Jakou prevodovku od SHEPTRANS.COM

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Jakou prevodovku od SHEPTRANS.COM

Příspěvek od Krosmen »

http://www.sheptrans.com/
kterou z nabídek mám vybrat?


// edit by Beaver - upraven nazev pro zprehledneni sekce...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:39, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
CRX_Zamek
Příspěvky: 120
Registrován: 26 lis 2007 14:15
Bydliště: Mladá Boleslav/Nosálov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CRX_Zamek »

Taboo píše:Zkus pote najit nejakou firmu v Evrope, ktera se zabyva cemu se rika :? "cryogenic treatment" a nech si celou tu prevodovku (+ prevodovou skrin a napravy) zmrazit. :? My s tim mame velice dobre zkusenosti (a mrazime doslova vsechno - od vsech komponentu motoru, pres spojky az po brzdy...).

Mohl by jsi to rozvést,co to je a o kolik to vydrží véce než bez toho???THX

// edit by Beaver - nauc se citovat normalne, je to prehlednejsi !
My nick zam3k_crx!

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

už kdysi sem se po tom pídil jde o to že se materiál vysoce podchladí číms se redukuje jeho vnitřní pnutí.ale nesehnal sem nikoho u nás kdo byse tim zabyval....

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

To mrazeni by mne taky zajimalo a to predevsim z duvodu, ze je pomerne obecne zname, ze v zimnim obdobi pri velkych mrazech napr. praskaji koleje, takze kdyz se na to podivam totalne laicky, tak mi to pripada kontraproduktivni. V cem spocivaji pozitiva ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

jak na to kola reagujou přeci jen je to slitina bůhví čeho....neni čistě ocelový vorobek byť legovaný...

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

Nejsem sice Taboo,ale odpověď znám také. Zamrazení je další forma zuslechteni oceli a různých slitin po tepelně úpravě kalením a popouštěním. Pouziva se k tomu CO2 nebo kapalny dusík. Odstraňuje pnutí v materiálu a stabilizuje jeho krystalickou mřížku. česky se tomu říká "umělé stárnutí". Takové komory seženes v každé větší továrně kde mají kalirnu.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

libor-nesehnal se.....sem s nějakym kontaktem!!!!! 8) 8) 8)

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor12 »

Určitě ji má továrna na letecké motory Walter v Jinonicich. Jinak ještě pro upřesnění i když se používá kapalny dusík mrazící teplota nikdy nejde pod -120'C. Koleje praskají proto,že je to čistě tažené nijak tepelně neupravená ocel s vysokým obsahem volného uhlíku. Takže za mrazu křehnou. Také je to do jisté míry způsobeno i nedostatečnou dílataci a jejich smršťováním.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Krosmen: Až budeš objednávat a to skutečně objednávat, tak napiš SZ. Možná bych vzal také. :D

Teď musím prodat 2 auta a za ně možná dostanu, tak akorát na tu jednu převodovku. :lol: :lol: :lol:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Hanz und Franz
Příspěvky: 26
Registrován: 09 bře 2007 01:07
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Hanz und Franz »

Krosmen píše:už kdysi sem se po tom pídil jde o to že se materiál vysoce podchladí číms se redukuje jeho vnitřní pnutí.ale nesehnal sem nikoho u nás kdo byse tim zabyval....
cca za měsíc už bude firma v čr která se tímhle zabývá :)
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , http://pmracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Hanz und Franz
Příspěvky: 26
Registrován: 09 bře 2007 01:07
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Hanz und Franz »

Libor12 píše:Určitě ji má továrna na letecké motory Walter v Jinonicich. Jinak ještě pro upřesnění i když se používá kapalny dusík mrazící teplota nikdy nejde pod -120'C. Koleje praskají proto,že je to čistě tažené nijak tepelně neupravená ocel s vysokým obsahem volného uhlíku. Takže za mrazu křehnou. Také je to do jisté míry způsobeno i nedostatečnou dílataci a jejich smršťováním.
Teplota jde pod -120..přesněji -184,5stupně
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , http://pmracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou prevodovku od SHEPTRANS.COM

Příspěvek od Libor12 »

Hanz und Franz píše:
Teplota jde pod -120..přesněji -184,5stupně
nesmysl! Ne dosažení teploty,ale její výše. Na tu firmu jsem docela zvědavý. Tak jako existují postupy pro kalení,popouštění,žíhání,jsou zrovna tak pro mrazení. Každý materiál obsahuje určité procento složek podle kterých se určuje teplota zpracování. Proto se určitý druh materiálu ohřívá při kalení na 860st C a dává do oleje a jiný zase na 900 a kalí ve vodě jiný zase 1150 a kali se v soli. Copak by se stalo asi z materiálem který je určen pro kalení 860/olej a ty ho daš místo toho do vody? :D zrovna tak se bude chovat obráceně při postupu mrazení,kdy je pro něj stanovena teplota -90 po dobu 20h a ty mu "doprejes" -184.5. S technologem té firmy bych si rád popovídal. Protože pokud je to tak jak říkáš tak někdo objevil "ameriku" v tepelném zpracování materiálu a je zvláštní že nikde o ní nepíší. No a pokud je to taková pokus firma co si doma postavila CRYOBOX a teplotu snižuje bez jakýchkoli vědomosti o materiálech kapalnym dusikem (i to už jsem viděl) čím nižší teplota tím lepší :), tak k těm bych si nedal pro změnu ani ocelový disk.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Hanz und Franz
Příspěvky: 26
Registrován: 09 bře 2007 01:07
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou prevodovku od SHEPTRANS.COM

Příspěvek od Hanz und Franz »

http://www.300below.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mrkni sem jak ta technologie funguje,ju?teda jestli ovládáš anglinu
nechci se dohadovat,protože to nemá význam :wink: omrkni to pak to proberem
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , http://pmracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou prevodovku od SHEPTRANS.COM

Příspěvek od Libor12 »

Hanz und Franz píše:http://www.300below.com/

Mrkni sem jak ta technologie funguje,ju?teda jestli ovládáš anglinu
nechci se dohadovat,protože to nemá význam :wink: omrkni to pak to proberem
jelikož jsem s touto technologii pracoval daleko dříve než z leteckého pronikla do automobilového sektoru,vím o čem je řeč. O této firmě vím. Tento postup ovšem lze použít jen na některé druhy ocelí a slitin a nelze vše házet do jednoho pytle a na vše používat jednu teplotu. To že si někdo koupí zařízení ještě neznamená že ho umí použít. Jednoduchý příklad. Radialní i axialní kola kompresoru turbínového motoru se vyrábí ze slitiny Al-Cu4-Mg1 (424203 dle čsn) mohl by ti být známější pod názvem "superdural". jeho běžné zušlechtění se provádí při teplotě 410-435st/C do vody a nasledně nechá 46hod zmrazit při teplotě -95st/C. Pokud by jsi použil tebou uvedenou teplotu 184.444st/C v materiálu by vznikly mikroskopické trhlinky a při prvním startu kdy kompresor funguje standartně kolem 18000rpm by se jen malinko roztrhl. :lol: Samozřejmě pokud má ta firma svého metalurga a technologa neměl by být žádný problém. Ale vyjadřil jsi se v jiném smyslu. Jakekoli diskuzi o tomto se nebráním.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Hanz und Franz
Příspěvky: 26
Registrován: 09 bře 2007 01:07
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou prevodovku od SHEPTRANS.COM

Příspěvek od Hanz und Franz »

neříkám že se tato teplota používá vždy a na vše...jen že se mrazí i teplotou nižší než -120 stupňů,samozřejmě že záleží na materiálu :wink:
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , http://pmracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Jakou prevodovku od SHEPTRANS.COM

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou prevodovku od SHEPTRANS.COM

Příspěvek od Libor12 »

Hanz und Franz píše:neříkám že se tato teplota používá vždy a na vše...jen že se mrazí i teplotou nižší než -120 stupňů,samozřejmě že záleží na materiálu :wink:
u 95% materialů se používá teplota do -120st/C a pokud máte svého metalurga,potom ok a jak píše Taboo bude to zde jen přínosem.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou prevodovku od SHEPTRANS.COM

Příspěvek od Libor12 »

Taboo píše: uz nejaky cas uvazuji, ze bych si nechal zmrazit take manzelku, deti a naseho priblbleho psa.
tak to jsme na tom podobně :lol:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“