doufam ze tam mas sjete pneu a prijedes prezout at se na to muzu mrknout
Live4Ride Syndicate
Moderátor: Dave0401
Re: Live4Ride Syndicate
nadhera 
doufam ze tam mas sjete pneu a prijedes prezout at se na to muzu mrknout
doufam ze tam mas sjete pneu a prijedes prezout at se na to muzu mrknout
HONDA CIVIC 8G
Re: Live4Ride Syndicate
Masakr

Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Live4Ride Syndicate
Pecka.. CSL to už je auto do sbírky...je jich jak šafránu a ceny už dolů nepůjdou
Gratuluji.
A ti co čumí, tak si poslechněte, jak chodil Tomáš montovat žaluzie, aby přivydělal....
A ti co čumí, tak si poslechněte, jak chodil Tomáš montovat žaluzie, aby přivydělal....
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
toe asi na tebe jaris

Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Live4Ride Syndicate
no tomo je dobra motivace

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Live4Ride Syndicate
V neděli se přijedu podívat na sraz....pokud se nic nepřisere
Jo a to nebylo na Jarise...to bylo obecně, že stačí hejbnout prdelí a něco vymyslet 
Re: Live4Ride Syndicate
tomo: v nedeli prijedes M3?
viking: jj
viking: jj
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Live4Ride Syndicate
Hezky, řek bych, že subarka má k tomudle daleko 
Re: Live4Ride Syndicate
rekl bych, ze to nejde srovnavat 
kazde je urceno k necemu jinemu, proto ma tomo problem, ze ma porad malou garaz
kazde je urceno k necemu jinemu, proto ma tomo problem, ze ma porad malou garaz
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Live4Ride Syndicate
Až budu v důchodě, tak mu budu dělat v garáži strážného....vysloužilý polda s rentouDave0401 píše:rekl bych, ze to nejde srovnavat
kazde je urceno k necemu jinemu, proto ma tomo problem, ze ma porad malou garaz
A je fakt, že CSL je mazec....kdo se v tom nevyzná, tak neví....stačí přečíst pár článků
Re: Live4Ride Syndicate
mas na mysli, v tom muzeu, ktere tomo beztak otevre 
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Live4Ride Syndicate
Jj, rád bych tady napsal jednu větu, kterou řekla jeho žena (slyšel jsem z úst někoho jiného), ale on jí jistě na nějaké akci určitě řekne....jsem se málem posralDave0401 píše:mas na mysli, v tom muzeu, ktere tomo beztak otevre
Re: Live4Ride Syndicate
no tak tu vetu bych rad slysel 
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Live4Ride Syndicate
Dave: to je mi jasné, ale podle mě prostě pořádné německé auto, kde se hrabe nějaký asiat
Čistě podle mě, vím, že to je úplně jiný šálek kávy, nemusíš mi to vysvětlovat, nejsem debil 
- Denis.GTI
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 05 dub 2007 19:33
- Bydliště: Karviná/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Live4Ride Syndicate
tomo rikal ze prostavi garaz ne? ale asi mel moc prazdny dvorek tak doplnuje 
EXcars
Skoda Favorit 135 LPG powa
Peugeot 309 GRi
Ford Escort MK5 1,6i 16V Cabrio
VW Golf GTi16v
Opel Astra F Cabrio C20NE
BMW E36 325i Cabrio
Opel Vectra Caravan 2,0 DTi
Renault Megane Cabrio
NOW
Opel Astra G Cabrio OPC Z20LET
Skoda Favorit 135 LPG powa
Peugeot 309 GRi
Ford Escort MK5 1,6i 16V Cabrio
VW Golf GTi16v
Opel Astra F Cabrio C20NE
BMW E36 325i Cabrio
Opel Vectra Caravan 2,0 DTi
Renault Megane Cabrio
NOW
Opel Astra G Cabrio OPC Z20LET
Re: Live4Ride Syndicate
tak ta M3
dokonalost...a ta barva 
Peugeot 407 sw , 2,2HDi Biturbo , FAP , 125kw , 370Nm
Re: Live4Ride Syndicate
Pěkný stroj Tomo ať slouží 
Re: Live4Ride Syndicate
Krasavec 
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Re: Live4Ride Syndicate
kufa to je krasavec
VW Touareg R5 (400 Nm) ,VW T4 2.5 TDI
woman's car my Touareg
woman's car my Touareg
Re: Live4Ride Syndicate
Gratujulu Tome
Ale už mě začínáš srát
Jak jsem slyšel co tohle umí ... 
Re: Live4Ride Syndicate
www.elecig.cz
E-cigarety, liquidy a příslušenství nejvyšší kvality.
E-cigarety, liquidy a příslušenství nejvyšší kvality.
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Live4Ride Syndicate
to je pravda - kazde auto je uplne jine . CSL je nejvic hardcore - podvozek, prevodovka, samosvor, rizeni .... je to motokara jak svinDave0401 píše:rekl bych, ze to nejde srovnavat
kazde je urceno k necemu jinemu, proto ma tomo problem, ze ma porad malou garaz
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Re: Live4Ride Syndicate
Vím, emko jsem měl, taky bylo trochu poštelovane a v impreze sem jezdil, takže můžu porovnat, o to mi nešlo, prostě pro mě je bmw srdcovka 
Re: Live4Ride Syndicate
pecka pro okruh
těším se až mě někde budeš předjíždět abych se podíval jak vypadá pořádné auto 
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Live4Ride Syndicate
MW M3 CSL se od typu M3 na první pohled skoro vůbec neliší, ve skutečnosti
je tam však hodně rozdílů.
- větší výkon o 13 kW
- váha o 110-160 kg nižší (podle vybavy)
- ostřejší naladění podvozku
- sekvenční převodovka SMG
- polozávodní pneumatiky
- pouze typ kupé
Technické údaje: BMW M3 CSL (E46)
-Motor: řadový šestiválec, 3246 cm3, 265 kW v 7900 ot/min, 365 Nm v 4900 ot/min.
-Max. rychlost: 250 km/hod (Omezovač)
-0-100 km/h: 4,9 s
-Rozměry: 4490x1750x1370 mm, rozvor 2729 mm
-Převodovka: šestistupňová sekvenční SMG
-Spotřeba: 11,9 l/100 km
-Cena: 3 046 100 Kč (v roce 2004 v ČR) cca 1,1 milionu vice nez M3
de o jednu z cca 800 kusů limitované série CSL s levostranným řízením. Celkově se vyrobilo cca 1634 kusů pro fandy bmw z celého světa,jen v USA měli smůlu,nikdy se tam oficiálně nedovážela.Patrně nesplňovala jejich normy a byla příliš hlučná Co znamená vlastně CSL? C oupé S port L eichtbau.Byla vyrobena na počest 30.výročí vzniku ladičské skupiny //M GmbH a zároveň měla po mnoha letech navázat na dávné úspěchy této zkratky CSL ,která se použila poprvé v letech 1971-75 u vozu BMW 3,0 CSL ,který byl taktéž stavěn tak aby byl co nejlehčí za použití v té době u sériových aut neobvyklých materiálů jako je hliník,plexisklo atd.Tento vůz měl 6ti válcový 3litr o výkonu 206 PS a na svou dobu fantastické jízdní výkony.Tento model se vyráběl i ve velmi úspěšné soutěžní verzi s 3,5litrovým motorem váhou 1062kg a 430! PS.Ale dost už historie a pojďme se vrátit k naši e46ce Poprvé byla veřejnosti představena jako koncept v roce 2001 na IAA ve Frankfurtu cca rok po uvedení verze M3 (e46) na trh.Sériové emko tvořilo jakýsi základ pro stavbu tohoto skvostu a ikdyž vypadají na první pohled velmi podobně a použil se dnes už legendární agregát S54 o obsahu 3,2 s 343koníky přepracovalo se snad úplně všechno a byly použity materiály používané ve vesmírném výzkumu nebo formuli 1.Asi nejznámějším a nejviditelnějším poznávacím znakem je karbonová střecha díky níž se těžiště vozu posunuje níž a přední karbonový nárazník bez mlhových světel,které aspoň na řidičově straně nahradila velká černá díra tedy otvor pro dostatečný přísun čerstvého vzduchu pro taktéž z karbonu vyrobený mohutný Airbox bez váhy vzduchu do té doby používaný jen v motorsportu.Dalším velmi viditelným rozdílem oproti sériové M3 je interiér z uhlíkových vláken,sportovní skořepinové sedačky posuvné jen podélně nebo sportovní volant obšitý alcantarou pro lepší držení s protiskluznou funkcí po vzoru závodních volantů.Na místo multifunkčních tlačítek volantu zde oproti sériové M3 najdete jediné pro aktivaci funkce M track,která posune zásah stabilizačního systému DSC na samou hranici mezi sportovní jízdou a bezpečím posádky.Pro otrlé a je zde možnost vypnutí jak stabilizace tak protiskluzu kdy je možno zároveň nastavit rychlost řazení 6ti stupňové převodovky SMG druhé generace na maximální rychlost řazení 0,08 sec! .Co se týče interiéru tak opravdoví puristé si vozidlo objednali z důvodu co nejnižší váhy dokonce bez rádia a klimatizace a však klimatizaci dostal každý kdo si ji přál a to bez příplatku.Tak interiér bychom měli za sebou a vraťme se zas na chvilku k exteriéru...protože jsem na dost věcí v úvodu zapoměl ve výčtu hlavních poznávacích znáků.Tak třeba zadní víko zavazadlového prostoru,které je vyrobeno ze speciálního polymeru kaučuku,je velmi lehké a pevné a svým integrovaným spoilerem získává přítlak při rychlosti 200km/h 100 kg na zadní nápravu.U zadní části ještě chvilku zůstanem ,protože změn je tu trošku víc...jednou z nich je třeba dno zavazedelníku ze speciálního voštinového papíru nebo výztuha zadního nárazníku z high-tech materiálu GFT jde o kombinaci termoplastu a skleněných vláken používaný v kosmu.Karbonu už tu bylo dost,tak snad naposledy se o něm zmíním ve spojitosti ze zadním difuzórem nárazníku.Tak a máme tu asi poslední odlehčení na zadní polovině,jde o zadní okno,které váží jen 6,6kg oproti sériovým cca 11kg.No a na přední straně jsem zapoměl na lehoučkou kapotu s hliníku a bez odhlučňujicího koberce rozdílné oproti sérii byly i větší brzdy,strmější řízení a podvozek.
je tam však hodně rozdílů.
- větší výkon o 13 kW
- váha o 110-160 kg nižší (podle vybavy)
- ostřejší naladění podvozku
- sekvenční převodovka SMG
- polozávodní pneumatiky
- pouze typ kupé
Technické údaje: BMW M3 CSL (E46)
-Motor: řadový šestiválec, 3246 cm3, 265 kW v 7900 ot/min, 365 Nm v 4900 ot/min.
-Max. rychlost: 250 km/hod (Omezovač)
-0-100 km/h: 4,9 s
-Rozměry: 4490x1750x1370 mm, rozvor 2729 mm
-Převodovka: šestistupňová sekvenční SMG
-Spotřeba: 11,9 l/100 km
-Cena: 3 046 100 Kč (v roce 2004 v ČR) cca 1,1 milionu vice nez M3
de o jednu z cca 800 kusů limitované série CSL s levostranným řízením. Celkově se vyrobilo cca 1634 kusů pro fandy bmw z celého světa,jen v USA měli smůlu,nikdy se tam oficiálně nedovážela.Patrně nesplňovala jejich normy a byla příliš hlučná Co znamená vlastně CSL? C oupé S port L eichtbau.Byla vyrobena na počest 30.výročí vzniku ladičské skupiny //M GmbH a zároveň měla po mnoha letech navázat na dávné úspěchy této zkratky CSL ,která se použila poprvé v letech 1971-75 u vozu BMW 3,0 CSL ,který byl taktéž stavěn tak aby byl co nejlehčí za použití v té době u sériových aut neobvyklých materiálů jako je hliník,plexisklo atd.Tento vůz měl 6ti válcový 3litr o výkonu 206 PS a na svou dobu fantastické jízdní výkony.Tento model se vyráběl i ve velmi úspěšné soutěžní verzi s 3,5litrovým motorem váhou 1062kg a 430! PS.Ale dost už historie a pojďme se vrátit k naši e46ce Poprvé byla veřejnosti představena jako koncept v roce 2001 na IAA ve Frankfurtu cca rok po uvedení verze M3 (e46) na trh.Sériové emko tvořilo jakýsi základ pro stavbu tohoto skvostu a ikdyž vypadají na první pohled velmi podobně a použil se dnes už legendární agregát S54 o obsahu 3,2 s 343koníky přepracovalo se snad úplně všechno a byly použity materiály používané ve vesmírném výzkumu nebo formuli 1.Asi nejznámějším a nejviditelnějším poznávacím znakem je karbonová střecha díky níž se těžiště vozu posunuje níž a přední karbonový nárazník bez mlhových světel,které aspoň na řidičově straně nahradila velká černá díra tedy otvor pro dostatečný přísun čerstvého vzduchu pro taktéž z karbonu vyrobený mohutný Airbox bez váhy vzduchu do té doby používaný jen v motorsportu.Dalším velmi viditelným rozdílem oproti sériové M3 je interiér z uhlíkových vláken,sportovní skořepinové sedačky posuvné jen podélně nebo sportovní volant obšitý alcantarou pro lepší držení s protiskluznou funkcí po vzoru závodních volantů.Na místo multifunkčních tlačítek volantu zde oproti sériové M3 najdete jediné pro aktivaci funkce M track,která posune zásah stabilizačního systému DSC na samou hranici mezi sportovní jízdou a bezpečím posádky.Pro otrlé a je zde možnost vypnutí jak stabilizace tak protiskluzu kdy je možno zároveň nastavit rychlost řazení 6ti stupňové převodovky SMG druhé generace na maximální rychlost řazení 0,08 sec! .Co se týče interiéru tak opravdoví puristé si vozidlo objednali z důvodu co nejnižší váhy dokonce bez rádia a klimatizace a však klimatizaci dostal každý kdo si ji přál a to bez příplatku.Tak interiér bychom měli za sebou a vraťme se zas na chvilku k exteriéru...protože jsem na dost věcí v úvodu zapoměl ve výčtu hlavních poznávacích znáků.Tak třeba zadní víko zavazadlového prostoru,které je vyrobeno ze speciálního polymeru kaučuku,je velmi lehké a pevné a svým integrovaným spoilerem získává přítlak při rychlosti 200km/h 100 kg na zadní nápravu.U zadní části ještě chvilku zůstanem ,protože změn je tu trošku víc...jednou z nich je třeba dno zavazedelníku ze speciálního voštinového papíru nebo výztuha zadního nárazníku z high-tech materiálu GFT jde o kombinaci termoplastu a skleněných vláken používaný v kosmu.Karbonu už tu bylo dost,tak snad naposledy se o něm zmíním ve spojitosti ze zadním difuzórem nárazníku.Tak a máme tu asi poslední odlehčení na zadní polovině,jde o zadní okno,které váží jen 6,6kg oproti sériovým cca 11kg.No a na přední straně jsem zapoměl na lehoučkou kapotu s hliníku a bez odhlučňujicího koberce rozdílné oproti sérii byly i větší brzdy,strmější řízení a podvozek.
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
-
maroking
- Příspěvky: 27
- Registrován: 05 led 2009 00:01
- Bydliště: Orlova, Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Live4Ride Syndicate
zdarec,
jj tomo udelal moooc dobry nakup. byl jsem jako sofer toma pri odberu M3. qwa koukam a on uz neni .... mazec.... dokud to nezazijes nevis o cem je rec, vid Danku ??
rosta ja taky prikupuju. v tomto tydnu pokud bude dobre, melbych uz mit klice. sen se splnil
dik tomo za podporu a kecy ktere mi pomohly rozhodnout se.
jj tomo udelal moooc dobry nakup. byl jsem jako sofer toma pri odberu M3. qwa koukam a on uz neni .... mazec.... dokud to nezazijes nevis o cem je rec, vid Danku ??
rosta ja taky prikupuju. v tomto tydnu pokud bude dobre, melbych uz mit klice. sen se splnil
dik tomo za podporu a kecy ktere mi pomohly rozhodnout se.
_________________________
EVO IX EU
BMW 325i E36
EVO IX EU
BMW 325i E36
Re: Live4Ride Syndicate
a co nakonec bereš Maro?
Mitsu?
Mitsu?
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Live4Ride Syndicate
Maro uz asi sedi ve vlaku do Warszawybarry píše:a co nakonec bereš Maro?
Mitsu?
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Re: Live4Ride Syndicate
ty Dave,jak tu teď každý kupuje také pornocucy nezláká tě to taky k něčemu podobnému? 
www.elecig.cz
E-cigarety, liquidy a příslušenství nejvyšší kvality.
E-cigarety, liquidy a příslušenství nejvyšší kvality.
-
maroking
- Příspěvky: 27
- Registrován: 05 led 2009 00:01
- Bydliště: Orlova, Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Live4Ride Syndicate
plisoveho misaka
az bude, prijedu se ukazat
az bude, prijedu se ukazat
_________________________
EVO IX EU
BMW 325i E36
EVO IX EU
BMW 325i E36
