těsnění pod hlavu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
fokr_jr
Příspěvky: 299
Registrován: 29 bře 2007 20:08
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

těsnění pod hlavu

Příspěvek od fokr_jr »

dnes sem se pokousel slozit motor, byla dole hlava, po kompletnim nastrojeni to nechtelo chytit, tak sme sli po jiskre, benzinu, rozvodech, kabelech... vse bylo jak ma byt az na komprese, to sme prikladali studenymu motoru, co si este nenatah olej, ale po pul hodine marnyho startovani uz ani tohle neplatilo, takze znova hlava dolu, ventily drzi, krouzky drzi, tesneni bylo krasne obtiskly jak melo byt a ani po druhym slozeni (se stejnym tesnenim) to necaplo a opet se to toci jako by tam nebyly svicky - proste bez komprese...
jinak Mu 125Nm, 10 sroubu, hlava lapovana a kontrolovana - frezovana nebyla, tesneni Ajusa nove...

a tet k mojemu dotazu :

Stalo se vam nekdy nekomu, ze by novy tesneni pod hlavu bylo vadny? jinak si nedokazu vysvetlit proc to necaplo kdyz vse tam je, jen to proste nejede :cry: :cry: :cry: a hlavne se mi vubec nechce to sundavat po treti......
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od misokgb »

Ja menil pred trema tydni a na brnk v pohode... Skontroluj poradne rozvody - kdyz spatne chodi ventily tak muzes stracet kompresi, treba jen o zub uz to muze blbnout! Jinak hlava tlakovana, jestli nema mirkopraskliny? Stejne ale to naskocit by alespon mnelo :|
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:56, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od elviiis »

v první řadě je též špatně to těsnění ajusa... na daihatsu mi fouklo asi po 20km na nissanech též nevydrží a na koltu gti fouklo asi 3km...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Nightmare
Příspěvky: 105
Registrován: 24 zář 2005 21:00
Bydliště: Rožnov p.R./Brno

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od Nightmare »

měl bych dotaz..

for Taboo

když koupím nové HLA (hydraulic lash adjusters) tak je mám do hlavy dát úplně prázdné? ve workshop manualu totiž píšou "after removing HLAs, store them upside down in oil, before reinstalation.

o vyprazdňování nic nezmiňují, tak abych neudělal nějakou blbost a nedopadl podobně..
dík moc
323F GTV6

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od Zemi »

elviiis píše:v první řadě je též špatně to těsnění ajusa... na daihatsu mi fouklo asi po 20km na nissanech též nevydrží a na koltu gti fouklo asi 3km...
Ja dal Ajusu na Rovera a drzi i po 5tkm s 1bar tlaku... :o)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od elviiis »

Zemi píše:
elviiis píše:v první řadě je též špatně to těsnění ajusa... na daihatsu mi fouklo asi po 20km na nissanech též nevydrží a na koltu gti fouklo asi 3km...
Ja dal Ajusu na Rovera a drzi i po 5tkm s 1bar tlaku... :o)

Tak to nevím na roveru je stále origo a drží... lae na daihatsu kleklo při 0.7bar a na sériovím míšáku též pak jsem dal na daihatsu victor reinz je od nich celá sada těsnění pro charade a drží...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
fokr_jr
Příspěvky: 299
Registrován: 29 bře 2007 20:08
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od fokr_jr »

praveze tohle tesneni, stejnej typ na stejnej motor od stejnyho dodavatele sem delal uz asi 8krat a vzdy naprosto vpohode, zadny problem sem s nim nemel... a vim jiste, ze rozvody preskoceny o 3 zuby na tomhle aute me nechaj nastartovat, nepotka se to, jen to moc nechce jet... uz mi rozvodak preskocil... :roll:

zkusim to co napsal Taboo, dekuju za rady, pak dam vedet jak sem dopad...

to auto do dilny normalne prijelo, komprese melo (sice mozna vselijaky, ale MELO), jelo, vse vpoho, jen fouklo tesneni na olejovym kanalu, proto sem to menil, ale to bylo starim (cekal sem to driv ci pozdejc...) a aby mi znicehonic odesly krouzky na motoru, co mel tejden sundanou hlavu a nikdo se na nej ani blbe nepodival, to se mi nezda...

sou tam hydrostely, tak doufam, ze to bude nekde tam, nechci to sundavat zase...
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:57, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
fokr_jr
Příspěvky: 299
Registrován: 29 bře 2007 20:08
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od fokr_jr »

tak uz to konecne vrci... jen nejede, ale to uz je dalsi vec...
rozvody bylo 100%, jak sem je sundal, tak sem je vratil, takze to to nebylo...

sundal sem vacice, zatocil klikou a komprese sem nasel, tak sem sel po hydrech... nakonec po nekolika telefonech jsem prisel i na to jak hydrostel rozebrat, umejt v benzinu a opet slozit... pote opet slozit hlavu a hura...
Taboo píše:...Jedine takto budes mit jistotu, ze ty HLAs nejsou "prepumpovane" a nedrzi nektere ventily trvale castecne otevrene.
a presne tohle byl problem u me... proste zustavaly otevreny, takze tesneni Ajusa je v poradku :) a motor opet vrci...

jen sem to teda nenechal vrnet v zavrenej garazi ale vzal sem to na lehkou vyjizdku po okoli, po cca 5km lehkou nohou na minimalnich prooznich otackach hydra krasne ztichly... uz sme se v aute i slysely :lol:

a po navratu do garaze sem obevil pod autem tohle
Obrázek

nekonecnej pribeh... :roll:
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L

Uživatelský avatar
Nightmare
Příspěvky: 105
Registrován: 24 zář 2005 21:00
Bydliště: Rožnov p.R./Brno

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od Nightmare »

:Taboo

Díky moc. Právěže jsem nebyl schopný o HLA najít nějaké relevantní informace. Co jsem se ptal lidí, tak někdo tvrdil že musí být tvrdé, jinak jou už v háji, jiný zas že musí jít vymačkat.. ale že je jedno jak je tam dám, že se to nějak samo rozchodí.. :(

Vím sice jak to funguje, co to dělá, z čeho se skládá a teď konečně i nějaké praktické info jak s tím zacházet :)

Od té doby co jsem naposled složil motor mám totiž problém se startováním (dlouho to točí) a taky výkon není jak by měl být.. Vidím to jasně právě na ty hydra a rovnou dám všech 24 nových. (docela rána :( )
323F GTV6

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od misokgb »

Hosi nestraste s tou Ajusou :( Ja som znizil makovicu o 0.7mm, mam lestene kanaly, a vacky a ventily po GO, ale auto mi teraz stoji kvoli spojke. Tesnenie mam Ajusu, najazdene tak 30km, ale ked vymenim spojku, tak zase chystam kapky na motor, tak snad to tesnenie vydrzi :kladivo:
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:57, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od Idaho »

Zemi píše:
elviiis píše:v první řadě je též špatně to těsnění ajusa... na daihatsu mi fouklo asi po 20km na nissanech též nevydrží a na koltu gti fouklo asi 3km...
Ja dal Ajusu na Rovera a drzi i po 5tkm s 1bar tlaku... :o)
přesně tak, s Ajusami jsem nemel nikd yžádné rpoblémy ( pokud se dobře a pečlive nainstalvoali ) a dokonce vím o asi 4 200Sx které s nimi jezdí a bez problému. Dobře nasazená Ajusa vydržela na MK3 i tlak na hranici 1bar..

Mnoho EU i JPN výrobcu používá AJUSU v provovýrobe a problém ys nimi nejsou takže asi to bdue v nečem jiném ( já třeba nevím o voze který by měl při sjezdu z linky tesnení od Goetze nebo Elringu :) )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od Zemi »

8) A navic stoji nejmin. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Nightmare
Příspěvky: 105
Registrován: 24 zář 2005 21:00
Bydliště: Rožnov p.R./Brno

Re: těsnění pod hlavu

Příspěvek od Nightmare »

Taboo:

Ty hydra nechci měnit jen proto, že cvakají - tento problém už jsem vyřešil. Dal jsem nový pístek regulátoru tlaku oleje a mezi pružinku a pístek podložku. Takže jsem zvýšil tlak oleje a hydra krásně stichly. i když ne úplně dokonale.

Měnit je chci proto, že je to směs hyder asi ze tří motorů (prostě jsem je roztřídil na ty, co už byly vydřené a ty co nešly vypustit.. a navybíral jsem 24 co se zdály nejlepší. Jenže některé mají najeto 250 000, některé 350 000.. některé raději ani nevědět. Takže když se teď naposled chystám rozdělat motor a sundávat hlavy, tak chci dát komplet nové ať už do toho nikdy nemusím hrabat. Je to poslední věc, kterou jsem v rámci GO nevyměnil :)
323F GTV6

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“