Ahoj lidi, jsem tu nový a rád bych Vás požádal o pár rad a zkušeností. Nedávno jsem si pořídil Peugeot 207 GT. A rád bych na něm započal nějaké uprávy a postupem času postupoval dál a dál. V tomto autě je motor 1.6 THP vyvinutý spolu s BMW a montovaný do MINI COOPERA S. Jelikož nemám moc zkušenosti zatím s úpravami motoru, tak budu rád za jakékoliv rady teď i do budoucna. Jde o mé první vozítko s turbo motorem. Problém vcelku je zatím s tím, že na 207 GT jsem toho ještě moc nenašel.
Letos bych chtěl koupit dump valve, započít s výměnou komplet vyfukového potrubí a na konec koupit nějaký kit sání.
Nyní zkoumám či je tento dump valve vhodný a má smysl ho kupovat. http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMDVP207.
A poté bych Vás požádal jestli byste mi neporadili nějaký tlumič výfuku. Vím začínám od konce, ale postupně bych rád vyměnil vše i svody bude-li to možné... Mám docela strach kupovat nějaký univerzál. Rád bych nějaký výfuk přímo na ten motor, ale bohužel žádný vhodný sem nenašel. Jako představu bych rád něco takovéhoto http://www.meganracing.com/products/pro ... 1&catid=45 nebohttp://www.meganracing.com/products/pro ... 0&catid=45
Jinak vše musím přizpůsobit financím a tak nemůžu koupit vše najednou. Nicméně rád bych kupoval věci postupně a kvalitní. Asi bych nechtěl žádné " no name " výrobky. A jinak soustředím se spíše na tuning než styling. A nakonec všechny úpravy mám v plánu dělat tak, abych nějak neubral na výkonu, ale naopak ...
207 GT dump valve
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: 207 GT dump valve
maiwi píše:Ahoj lidi, jsem tu nový a rád bych Vás požádal o pár rad a zkušeností. Nedávno jsem si pořídil Peugeot 207 GT. A rád bych na něm započal nějaké uprávy a postupem času postupoval dál a dál. V tomto autě je motor 1.6 THP vyvinutý spolu s BMW a montovaný do MINI COOPERA S. Jelikož nemám moc zkušenosti zatím s úpravami motoru, tak budu rád za jakékoliv rady teď i do budoucna. Jde o mé první vozítko s turbo motorem. Problém vcelku je zatím s tím, že na 207 GT jsem toho ještě moc nenašel.
Letos bych chtěl koupit dump valve, započít s výměnou komplet vyfukového potrubí a na konec koupit nějaký kit sání.
Nyní zkoumám či je tento dump valve vhodný a má smysl ho kupovat. http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMDVP207.
A poté bych Vás požádal jestli byste mi neporadili nějaký tlumič výfuku. Vím začínám od konce, ale postupně bych rád vyměnil vše i svody bude-li to možné... Mám docela strach kupovat nějaký univerzál. Rád bych nějaký výfuk přímo na ten motor, ale bohužel žádný vhodný sem nenašel. Jako představu bych rád něco takovéhoto http://www.meganracing.com/products/pro ... 1&catid=45 nebohttp://www.meganracing.com/products/pro ... 0&catid=45
Doporučuji si pročíst sekci tuning - je tu toho napsáno spousta o upravách preplnovaných motoru.
Co se týče tvého zájmu o "značkovéů výrobky, nevím ale muj náízor je ža n a tvuj vuz mnoho "originálních a značkových" dilu nenajdeš, tak jako tak budeš 90% muset řešit univerzálními komponenty nebo vlastní ( zakázkovou ) výrobou.
Ad výfuk práve že bez tlumiče bude lepší ( u turbomotoru ), nevim odkud jsi , ale pokud bude zájem a čas ozvi s emi, stavíš se u nás na dílně a porberem to přímo nad motorem, myslím že osobní dvouhodinovej pokec s ruznými lidmi a ukázka z praxe ti dá více než desítky řádku zde, protože ne každý má znalosti jako Taboo, zde nabereš dost teorií , a potom je to jen potřeba promítnout do praxe.
více po SZ.
Jinak vše musím přizpůsobit financím a tak nemůžu koupit vše najednou. Nicméně rád bych kupoval věci postupně a kvalitní. Asi bych nechtěl žádné " no name " výrobky. A jinak soustředím se spíše na tuning než styling. A nakonec všechny úpravy mám v plánu dělat tak, abych nějak neubral na výkonu, ale naopak ...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: 207 GT dump valve
jak psal idaho... u turbo motoru je celkem sumak jakej vejfuck... pravidlo je asi takove cim vetsi prumer tim vetsi vykon a cim mensi tim vetsi kroutak ale samozrejmne v urcitych mezich navic vse zaleti na ostatnich upravach... co se vyfuku tyce prvni bych se zajimal o downpipe cili svod s turba do vyfuku vyhodil bych katr a na konec dal nejakj pruchodak klidne to co sis vybral... co se sani tyce tak klidne hribek nebo vlozku a nejakej kvalitni dobre umistenej cooler... mozna by sel zvisit tlak turba... ale napred to tu procti a pohledej na jinych zahranicnich forech kde to auto znaji nejake info napr odolnost motoru jestli je totznej jak v coopru tak by mle neco vydrzet... dalsi vec je co mas za turbo a tak jak je nastavena jednotka a jake ma rezervi... ale prvni vse procti a urco se toho tu dosti dovis...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily