
změření k.p.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: změření k.p.
Tuším že by šlo změři nějakým liquidem... předpokldám že zdvih znáš? vrtání také? a do makovice naliješ nějakej olej a zjistíš objem prostoru před stlačením (nezapomeň na těsnění)... díky tomu že znáš zdvih tak vypočítáš zdvihový objem. zvýšením pístu se ti změní Vk ale Vz zůstane zachován a tím mněníš KP. Jestli to chceš ůplně přesně tak to změr celé liquidem kvůli tvaru pístu a jen těsnění připočítej... Vz možná budeš znát i s TP ale raději bych to překontroloval (v TP je to samozřejmně x 4 pokud máš 4válec)...
εk = Vk+Vz/Vk
Vk=objem kompresního prostoru
Vz=zdvihový objem
ale takto zjistíš statickou kompress nezapomeň že pro výkonové parametry je důležitá dynamická... protože i když budeš mít vysokou skp tak dkp může být nízká ale globálně pokud nezmněníš nastavení předzápalu apd tak ti dkp naroste lineárně s skp (teda spoň myslím
)...
εk = Vk+Vz/Vk
Vk=objem kompresního prostoru
Vz=zdvihový objem
ale takto zjistíš statickou kompress nezapomeň že pro výkonové parametry je důležitá dynamická... protože i když budeš mít vysokou skp tak dkp může být nízká ale globálně pokud nezmněníš nastavení předzápalu apd tak ti dkp naroste lineárně s skp (teda spoň myslím

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: změření k.p.
rozhodne to pujde tezko bez nandany hlavy
mam podobny problem me ale jde o dynamickou kompresi..
http://www.wallaceracing.com/dynamic-cr.php .. tohle Ti pomuze

http://www.wallaceracing.com/dynamic-cr.php .. tohle Ti pomuze
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6