


V autech se vrtat umíš, tak to sundej a nech udělat nový závit. Za jeden den to stihneš. Ušetříš prachy a bude to OK
Moderátor: Dave0401
taky sem si rikal po nalakovani feldy cervenou perletiJurisek16 píše:Ok...ještě na to mrknu...ale závit je fakt dojebaný aji na poloose ... díkes...
Petr18.VT ...jj mapy tam jsou...je to tim zrnem...třeba když je tmavši flek na sluníčku a vedle toho zlatější...a podíváš se z jiného úhlu...tak je to zase naopakna kkt takové pokusy...příště na to jebnu nějakou barvu ze vzorníku a nebudu vymýšlet p**oviny
není to vůbec žádný problém-jsou dvě řešeníAladin píše:bude problém, motor s vanosem (konkrétně M50B25) je docela veliký do E30... budeš muset řešit chladič, protože "cicek" vanosu do něj zasahuje... alespoň teda do sahary
ono hlavně bmw a čtyři válce je celkem divná kombinace....snad jen 2x4 do V by byly fajnDave0401 píše:Jak uz prohlasil Lubo na sraze
"Dejve, vsimas jak vsichni prechazeji na 5-6-8 valce???"
... a neco na tom pravdy bude
(ikdyz porad mi chybi koncernova 1.8T)
kromě turbaSkylineGTR píše:to Dave0401: jj, objem ničím nenahradíš
ja mam dve hatepecka do VDave0401 píše:ja jsem zatim spokojen se dvema HTP do V
sorry za OT znám majitele toho AMG, a prej že ty dva kompresory co tam má mu na těch dvoustech metrech nestačily ani pořadně naběhnout,a přiznal,že na tu 997dmu neměl ani nahodouJurisek16 píše:To jooo...tak já nebyl posledníjsem nevěděl že jely dvě VR6ky
...no kufa PAJA potěšil jsi mě ..díkes
...příště jim to natřu jestli nepojedou takové děla jako je třeba to AMG nebo ta 997
![]()
http://tuning.ms-free.net/09j/VE.htm" onclick="window.open(this.href);return false;