Pricina upaleni ventilu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
KaCzaba
Příspěvky: 122
Registrován: 26 lis 2006 23:44
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Pricina upaleni ventilu

Příspěvek od KaCzaba »

Mam auto na blbnuti a dojizdeni do prace fiestu XR2,tu slabou,motor 77kW CVH16.jelikoz to docela jede,tak s tim i obcas litam rychleji.Pri jednom takovym ostrejsim svezeni kdy se motor drzel dlouhodobeji na 6t ot/min mi zdechl.Propaleny pist,talirek vyf.ventilu nikde,asi ve vane :-)
Koupil jsem jinou XR2 vymenil motor do svoji nenajel ani 200km a motor jede na tri.Treti valec nema tlaky.Sundal jsem hlavu,upaleny kousek vyf. ventilu.

Ted je otazka co to muze zpusobovat?U turbiny by bylo jednodussi docilit ochuzeni smesi diky preplnovani,u atmosfery se tomu divim,nicmene nerikam ze to neni nemozne...
muze to delat vadny vstrik?To same mohl zpusobit i na starym motoru?
Je mi jasny ze to jsou stary olitany motory,to nebudu resit,jen bych tomu do budoucna rad predesel.
Kde se nejbliz chomutova daji vyzkouset benzinovy vstriky?A muze to byt zpusobene vubec tim?Anebo kdyz jsem koukal ted na zbyle vyf ventily,je na nich vydet znamka jisteho podpaleni zespoda...nemohlo to byt zpusobene timto,ze to vice a vice podfukovalo prave timto mistem a nakonec ukapl?

Rano jde hlava na orovnani ted jdu objednat tesneni gufera ventilu,do obeda to mam doma a to akorat stihnu zabrousit ventily...

Vim,ze tady je par lidi co se zabyvaji docela dopodrobna motory.Byl bych rad,kdyby mi k tomu neco rekli.Predem dekuji

m1tv
Příspěvky: 426
Registrován: 07 led 2007 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pricina upaleni ventilu

Příspěvek od m1tv »

nepoužil si vstřiky z toho staryho motoru ? pokud je Ko muže ti to podpalovat ventily
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725

Uživatelský avatar
KaCzaba
Příspěvky: 122
Registrován: 26 lis 2006 23:44
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pricina upaleni ventilu

Příspěvek od KaCzaba »

nn pouzil jsme z toho druheho motoru.takze by na kazdem motoru byl jeden v haji?

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pricina upaleni ventilu

Příspěvek od ladis.biker »

zkontroluj si taky kabeláž a konektor ke vstřiku. u starších aut se občas najde přechodovej odpor, pak by se vstřik nemusel otvírat jak má.
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm

Uživatelský avatar
KaCzaba
Příspěvky: 122
Registrován: 26 lis 2006 23:44
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pricina upaleni ventilu

Příspěvek od KaCzaba »

nejaky rady a hodnoty jak merit a jaky hodnoty namerit?ikdyz na kabelaz bych tom nevidel.na starym motoru to byl 2 valec a ted 3.hol pro jistotu vymenim na stavajici hlave 3. vstrik za jinej ze stary hlavy krom 2. valce...uvidime

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Pricina upaleni ventilu

Příspěvek od misokgb »

Ja to vidim skor na nahodu, ze sa stalo takmer to iste na dvoch motoroch... Skor by som to videl ako si sam pisal na vylietanie motorov, resp. na ich predoslej udrzbe... Daj poriadny olej, kontroluj ho pravidelne a nemoze sa to stat... Ovsem ked nechodis 6000rpm permanent :D
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“