Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od honza 2.0 16v »

elviiis píše:Mno když kouknu na elise tak v vydím motor rover... nevím co europa apd ale 111ky , exage ale elise je rover 1.816v a rove 1.816v vvt... co se sirky týče tam byla turbína spíše bych volil atmo coswortha ale nevím ožádném tovární vozu krom caterham R30 a R500 by je užíval... jde o to že tovární s2000 má již v serii 241ps takže oproti BMW není třeba jej upravovat... BMW jsou řadové 6ti hrnky což je u tohoto vozu špatně... a že se upravují hlavně BMW vozi je evropskej výdobytek...navíc formulové motory jsou i třeba fiat 2.0 r4 což nebyl nejvíc cool motor lepší byl r5 a ten se co vím nepoužívá... Nikdy jsem neslyšel že by byl s motorem z S2000 problém a že jich moc není bude spíše tím že jich celkově moc není...
v případě 318-320is verzí jsi vedle, u e30 M3 taky ..co vím tak myslím že čajíček ,nebo někdo z turbodevils měl/má 320is a jede to jak čert -líp jak S2000..samozřejmě jak moc upravený to bylo/je nikdo neví

fiatí 5válec -ve foukaný podobě z něj ždímou slušný výkony -ale stále zaostávajicí za 4válci,jinak základ r5 je stejnej jako novej TS v alfě,kde nic moc spolehlivost..
Desing hlavy tohoto motoru je podobnej jako u r4 motorů,jen s tím, že hlava 16v pro r4 má o dost vyšší flow hodnoty portů (140cfm v serii vs sotva 110cfm u 5 válce,po úpravách 160-170 vs 120cfm..) a potenciál cca 220bhp bez úprav (pouze s vhodnejma vačkama,na 45weberech).R5 motor v NA více či méně upravený má problém dostat se přes 200bhp -hodně lidí se spíš zastavilo na 170 a dál už byl problém..je to spíš motor na normálnější ježdění,než na radikální úpravy

pro zajímavost uvedu flow u hlavy z B16A (prostě 160PS 1.6 od hondy) a ten je kolem 150cfm -srovnatelný 1.6 mají do 120cfm

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od elviiis »

Mno co vím tak R5 má lepší životnost to je vjec kterou nakousl marauder nic jsem tím nemysle o výkonech... co se M30 motru týče tak to bude asi voříšek to sehnat :lol: 318 a 320is jsou ale výkonově oproti sériové hodně dosti pozadu pořád jde o to že tady mám v sérii 240ps... taky je možno použít inovovaný F22C který má nížší red line a lepší průběh... neříkám že s jinejch motorů to nejde ale tady se dá pořídít 6ti kvalt převodovka s motorema příslušenstvím za 100tis amám 240ps

:lol:
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU" onclick="window.open(this.href);return false;
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od Květoslávek »

sorry za ot ale věděl bys flow na D16A8/9? 130ps děkan
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od Květoslávek »

FubuTomas píše:Ja neodsuzuju japonske motory,sam bych chtel Nissana,nebo Toyotu,ale Hondu teda rozhodne ne... ale asi to bude tim,ze se mi nelibi ani jeden model co honda udelala,mozna tak CRX,ale to je asi tak vse... z japonskych motoru dostanez vzdy nejvice a motory vydrzi,ale ta elektronika.... a je strasnej problem na to neco sehnat,kdyz je to starsi auto :( A 1.8IS je dobrej motor a jede pekne,pokud jsi zvyklej na 300PS,tak je jasny ze je to pro tebe slaby,ale muj nazor je ze na takovyhle auticko to staci.... chtel bych videt,jak s tim pojedes prez 200 km/h
na svůj starej konstrukčně motor (1988) se dá sehnat poměrně dost věcí a za dobrý peníze...např 3.5 kilový setrvák za 2500 nový...thx wheelman (soory za ot)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od Květoslávek »

MarauderZ28 píše:a hlavně fakt si nedovedu u Lotusu 7 představit uječenej zvuk prcající japonky kříženej s motorkou sorry ...

jinak jen pro zajímavost tenhle motor 2.0 rok 88 a kamarád ho má a má 260 HP atmosféra ... jen škoda že na deklu není dopsaný to nejdůležitější a to "Lotus"

Jinak proč Lotus používá motory od Toyoty a ne od Hondy, když by to byla tak boží věc pro malý sport auta ? A pokud se nepletu uměj z toho motoru dostat zajímavý HP ...

Obrázek
taky dobrej motor S-opel! :potlesk:
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od elviiis »

The original Elise, called the Series 1 was augmented by a faster edition called the 111S, named after the Lotus type-number of the Elise — M111. The 111S was introduced in early 1999 and contained a VVC Rover K-Series engine with a modified head and VVT type technology producing a declared 143 bhp (107 kW; 145 PS) rather than the standard Rover 1.8 L K-series 118 bhp (88 kW; 120 PS) unit, along with a closer ratio gearbox and lower ratio final drive. It also had more padding in the seats. The 111S also received some cosmetic changes including: headlamp covers, rear spoiler, cross drilled brake discs, alloy window winders and a new 6 spoke road wheel design.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od Květoslávek »

blázen píše:elise je toyota..
nikdo netvrdí,že je s2000 špička na trhu..jen si myslím ,že bude lehčí a v lepším stavu než nějaký půl tunový starý žebrák z BMW.. to je celé ..
Co BMW vyhrává? rally? F1? nějaký drag? Le mans? Možná jedině ty trapárny na brněnským okruhu ne? :lol:
a ted už ani to ne :D SEAT TDY POWA! :D
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Květoslávek píše:sorry za ot ale věděl bys flow na D16A8/9? 130ps děkan
bohužel zatím neměřeno-třeba nějakej úpravce už se o tom někde zmínil...ale třeba tohle je zajímavý počtení:

úprava hlavy civic (6g?) Vti + porovnání flow s hlavou tipo 16v/delta integrale a VTEC-R

http://guy-croft.com/viewtopic.php?f=2&t=1707

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od MarauderZ28 »

Já vidím Toyotu :o) Rover měli úplně ty první verze ...

In 2004, the Series 2 Exige was introduced. It features a 1.8 L 16-valve DOHC Toyota/Yamaha engine that produces 190 bhp with the Toyota engine designation of 2ZZ-GE.[1] Compared to the Series 2 Elise, it has a front splitter, fibreglass hardtop roof with roof scoop, rear engine cover, and rear spoiler. The sole purpose of these aerodynamic additions to the base Elise is to create more downforce (almost 100 lb of downforce at 100 mph (160 km/h) in the Exige versus 13 lb at 100 mph (160 km/h) in the Elise).[1]

In February 2005, Lotus announced a limited production run of 50 Exiges, using the Toyota engine with a supercharger, that increases the power output to 243 bhp. These vehicles were only available in yellow or black, representing the colours of Lotus Sport, and are badged 240R. They have a projected 0-60 mph (0-100 km/h) time of 3.9 seconds and 0-100 mph (0-160 km/h) of 9.9 seconds, with a top speed of 155 mph (249 km/h) at a cost of £44,000.00 (approximately $76,500.00 or €65,000.00).[citation needed]

The North American Exige was unveiled at the Los Angeles Auto Show in January 2006. In February 2006, Lotus announced the Exige S model which used a supercharged Toyota engine producing 220 bhp

Exige GT3 model has the following specifications:

Engine:

Toyota Supplied 2ZZ-GE, 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i and Lotus T4e engine management system, supercharged and intercooled
Bore/Stroke 82.0 mm / 85.0 mm
271 bhp (203 kW) @ 8000 rpm
190 ft·lbf (258 N·m) @ 7000 rpm
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od MarauderZ28 »

Jen podotýkám že se všema poplatkama a při zaplacení plné výše cla a DPH ten motor z S2000 vyjde na 160 000 ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od FubuTomas »

160 000????? tak to je mazec.... hosi,vzdyt vy tady resite 200Hp 240HP,ale je to par splasenych trubek,budes rad,kdyz to prezijes se 150Hp ta kastle to neni nic jinyho nez trubky,chtel bych videt co by s tim delalo 240 koni,se ti s toho postavi ohrada pro prasata kdyz slapnes na plyn
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od elviiis »

podotýkám že caterham montuje až tuším 290ps... a to že je s trubek nemá na nic vliv... zmiňovaný elise ja rám na kterým je nalepená laminátová kastle... ten rám je (mimo bouračky) podstatně pevnější pro jízdu než standartní samonosná kastle...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od Zemi »

MarauderZ28 píše:Jen podotýkám že se všema poplatkama a při zaplacení plné výše cla a DPH ten motor z S2000 vyjde na 160 000 ...
Par tisic navic a privezu celou S2k from UK... :o)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
drifter.sk
Příspěvky: 1
Registrován: 16 led 2009 18:41
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od drifter.sk »

Longerr píše:Caute, mam jeden dotaz, staviam si tak jak niektory na tomto fore repliku Lotusu 7 (motor 1.8L 140ps) http://picasaweb.google.com/Longerr82/Project7#" onclick="window.open(this.href);return false; pouzil som originalny kompletny vyfuk so zvodmi (musel som ale pridat nadstavbu aby som ich "vytiahol von" koli ramu). Chcel som sa opytat kedze to auto bude urcene len okruhy a podobne zabavky (nebude to mat papiere ale nechcem aby mi z kapoty trcal napr filter alebo kompresor) ake su moznosti tunenia tohoto motoru, nechcem tam davat turbo. Chcel by som pocut vsetky navrhy a moznosti jak z tohoto motoru dostat co najvacsi vykon, mozete sa realizovat, dakujem :)

Mal som v E30 tento motor a nakoniec som tam namiesto ladenia dal M50B25. Lenže ty potrebuješ 4-valec a M42 je pre teba zrejme najlepší motor v pomere cena/výkon/hmotnosť/potenciál/spoľahlivosť. V sérii má napr. kované ojnice a nastaviteľné vačkové kolá - čo je veľmi dobre, pretože osobne by som šiel do vačiek Schrick a dá sa hrať s ich časovaním. Vyjdú na nejakých 730€ a ak by si nechal urobiť hlavu a mierne zvýšiť kompresný pomer, mal by si sa s upravenou sériovou ECU hravo dostať na nejakých 175-180PS. Pritom nemusíš meniť nič iné, máš fakticky sériový motor. Pri plánovanej hmotnosti auta to musí úplne stačiť, aspoň na jednu-dve sezóny. Turbo motor je podľa mňa nevhodný, pretože auto s hmotnosťou 500-550 kg potrebuje motor s lineárnym nárastom výkonu, s veľkým krútiakom bude zle ovládateľné a tým pádom v zákrutách pomalšie ako so slabším, ale točivým motorom...
"Drifting is the most important discipline in Motorsport" : Maciej Polody

Uživatelský avatar
Chyronex
Příspěvky: 45
Registrován: 07 čer 2004 20:54

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od Chyronex »

Longerr: Mrkni na sraz Kaipanu nebo 7, co vím jedna s motorem S2000 tady jezdí, určitě by nebyl problém prodiskutovat technická řešení a testovací jízdu a věděl bys jistě co od tohoto motoru čekat na silnici.
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší

Longerr
Příspěvky: 8
Registrován: 04 led 2009 11:59

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od Longerr »

Pozeram ze sa to tu pekne rozbehlo, dik za vsetky nazory, nieco z toho urcite vyberiem, kontakt na cloveka co ma Kaipan s S2000 motorom uz mam, sa mu ozvem ked bude vhodnejsie pocasie :). A ked to bude pojazdne dam vediet tiez, malo byto byt otazka uz len par tyzdnov :wink:

Longerr
Příspěvky: 8
Registrován: 04 led 2009 11:59

Re: Co vsetko vytunit na BMW 1.8 140ps

Příspěvek od Longerr »

Tak po dlhom case sa ozyvam zas, motor uz bezi, aj motokara :), cakam na kapotu z UK a doraba sa pristrojova doska, minuly vikend to bolo na geometrii tak sa robili prve test jazdy, pozrite nato :)

http://www.youtube.com/watch?v=7p08TUd_VSE" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=e1ne4_mR2io" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=eIptqTMPO20" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“