby se to nějak nehřálo atd. Prostě že teďka je to dělaný jenom na tu jednu žárovku, kdežto teď na tom bude ten elektromagnet a ještě žárovka na ten dálkovej halogen... Takže zjednodusene receno, jestli muzu z toho jednoho kablíku udělat ve světle dva

Další věc je, protože budu muset zrušit parkovačky, tak jestli tam stačí navrtat malá dirka a do ní strčit jednu diodu forever (s přislušnym odporem), jestli to vydží nadoživotí, jelikož nebude přístup ji měnit.
Další, jaký označení má xenon, myslim nějakou tu normu nebo co, jakože E11 atd, jak je to vždycky v tom kolečku. A jestli má cenu to nějak brousit do toho plastovýho překrytu, kvuli policajtum


A poslední jsou ty náklonový čidla. Teď se to samozřejmě naklápí z auta kolečkem, na světle je elektromotorek, kterej je spojenej a je kloub v parabole a v tom světle se hejbe parabola, tak, jak to má asi většina aut. Ty čočky přidělám na paraboly, aby s tim bylo možný dál hejbat. Ale asi by to chtělo to automatický štelování podle zatížení atd. Takže moje první otázka zní, jestli se to na autech s xenony šteluje neustále, podle nějakých nerovností na vozovce, nebo jen při rozsvícení světel, podle toho, kolik mám naložíno v kufru a dal je to uz furt v ty poloze co si to zvolilo na zacatku. Tedy, jestli ty čidla jsou jedno na přední a jedno na zadní náprave, nebo na obou nápravách a na obou stranách, nebo jen na zadní nebo jak. Jak jsem psal, faceliftova verze mela xenony a i ty čidla, ale to asi těžko seženu komplet a za rozumny penize, navíc ani nevim, kde se nachází nějaká jednotka toho naklápění. Takže bych asi použil čidla z toho elektronickýho podvozku, jsou tam potenciometry na stabilizátorech. Ať je to s tim umistenim cidel jak je, tak ale jak to zkompletovat. Teď vedou do motorku tři dráty, předpokládám, že nahoru, dolu a kostra... Takže asi bude potřeba nějaká ta řídící jednotka, která bude vyhodnocovat polohu těch potenciometrů..? Takže mi asi nezbyde nic jinýho, než to sehnat z ty verze s xenony z výroby?
A ještě: nejsem já blázen?

Moc díky za jakýkoli rady