3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Ahoj, mam takovej asi dost přiblblej dotaz...
Mám 3,0 V6i, série 123 kW / 167 PS. Je možný z toho nějakym způsobem dostat 190 - 200 PS? Nechci se ale vůbec hrabat v motoru (vačky, hlavy, komprese..), spíš nechat někde upravit soft (kde a kolik to tak přidá?) a upravovat spíš věci kolem motoru, jestli to pomůže. Jako nějaký kabely ke svíčkám, sání atd.
Další dotaz, motor je novej (najeto 500 km), je lepší ho nejdřív zajet a potom na něm udělat úpravy nebo rovnou a zajet ho s tim?
Vim ze asi dost prida vyfuk, ale mam ho ted novy a na miru stoji ranec...
A nakonec, na kolik to tak vyjde?
Díky
Mám 3,0 V6i, série 123 kW / 167 PS. Je možný z toho nějakym způsobem dostat 190 - 200 PS? Nechci se ale vůbec hrabat v motoru (vačky, hlavy, komprese..), spíš nechat někde upravit soft (kde a kolik to tak přidá?) a upravovat spíš věci kolem motoru, jestli to pomůže. Jako nějaký kabely ke svíčkám, sání atd.
Další dotaz, motor je novej (najeto 500 km), je lepší ho nejdřív zajet a potom na něm udělat úpravy nebo rovnou a zajet ho s tim?
Vim ze asi dost prida vyfuk, ale mam ho ted novy a na miru stoji ranec...
A nakonec, na kolik to tak vyjde?
Díky
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
no vejfuk a sání určitě něco přidá- společně se sw úpravou dělanou přímo na míru by si se 200PS mohl blížit
zaměřil bych se na jakýkoliv restrikce, který ten motor má oproti věttšímu (pokud tada je v nabídce), nebo podobný díly z většího motoru - pak ale stojí zato znát jejich data (třeba časování a zdvihy vaček, průměry sacího portubí, klapek, výfuku..) a díly zaměnit..
jednoduchý to je u V6 motorů třeba od alfy - hlavně na 2,5l motoru, kterej má stejnej litrovej výkon jako GTA, ale některý díly má trošku jinačí oproti GTA, či klasickému V6 - ty díly pak stačí jednoduše vyměnit a ještě upravit komplet vejfuk, udělat zásah do řj, aby vše bylo OK a k 220 - 230 PS se hodně přiblížíš ze seriovejch 190 ( 211PS se dá vyhnat pouze chipem odladěným na brzdě a decentní úpravou sání -použitého z 3l, nebo GTA )..bez žádnýho velkýho zásahu do motoru to je celkem slušnej nárust - pokud neuvažuju cenu potrubí supersprint kterej by vyšel v kompletu na 60tk ( v případě zakázkový výroby cca 20 za celý potrubí..)
Motor bych zajížděl již s úpravama - i když pokud nebudeš měnit nic na vnitřku, tak můžeš zajet i bez úprav...
zaměřil bych se na jakýkoliv restrikce, který ten motor má oproti věttšímu (pokud tada je v nabídce), nebo podobný díly z většího motoru - pak ale stojí zato znát jejich data (třeba časování a zdvihy vaček, průměry sacího portubí, klapek, výfuku..) a díly zaměnit..
jednoduchý to je u V6 motorů třeba od alfy - hlavně na 2,5l motoru, kterej má stejnej litrovej výkon jako GTA, ale některý díly má trošku jinačí oproti GTA, či klasickému V6 - ty díly pak stačí jednoduše vyměnit a ještě upravit komplet vejfuk, udělat zásah do řj, aby vše bylo OK a k 220 - 230 PS se hodně přiblížíš ze seriovejch 190 ( 211PS se dá vyhnat pouze chipem odladěným na brzdě a decentní úpravou sání -použitého z 3l, nebo GTA )..bez žádnýho velkýho zásahu do motoru to je celkem slušnej nárust - pokud neuvažuju cenu potrubí supersprint kterej by vyšel v kompletu na 60tk ( v případě zakázkový výroby cca 20 za celý potrubí..)
Motor bych zajížděl již s úpravama - i když pokud nebudeš měnit nic na vnitřku, tak můžeš zajet i bez úprav...
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
pokud chceš chipovat,tak doporučujou najet nejprve 3000km a pak to ladit
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
spravne to chapem ze chces upravovat uplne nove auto?
zaruka nieje problem?
zaruka nieje problem?
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Safrane asi nebude nový auto,že 

Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
nn, auto je stare, ale motor "novy", ktery stal 13 let ve fabrice a ma najeto 500 km. takze zaruka nieje problemJonnY píše:spravne to chapem ze chces upravovat uplne nove auto?
zaruka nieje problem?
ok, dik, myslel jsem si to. radsi spis jeste dyl, tak po 10 000?Takeshi píše:pokud chceš chipovat,tak doporučujou najet nejprve 3000km a pak to ladit
právěže nechci na tom dělat nějaký extrem a drahy upravy, to se nevyplati, od toho je verze biturbo, ktera ma 262 PS a pomerne jednoduchymi upravami tam "pridavas koniky". chci se dostat tak nějak na těch 185 - 200 PS. teď na fóru řešíme, jestli by šlo dát 24v hlavy, protože tenhle samej motor se později dával do citroen XM a peugeot 605 s 24v hlavama, ale to já na tomhle motoru dělat nechci, vnitřnosti chci nechat sériový a nechci se do toho hrabat, je to škoda, protože takovej motor už neseženu. chci teda takový ty menší úpravy, ale nevim, co je vzhledem k přidanýmu výkonu vhodný a co ne. jestli něco přidá nějaká větší škrtící klapka nebo je to blbost, jestli něco přidá, když si tam udělám sání (a jakým způsobem ho mam udělat) atd. Jde mi teda spise o ty jednoduzsi upravy kolem motoru a dolazeni nekde od nekoho chiptuningem. Kam se obrátit s chiptuningem? Na jednom fóru psali, že je dobrej pán z http://www.bmwpower.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, tak jsem mu napsal, uvidim.honza 2.0 16v píše:no vejfuk a sání určitě něco přidá- společně se sw úpravou dělanou přímo na míru by si se 200PS mohl blížit
zaměřil bych se na jakýkoliv restrikce, který ten motor má oproti věttšímu (pokud tada je v nabídce), nebo podobný díly z většího motoru - pak ale stojí zato znát jejich data (třeba časování a zdvihy vaček, průměry sacího portubí, klapek, výfuku..) a díly zaměnit..
jednoduchý to je u V6 motorů třeba od alfy - hlavně na 2,5l motoru, kterej má stejnej litrovej výkon jako GTA, ale některý díly má trošku jinačí oproti GTA, či klasickému V6 - ty díly pak stačí jednoduše vyměnit a ještě upravit komplet vejfuk, udělat zásah do řj, aby vše bylo OK a k 220 - 230 PS se hodně přiblížíš ze seriovejch 190 ( 211PS se dá vyhnat pouze chipem odladěným na brzdě a decentní úpravou sání -použitého z 3l, nebo GTA )..bez žádnýho velkýho zásahu do motoru to je celkem slušnej nárust - pokud neuvažuju cenu potrubí supersprint kterej by vyšel v kompletu na 60tk ( v případě zakázkový výroby cca 20 za celý potrubí..)
Motor bych zajížděl již s úpravama - i když pokud nebudeš měnit nic na vnitřku, tak můžeš zajet i bez úprav...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
bmwpower se tu už probíral - společně s bitpower a spol..bylo to celkem dlouhý téma v pokecu..ale kde mu je konec?
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:48, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
mohl bys prosím trochu rozepsat to zajíždění?
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
tohle je sice vycerpavajici tabůů ale jemu je to uplne k nicemu, jeho motor stal 13 let (ale presto je jako "novy") vzhledem k tomu ze nesundal hlavu (mozna ani ventilovy viko ne) tak o nejakych zjevech jako u noveho motoru (crosshatching) si muze nechat jen zdat, teda pokud nerozumi crosshatchingu jako rzi na stenach valcu...
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
aha... tak to uz jsem jaksi prosral... protoze ten motor byl v testovacim aute (jeden z prvnich kusu po faceliftu), s autem najeli 500 km a potom ho cele rozebrali, aby zjistili, jestli tam neco odeslo nebo ne. pak stalo 10 let ve fabrice... takze mam spis doufam ze tomu "davali cocku" jo?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
jasny, takze ja budu rozdelavat motor jen abych se podival, jak jsou zahlazeny vystupky na krouzcich a potom to budu zase davat dohromady. nemyslis ze pokud to rozdelam tak vzhledem k tomu ze ty krouzky uz potom nikdy nedam tak jak byly ve valcich "zajety" tak ze tim ztratim tech 10% vykonu?tsin píše:tohle je sice vycerpavajici tabůů ale jemu je to uplne k nicemu, jeho motor stal 13 let (ale presto je jako "novy") vzhledem k tomu ze nesundal hlavu (mozna ani ventilovy viko ne) tak o nejakych zjevech jako u noveho motoru (crosshatching) si muze nechat jen zdat, teda pokud nerozumi crosshatchingu jako rzi na stenach valcu...
myslim si ze pokud vypada hlava tak jak vypada a vsude je tenky olejovy film, tak netreba zbytecne rozdelavat, abych zjistil, ze je to ok.
- Přílohy
-
- P1120497.JPG (136.03 KiB) Zobrazeno 4461 x
-
- P1120500.JPG (147.22 KiB) Zobrazeno 4466 x
-
- P1120501.JPG (129.25 KiB) Zobrazeno 4457 x
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
ale to sa vlastne netyka novych aut, tie sa zabiehaju na motorovej brzde v tovarni, nie?
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
4 Boda
Určo to neřeš motor vypadá pěkně, ale hlavně s tím teď už nic neuděláš. Jinak na to jak vypadají stěny válce, tak by se dal použít určitě endoskop. A ne nesmyslně zase sundávat hlavy.
Jinak si myslím že motoru dali nálož. Už z toho důvodu, že to byl testovací kousek. Neřeš to a supni to do auta.
Určo to neřeš motor vypadá pěkně, ale hlavně s tím teď už nic neuděláš. Jinak na to jak vypadají stěny válce, tak by se dal použít určitě endoskop. A ne nesmyslně zase sundávat hlavy.
Jinak si myslím že motoru dali nálož. Už z toho důvodu, že to byl testovací kousek. Neřeš to a supni to do auta.

Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
ok, dík. na endoskop se poptám, to mi přijde jako rozumný, ne jako ten motor rozdelavat zbytecne...tom28 píše:4 Boda
Určo to neřeš motor vypadá pěkně, ale hlavně s tím teď už nic neuděláš. Jinak na to jak vypadají stěny válce, tak by se dal použít určitě endoskop. A ne nesmyslně zase sundávat hlavy.
Jinak si myslím že motoru dali nálož. Už z toho důvodu, že to byl testovací kousek. Neřeš to a supni to do auta.
Nevim... nálož tomu možná dávat nemuseli, těžko říct, motor totiž netestovali, je to už starší typ, kterej se dával i před faceliftem. takze fakt nevim

btw, jakou cestou se teda mam vydat pri tom zvyseni vykonu - doporucite mi nekoho rozumneho na kvalitni chiptuning? jednotka je siemens
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
díky moc stačilo mi to i míň názorně, ale takhle to pochopí každej. Ptal jsem se hlavně protože sem zatim slyšel jen zajíždět opatrně atd ale vidim, že to tak neni...... no až se dočká moje honda GO tak jí zajedu timhle stylem a pak teprv bude trhat asfaltTaboo píše:Jiste.....

jinak pardon za OT
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
[quote="Taboo"][/quote] nemoze byt dovod tych dlhych tovarnou doporucenych zabehovych dob (do urcitej miery) zabeh inych komponentov? spojky, brzd ci prevodovky ?
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Taboo pokud takoveho neco je, nechces tady prosim napsat co jeste je dobre udelat pro motor, ktery prosel temer kompletni go a jeste nebyl nastartovan. predem diky
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
slo by to trochu vysvetlit? distributor bude asi cesky rozdelovac ze? a co je "direct fire" zapalovani?Taboo píše: Na tom motoru je pomerne zajimavy pohon toho distributoru (to se nevidi kazdy den). Ja uz bych vymyslel, jak to cele vyhodit, dat primo na vacku hall-effect sensor a predelat to na direct fire ignition.![]()

BTW: co by se stalo, kdyby se vyhodila ta vyvazovaci hridel(je jen v jedne hlave)? (na biturbu mam stejne hlavy, jen nemaji hydrostely) jedine co me napada je ze by se motor vic vrtel a ze bych trosku snizil hmotnost rotacnich hmot, ale jestli by to vic pomohlo nebo uskodilo vubec neodhadnu (tipuju spis uskodilo

a k tomu zajizdeni: mam zgeneralkovany prakticky cely motor, jen vlozky a pistni krouzky mi tam nechali s tim ze jsou jak novy.... z toho plyne ze nema cenu motor zajizdet tim stylem co jsi psal... co mam teda presne udelat s tema vlozkama a kde sehnat kvalitni nove pistni krouzky abych si mohl motor zajet? A jak se toto zajizdeni projevi na klice, ojnicich, salach oproti "pomalemu" zajizdeni ktere doporujcuji jak automobilky tak vetsinou i motorarny? predem diky

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
mam par doplnujich otazek taboo...
jak tedy na spojku? je orzdil v oragnice kevlaru nebo karbonu? staci spojku zajet napr 100km beznym sviznejsim jezdenim?
jak to resite se zajetim kompletne postaveneho motoru s programovatelnou jednotkou? pouzijete nejakou univerzalni mapu?
jak tedy na spojku? je orzdil v oragnice kevlaru nebo karbonu? staci spojku zajet napr 100km beznym sviznejsim jezdenim?
jak to resite se zajetim kompletne postaveneho motoru s programovatelnou jednotkou? pouzijete nejakou univerzalni mapu?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Taboo jeste k tomu zabehu, takovy tvrdy rychly zabeh je mozny jen pokud se pouzije plateau honovani? Pokud se plateau honovani nepouzije tak je nutny zabeh delsi?
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Kdo mi upraví povrh válce nástrojem FLEX HONE? Nebo kde ho koupím levně?A upraví povrch tak že můžu nechat starý písty jen nové kroužky?Díky za nějaké info o této technologii
Rover 620ti
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: 3,0 V6i 170 PS -> jak zvysit vykon
Taboo: ok, diky