otazka na lakyrniky
otazka na lakyrniky
mam dotaz, mam na aute laminatovy blatniky a ted resim jak s tim nalozit, aby se mi neosekavala barva od kaminku, vim, ze by se mel dat zaklad na plasty, nebo zmekcovadlo, je to jedno a to samy? a pak ten zaklad se dava na ten laminat a pak se pres to kituje a nebo to mam nakytnout a pak prestrikat tim zakladem? a pak plnic a lak?
cabrio bukvice
Re: otazka na lakyrniky
lakýrník nejsem, ale dělám to tak, že v místech kde budu kitovat udělám listem pilky na železo lehký zářezy v několika směrech, do kterejch se tmel prováže, pak laminát zdrsnim 40kou a kituju tmelem se skelnym vláknem... když mám dobroušíno do požadovanýho tvaru začnu plnit... a drží a držímáca píše:mam dotaz, mam na aute laminatovy blatniky a ted resim jak s tim nalozit, aby se mi neosekavala barva od kaminku, vim, ze by se mel dat zaklad na plasty, nebo zmekcovadlo, je to jedno a to samy? a pak ten zaklad se dava na ten laminat a pak se pres to kituje a nebo to mam nakytnout a pak prestrikat tim zakladem? a pak plnic a lak?

Re: otazka na lakyrniky
ma pravdu predsedo
kamos lakyra to dela stejne.akorat ten skelnak se hrozne brousi 


nissan 200sx s13 www.mtteam.net
Re: otazka na lakyrniky
doporučuju ROBERLO brousí se líp než rapid bez vlákna
je po vytvrdnutí oproti ostatním skelňákům lehkej a většinou na něj můžeš rovnou plnit nebo maximálně jednou přejedeš dokončovacím tmelem pár malejch nepřesností a plníš 


Re: otazka na lakyrniky
ale tim se stejne nevyresi to, že se to bude osekávat od kamínků, ne? to by se musel potáhnout celej ten lamino díl kitem...?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: otazka na lakyrniky
to nevyřeší nikdy... kapotu lakovanou z výroby máš taky po pár zimách samou díru, čim víc kitu tam bude tim víc hrozí praskání a odlupování, nejlépe mít laminátovej díl tak přesnej, že nemusim kitovat, jenom ho zplnit a láknout... laminát začne praskat rozhodně výrazně pozdějc než kit...
Problém je v tom, že neexistuje lak kterej by byl tak tvrdej aby mu nevadil šutr co přilít od auta před tebou...
jedině použít změkčovač do průhlednýho laku aby zůstal pružnější, používá se to právě na nárazníky a kapoty, ale to už nemá nic společnýho s tim, že díl je laminátovej
Problém je v tom, že neexistuje lak kterej by byl tak tvrdej aby mu nevadil šutr co přilít od auta před tebou...
jedině použít změkčovač do průhlednýho laku aby zůstal pružnější, používá se to právě na nárazníky a kapoty, ale to už nemá nic společnýho s tim, že díl je laminátovej