Ritchma píše:Já nějak nechápu co vám na tom malym zrcátku vadí. Vidět v tom je výborně, tak neni důvod aby bylo větší
miloš by tam asi narval z tranďála, dukína nebo něco podobnýho
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Bl@cker píše:No ja uz chtel prezut ale kdyz sem slysel co zas hlasi na 2 polovinu tynde Kupil sem 17" od DOtze tak sem celej natesenej jak to bude vypadat
Ritchma píše:Já nějak nechápu co vám na tom malym zrcátku vadí. Vidět v tom je výborně, tak neni důvod aby bylo větší
Já jsem student bez pěnez, jinak bych tam dal "m3" zrcátka. Jsem jel teď v trojkovym golfu ve flip flopu a měl právě tuhle tuningovou vymoženost. Je to pecka jak do toho člověk musí číhat, aby v tom viděl alespoň obrysy a hlavně díky geniální kvalitě se ty zrcátka vůbec neklepou
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
milosh píše:Jinak Speedy, nevim proc na tom svym pekaci delas naky upravy stejne to bude porad jen obycejna fabie i kdyz pro nekoho NADAUTO, podobne jako GOLF
Buď tak hodnej a vůbec se nevyjadřuj, když si do tý svý, navymáchaný tlamy nevidíš.
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
milosh píše:Jinak Speedy, nevim proc na tom svym pekaci delas naky upravy stejne to bude porad jen obycejna fabie i kdyz pro nekoho NADAUTO, podobne jako GOLF
Buď tak hodnej a vůbec se nevyjadřuj, když si do tý svý, navymáchaný tlamy nevidíš.
Mno, ty jsi hnedle dneska musel reagovat na muj prispevek Oplem tak ja jsem ti taky neco napsal, nebrec, stejne si jednou toho svyho vysnenyho fiata koupis
Mno, ty jsi hnedle dneska musel reagovat na muj prispevek Oplem tak ja jsem ti taky neco napsal, nebrec, stejne si jednou toho svyho vysnenyho fiata koupis