13 let starý "nový" motor - je OK?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
13 let starý "nový" motor - je OK?
Zdravim, mám možnost podle mě super koupě 3,0 V6i motoru, kterej má najeto asi 500 km. Ale rok výroby je 96. Byl jetej jen v tom roce 96 v autě určenym k testování (jakási předsérie). Potom byl nastartovanej v roce 2004. Myslíte, že je vhodný ho bez nějaké údržby dát do auta a nakopnout? Asi bych do válců stříknul trochu oleje a párkrát otočil klikou aby se uvolnila případná rez na stěnách válců... Ale něco jinýho ještě? Mělo by se něco vyměnit nebo může tomu něco bejt? Zatim jsem ho viděl jen zvenku a vevnitř jen víčkem ve ventilovym víku, kde se leje olej a po otevření bylo všechno krásně čistý s stříbrný, takže je fakt novej... Nevim, těsnění pod hlavama nebo tak něco..? Motor prostě několik mnoho let stál v různém prostředí a nebyl na to nijak připraven nebo zakonzervován. Před koupí ještě sundám ventilový víko, i když tam taky celkem prd uvidim.
Díky za odpovědi.
Díky za odpovědi.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
urcite svicky/olej a pokud to ma rozvodovy remen a ne retez, tak rozvody. S tim olejem jak pises a melo by to byt v pohode
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
asi sem lama ale svicky teda taky jo?
a ma to retez, to by bylo jinak jasny
...
a ma to retez, to by bylo jinak jasny

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
no jedine coho by som sa bal ..su stvrdnute gufera..
a zhustnuty olej.. to by sa to mohlo kusnut..
ale pokial ide "relativne lahko" tocit klukou..
tak by som len vymenil olej a skusit to startnut na chvilu..
(na horucom oleji by bolo asi lepsie)
potom prvy olej vymenit po cca 2-3tkm..
vnutro valca sa da pozret aj "kukatkom"..
inak by som nebal...
treba skusit nahodit..
a moznosti su dve..bud to pojde jak hodinky, alebo sa cosi zadre..
mne stal motor po GO cca 2 roky bez pohybu..a secko ide..
(aj ked skodovka stoji uz pomaly 8 )
a zhustnuty olej.. to by sa to mohlo kusnut..
ale pokial ide "relativne lahko" tocit klukou..
tak by som len vymenil olej a skusit to startnut na chvilu..
(na horucom oleji by bolo asi lepsie)
potom prvy olej vymenit po cca 2-3tkm..
vnutro valca sa da pozret aj "kukatkom"..
inak by som nebal...
treba skusit nahodit..
a moznosti su dve..bud to pojde jak hodinky, alebo sa cosi zadre..
mne stal motor po GO cca 2 roky bez pohybu..a secko ide..
(aj ked skodovka stoji uz pomaly 8 )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
každé gufero bude KO, vše co rezaví bude rezavé.. podle mě je ten motor nutné bezpodmínečně rozebrat a zkontrolovat - vyměnit co je třeba.. pokud budou rezavé válce...asi se prodraží .. za tu dobu...
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
Aha... no ja jsem to chtel protoze na mym motoru uz by to chtelo vymenit rozvody a preventivne tesneni pod hlavama a to me vyjde skoro na cenu tohodle motoru... Navic novy je novy... Takze myslite ze budou v haji i gufera v hlavach atd? Jako nejaky gufero u kliky za 60 korun neni problem vymenit, ale sundavat a rozdelavat hlavy, na to bych se asi uz vykaslal... Nevim no... ty gufera na ventily, vacku a kliku vyjdou kolem 1500, coz neni tak hrozny, ale k tomu jeste tesneni pod hlavy victor reinz 2 x 2200.... to se mi uz nechce. leda ze bych ho tam jeste nedaval a postupne jak budu mit penize tak bych to koupil, rozebral a vymenil
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
může mi odpovědět ještě někdo? chtěl bych víc názorů
. Myslíte, že pokud by byly v pohodě gufera na klice tak budou v pohodě i na ventilech? jako kdyby slo jen o cenu tech gufer, tak je to v pohode, ale nechci kupovat jeste novy tesneni pod hlavy (4400,- samozrejme nejaka jebka typu ajusa by byla do litra ale to nechci) a ani jsem se v motoru nechtel vrtat...

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
proc myslis ze ajusa je spatna? podle toho co od Tebe ctu, tak moc zkusenosti nemas aby si mohl takhle srovnavat 
necetl sem poradne co tu pises ale tesneni ventilu a udelana hlava je asi zaklad..

necetl sem poradne co tu pises ale tesneni ventilu a udelana hlava je asi zaklad..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
gufera pro ventily určitě origo...Ajusu ani náhodou.. ta je dobrá tak na těsnění pod vanu a i tam bych upřednostnil silicon 

Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
nevim, osobni zkusenosti s tim nemam, ale co jsem se uz driv ptal tak vsichni rikali ze s tim maj spatny zkusenosti, sice veci nesoudim podle ceny ale neco na tom asi bude ze tesneni pod hlavu victor reinz stoji 2600,- a ajusa 300,-.tsin píše:proc myslis ze ajusa je spatna? podle toho co od Tebe ctu, tak moc zkusenosti nemas aby si mohl takhle srovnavat
necetl sem poradne co tu pises ale tesneni ventilu a udelana hlava je asi zaklad..
ceny origo gufer nevim, ale asi to bude malo, kdyz victor reinz stoji 15,-/kus

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
nalejes tam olej nastartujes a vsadim ze ze to potece vsude kde bude moct- ne opravdu pokud je motor novy jak rikas ja osobne bych ho rozebral do sroubu a opetovne po kontrole vseho slozil protoze ta rez ti muze ucpat mazaci kanalky a pak nasleduje vis co
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
taky jsem startoval motor po 13ti letech cca...jen jsem vyměnil olej a bylo to. Moc tě tady strašej
Muj jedinej problém byl.. tak zpuchřelé těsnění na rozdělovači.¨
Ale bylo to v suché garáži !

Ale bylo to v suché garáži !
A4 3.0 V6 quattro
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
tak jako da se to cawstecne trosku otestovat ze do hlavy naleju motor jestli protece kolem ventilu, samozrejme je neco jinyho nez kdyz je v chodu ale kdyby to bylo uplne v prdeli tak se to ukazechico píše:nalejes tam olej nastartujes a vsadim ze ze to potece vsude kde bude moct- ne opravdu pokud je motor novy jak rikas ja osobne bych ho rozebral do sroubu a opetovne po kontrole vseho slozil protoze ta rez ti muze ucpat mazaci kanalky a pak nasleduje vis co

a motor jsem nechtel rozebirat kvuli tomu, ze je novy. myslim si ze z fabriky (jeste z tech let) to bude slozene nejlip.
Ok, dík moc. A kolik jsi na něm už nalítal? Nežral olej? Ten "můj" motor právěže asi moc v suchu nebyl... Nevim... Asi do r. 2003 byl ve francii ve fabrice a pak uz u nas u takovejch blbu na servise a to nevim kde to meli.Fresch píše:taky jsem startoval motor po 13ti letech cca...jen jsem vyměnil olej a bylo to. Moc tě tady strašejMuj jedinej problém byl.. tak zpuchřelé těsnění na rozdělovači.¨
Ale bylo to v suché garáži !
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
je to sázka do loterie,mám jeden motor rozhozenej a pokud ho každej měsíc nenaolejuju-válce tak se tam začne ihned tvořit koroze....
na druhou stranu v alfě mám motor kterej od roku 2002 stál po povodnícha navíc v jednom válci byla voda-nešlo otočit klikou v době když sem měl motor vyndanej tak sem sundal hlavy a jen tak-nebyl mi v tý době ten motor k ničemu sem zeshora do pístu mlátil palicí než sem ho uvolnil....po dalších dvou letech sem ale potřeboval motor a tenhle přišel na řadu a i s rozbitou respektive placatou vírovou komůrkou v pístu šlape jak hodinky
jen kroužky sem dal nový a navíc válec byl vyrezlej jak prase.....komprese je téměř identická na všech váálcích...je ale pravda že sem dával gufera nový ale jen na kliku-jinde nejsou....
osobně bych ten motor jak píše mistr blázen celej rozebral a zase složil-po výměnách vadných dílů....
na druhou stranu v alfě mám motor kterej od roku 2002 stál po povodnícha navíc v jednom válci byla voda-nešlo otočit klikou v době když sem měl motor vyndanej tak sem sundal hlavy a jen tak-nebyl mi v tý době ten motor k ničemu sem zeshora do pístu mlátil palicí než sem ho uvolnil....po dalších dvou letech sem ale potřeboval motor a tenhle přišel na řadu a i s rozbitou respektive placatou vírovou komůrkou v pístu šlape jak hodinky

osobně bych ten motor jak píše mistr blázen celej rozebral a zase složil-po výměnách vadných dílů....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
ok, no uvidim, az ho dovezu... rozhodne to radsi vymenim nez abych ho sprasil, protoze uz je to docela rarita a nabidku na novej motor mit asi uz nebudu. uvidim podle stavu ostatnich (snadneji viditelnych) casti motoru
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
kdyz ho nechces zkurvit tak si nech poradit a udelej co ti radijme (proto si to tu snad zakladal)..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
Vubec bych se toho nebal,klidne ho tam dej.Akorat vyndej svice,prolej olejem(lehce) a protoc klikovkou.
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
jasně..bez obav..jsou to jeho prachymikevr6 píše:Vubec bych se toho nebal,klidne ho tam dej.Akorat vyndej svice,prolej olejem(lehce) a protoc klikovkou.

Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
a co se mu muze stat? Kdyz da novej olej a rozvody tak by to melo slapat normalne.Pokud teda ten motor nelezel venku a nebyl bez oleje
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
jako by se ptal bořek stavitelmikevr6 píše:a co se mu muze stat? Kdyz da novej olej a rozvody tak by to melo slapat normalne.Pokud teda ten motor nelezel venku a nebyl bez oleje

Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
ano, zakladal jsem to proto, aby jsem obecne vedel co vsechno tam muze bejt v haji, ale myslim si ze nikdo to nemuze presne rict od klavesnice kdyz ten motor nevidel... jsem rad a dekuju za rady ale snad dovolis aby kdyz po rozdelani bude vse vcetne gufer v perfektnim stavu tak abych je tam nechal ne? kdyby mi tu nekdo poradil at do nej nasypu hlinikovy piliny tak si to snad taky necham projit hlavou nez to udelam, nemyslis?tsin píše:kdyz ho nechces zkurvit tak si nech poradit a udelej co ti radijme (proto si to tu snad zakladal)..

rad si necham poradit, ale samozrejme vsechny rady zvazim
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
Prostě pro klid duše rozdělej co rozdělat pujde a na co si troufáš a uvidíš sám... Pokud ti ten motůrek stojí za to to rozebrat tak to rozeber
Pokud nemáš čas, prostředky, zkušenosti... tak udělej ty zakladní věci a hod ho tam.
Nikdy nevíš kde to stálo jak se k tomu kdo choval... tak to muže vypadat všeljak.. muj osobní názor je ten, že by se nemělo nic stát ale náhoda je blbec a vizuální generálka tomu prospěje... třeba přijdeš na uplně jinou závadu, proč ten motor vlastně někdo odstavil

Nikdy nevíš kde to stálo jak se k tomu kdo choval... tak to muže vypadat všeljak.. muj osobní názor je ten, že by se nemělo nic stát ale náhoda je blbec a vizuální generálka tomu prospěje... třeba přijdeš na uplně jinou závadu, proč ten motor vlastně někdo odstavil

A4 3.0 V6 quattro
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
co sem cetl tak si psal neco jakoze se ti nechce sundavat hlava kvuli tesnenim.. tim ze sundas ventilovy viko nepoznas jestli nemas popraskany ulozeni kliky... vetsina tyhle pryze je delana tak aby ji konzervovala a udrzovala olejova mlha, po tech deseti letech ti spuchri i hutnej silentblokbóďa píše:ano, zakladal jsem to proto, aby jsem obecne vedel co vsechno tam muze bejt v haji, ale myslim si ze nikdo to nemuze presne rict od klavesnice kdyz ten motor nevidel... jsem rad a dekuju za rady ale snad dovolis aby kdyz po rozdelani bude vse vcetne gufer v perfektnim stavu tak abych je tam nechal ne? kdyby mi tu nekdo poradil at do nej nasypu hlinikovy piliny tak si to snad taky necham projit hlavou nez to udelam, nemyslis?tsin píše:kdyz ho nechces zkurvit tak si nech poradit a udelej co ti radijme (proto si to tu snad zakladal)..![]()
rad si necham poradit, ale samozrejme vsechny rady zvazim

racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
no jako ten motor (myslim tenhle typ) znam "do sroubku", takze rozebrani neni zas takovej problem, ale proste uz se mi do toho nechtelo vrazet dalsi 4400 za tesneni pod hlavy a navic jsem to nechtel rozdelavat z toho duvodu ze je to dotazeny vsechno na momenty a poskladany z fabriky. jako momenty mam, o to nejde, ale proste myslim si ze kdyz je to origos tak je skoda to rozdelavat... a zadna zavada proc by to kdo odstavoval na tom neni, to auto jak jsem uz psal bylo testovaci u Renaultu, po 450 najetejch kilometrech ho cely rozebrali a zjistovali co tomu je, co tomu neni, jestli se nekde neco vypaluje atd (byly ustrihany konektory, vsechno rozdelany atd). Bylo dovezeny rozebrany nekdy v roce 2003 primo z fabriky polorozebrany, jakoze k tomu dali vsechno co tam chybelo atd. Pak ho tu slozili, ale protoze to bylo u jednoho podvodnicka kterej to delal pro kamose tak ten podvodnik ted to auto prodal za par tisic jednomu cloveku kterej to ted zase rozebira... takze to je duvod proc je odstavenej... ted je jeste v aute teda, musim ho vyndat.. jinak podotkul bych ze ten predmetem testovani nebyl, ten typ je stary uz hoodne dlouho, je to PRVFresch píše:Prostě pro klid duše rozdělej co rozdělat pujde a na co si troufáš a uvidíš sám... Pokud ti ten motůrek stojí za to to rozebrat tak to rozeberPokud nemáš čas, prostředky, zkušenosti... tak udělej ty zakladní věci a hod ho tam.
Nikdy nevíš kde to stálo jak se k tomu kdo choval... tak to muže vypadat všeljak.. muj osobní názor je ten, že by se nemělo nic stát ale náhoda je blbec a vizuální generálka tomu prospěje... třeba přijdeš na uplně jinou závadu, proč ten motor vlastně někdo odstavil
popraskany ulozeni kliky??? paneboze proc by melo praskat ulozeni kliky? blok snad nezpuchří, nebo jo?tsin píše:co sem cetl tak si psal neco jakoze se ti nechce sundavat hlava kvuli tesnenim.. tim ze sundas ventilovy viko nepoznas jestli nemas popraskany ulozeni kliky... vetsina tyhle pryze je delana tak aby ji konzervovala a udrzovala olejova mlha, po tech deseti letech ti spuchri i hutnej silentblokproto Ti tu vetsina lidi radi aby si motor rozebral..


Naposledy upravil(a) bóďa dne 06 bře 2009 17:28, celkem upraveno 1 x.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
tobe je lito 4400? to si jeste namotorech toho moc neudelalbóďa píše:no jako ten motor (myslim tenhle typ) znam "do sroubku", takze rozebrani neni zas takovej problem, ale proste uz se mi do toho nechtelo vrazet dalsi 4400 za tesneni pod hlavy a navic jsem to nechtel rozdelavat z toho duvodu ze je to dotazeny vsechno na momenty a poskladany z fabriky. jako momenty mam, o to nejde, ale proste myslim si ze kdyz je to origos tak je skoda to rozdelavat... a zadna zavada proc by to kdo odstavoval na tom neni, to auto jak jsem uz psal bylo testovaci u Renaultu, po 450 najetejch kilometrech ho cely rozebrali a zjistovali co tomu je, co tomu neni, jestli se nekde neco vypaluje atd (byly ustrihany konektory, vsechno rozdelany atd). Bylo dovezeny rozebrany nekdy v roce 2003 primo z fabriky polorozebrany, jakoze k tomu dali vsechno co tam chybelo atd. Pak ho tu slozili, ale protoze to bylo u jednoho podvodnicka kterej to delal pro kamose tak ten podvodnik ted to auto prodal za par tisic jednomu cloveku kterej to ted zase rozebira... takze to je duvod proc je odstavenej... ted je jeste v aute teda, musim ho vyndat.. jinak podotkul bych ze ten predmetem testovani nebyl, ten typ je stari uz hoodne dlouho, je to PRVFresch píše:Prostě pro klid duše rozdělej co rozdělat pujde a na co si troufáš a uvidíš sám... Pokud ti ten motůrek stojí za to to rozebrat tak to rozeberPokud nemáš čas, prostředky, zkušenosti... tak udělej ty zakladní věci a hod ho tam.
Nikdy nevíš kde to stálo jak se k tomu kdo choval... tak to muže vypadat všeljak.. muj osobní názor je ten, že by se nemělo nic stát ale náhoda je blbec a vizuální generálka tomu prospěje... třeba přijdeš na uplně jinou závadu, proč ten motor vlastně někdo odstavil
popraskany ulozeni kliky??? paneboze proc by melo praskat ulozeni kliky? blok snad nezpuchří, nebo jo?tsin píše:co sem cetl tak si psal neco jakoze se ti nechce sundavat hlava kvuli tesnenim.. tim ze sundas ventilovy viko nepoznas jestli nemas popraskany ulozeni kliky... vetsina tyhle pryze je delana tak aby ji konzervovala a udrzovala olejova mlha, po tech deseti letech ti spuchri i hutnej silentblokproto Ti tu vetsina lidi radi aby si motor rozebral..
a o tom že by byla klika uložená v gumě teda fakt nevim

ano, je to tak.. vlhkost ktera se uvolnovala z oleje pri tom kdyz motor dlouho stoji tak u renovace veteranu zpusobovala praskani ulozeni... lidi co prestavuji brouky na buggy by ti mohli vypravet
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
ano, mas pravdu, na motorech jsem toho zatim moc neudelal. 4400 by mi nebylo lito kdybych mel menit tesneni na tom mem starem motoru ale je mi to lito davat jeste k castce za novy motor. a to s tim prasklym olozenim kliky stale moc nechapu. jako ze by nejakym zpusobem zmrzlo a prasklo nebo co?tsin píše:tobe je lito 4400? to si jeste namotorech toho moc neudelalbóďa píše:no jako ten motor (myslim tenhle typ) znam "do sroubku", takze rozebrani neni zas takovej problem, ale proste uz se mi do toho nechtelo vrazet dalsi 4400 za tesneni pod hlavy a navic jsem to nechtel rozdelavat z toho duvodu ze je to dotazeny vsechno na momenty a poskladany z fabriky. jako momenty mam, o to nejde, ale proste myslim si ze kdyz je to origos tak je skoda to rozdelavat... a zadna zavada proc by to kdo odstavoval na tom neni, to auto jak jsem uz psal bylo testovaci u Renaultu, po 450 najetejch kilometrech ho cely rozebrali a zjistovali co tomu je, co tomu neni, jestli se nekde neco vypaluje atd (byly ustrihany konektory, vsechno rozdelany atd). Bylo dovezeny rozebrany nekdy v roce 2003 primo z fabriky polorozebrany, jakoze k tomu dali vsechno co tam chybelo atd. Pak ho tu slozili, ale protoze to bylo u jednoho podvodnicka kterej to delal pro kamose tak ten podvodnik ted to auto prodal za par tisic jednomu cloveku kterej to ted zase rozebira... takze to je duvod proc je odstavenej... ted je jeste v aute teda, musim ho vyndat.. jinak podotkul bych ze ten predmetem testovani nebyl, ten typ je stari uz hoodne dlouho, je to PRVFresch píše:Prostě pro klid duše rozdělej co rozdělat pujde a na co si troufáš a uvidíš sám... Pokud ti ten motůrek stojí za to to rozebrat tak to rozeberPokud nemáš čas, prostředky, zkušenosti... tak udělej ty zakladní věci a hod ho tam.
Nikdy nevíš kde to stálo jak se k tomu kdo choval... tak to muže vypadat všeljak.. muj osobní názor je ten, že by se nemělo nic stát ale náhoda je blbec a vizuální generálka tomu prospěje... třeba přijdeš na uplně jinou závadu, proč ten motor vlastně někdo odstavil
popraskany ulozeni kliky??? paneboze proc by melo praskat ulozeni kliky? blok snad nezpuchří, nebo jo?tsin píše:co sem cetl tak si psal neco jakoze se ti nechce sundavat hlava kvuli tesnenim.. tim ze sundas ventilovy viko nepoznas jestli nemas popraskany ulozeni kliky... vetsina tyhle pryze je delana tak aby ji konzervovala a udrzovala olejova mlha, po tech deseti letech ti spuchri i hutnej silentblokproto Ti tu vetsina lidi radi aby si motor rozebral..
a o tom že by byla klika uložená v gumě teda fakt nevim
ano, je to tak.. vlhkost ktera se uvolnovala z oleje pri tom kdyz motor dlouho stoji tak u renovace veteranu zpusobovala praskani ulozeni... lidi co prestavuji brouky na buggy by ti mohli vypravet

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
a kolik stojí ten motor?
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
moc ne, v zasade stejne jako takovej ojetej v lepsim stavu...blázen píše:a kolik stojí ten motor?

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
čekal jsem spíš odpověd ve formě čísel.. neboj,nemám v zájmu ti motor vyfouknout,není pro mne zajímavý,spíš by mě zajímalo kolik stojí
Re: 13 let starý "nový" motor - je OK?
no to je mi jasný... szblázen píše:čekal jsem spíš odpověd ve formě čísel.. neboj,nemám v zájmu ti motor vyfouknout,není pro mne zajímavý,spíš by mě zajímalo kolik stojí

3x Renault Safrane Hartge Biturbo