Uz tenrak jsem vedel ze chci nejaky MITSUBIHSI GTi...chtel jsem COLTA ale v ty dobe proste nebylo GTicko k sehnani...
Tak se nasel jeden GALNAT 2,0 16V GTi(4G63)(tenrak za super prachy)
jel jsem ho omrknout do praglu.Auto bylo v dost peknym stavu!repasovana almara,servisovano...uz tenkrat bylo v planu nejakej ten TJUNING

17.10.05 bylo uz auto ofiko moje.Asi 3 mesice jsem snim jezdil(serie)pak se zaclo kutit-zavarit vsechny zbytecny listy,anteny,kridlo jak plynul cas s flintou jsem vymyslel neco na kapotu alá SUPRA.
pak prislo na radu rozhodovani jaky laminaty na audo dat..nejlepsi volba se zdala bej felicie po upravach tam sedne jak prdel na hrec.
kdyz byl venek hotovej sup do lakovny barva byla jasna flinta udelal VT bylo rozhodnuto zluta.....FIAT GIALO 280.lak byl dokoncernej nekdy zacatkem prazdnin 2006.
na konci roku 2006 se podarilo sehnat turbo eclipse (4G63T)
prestavba motoru byla dost slozita:
notoe sice sedi na nosniky ale roblem byl v el. puvodne jsme myslel s flintou ze se jen prohodi svazky kus za kus ale ejhle galant ma o 3konektory navic!

el. z eclipse motor-ecu-pojisky se musela napojit na el. z galanta celkem 170dratu prekopat.....(podekovani DRAK-www.GALANTWEB.com)
po uprave el. se upravil predni dil laufu dovaril se vlnovec na DOWN PIPE.+stredni dil z nerezu 60mm-seriovej zadni dil ten se po par testech roztrh

pak prisel na radu brozdovej system....ECLIPSE TURBO+ zmena roztece predek komplet tehlice+trmeny-zadek kompletni naboj takze roztec je ted 5x114,3.
byli zakoupeny kola MILLEMIGLIA 8x17 pak prisla volba jaky pneu?za dobre jsem sehnal Falken fk 452-v zivote uz falkeny nechci!!!!
Auto odjelo jen dra srazy a to v lete blatnou u plzne tam na srpintech fouklo tesneni pod hlavou a finale TC v C.B.
Tak to se opravilo + se pridal POP OFF.
upravy co se blizi je velkej ITC+ turbo EVO III small
podle odhadu by to mohlo mit tak cca 240PS
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AUTO JE NA PRODEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0-100-6,2s maximalka nezistena udajne to maze 240