čoveče, koukal sem na to jak ti prdla ta vačka a dneska když sem rozebíral svoje s kterým jezdím, tak sem na ně koukal a já je provrtaný nemám. Tak sem ještě schválně kouknul i na druhej motor co mám doma a tam provrtaný zase sou. Oboje auta mk3, ale kdoví jak v nich byly měněný ty motory. Jestli ještě mk2 měly děrovaný vačky a na mk3 už je nedávali neb to praskalo.
Já si myslím že MkII měla děrované a MkIII ne. Ale nejsem znalec.
koupili jsme na ND MkIII a ta měla vačky bez provrtání...
takže teď mám na bloku z MKII hlavu vačky z MKIII.
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
v sobotu mi vynechal starter, baterka good, ale starter netočí, dnes jsem vyměnil a dal jiný 100% dobrý.
Nevíte kde by mohl být problém, když chci strtovat chová se to jak při vybité baterce, jako by tam nešel proud. Jednou sotva otočí a pak už jen cvaká.
Nenapadá někoho co by to mohlo být?
Děkuji!
Barry
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
barry píše:v sobotu mi vynechal starter, baterka good, ale starter netočí, dnes jsem vyměnil a dal jiný 100% dobrý.
Nevíte kde by mohl být problém, když chci strtovat chová se to jak při vybité baterce, jako by tam nešel proud. Jednou sotva otočí a pak už jen cvaká.
Nenapadá někoho co by to mohlo být?
Děkuji!
Barry
kostra nebo nejak dojebany kabel?
Mazda xedos 9 2,5v6
bmw e39 523i
mercedes vito 116 cdi work car
bud kostra nebo hlavni + od baterie ... nebo spinaci ale ten pochybuju
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
psal že startér stopéro dobrý...mám stejný problém ale já vím kde je chyba...špatně jsem ukostřil kábel od baterky na motor Někdy to nastartuje...ale někdy to jen cvakne...přitom startér je ok...u mě stačí jen přehodit kostru o šroub vedle a problém vyřešený Barry zkontroluj kostry
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+) Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
hoši co píšete vše skontrolované, problém jsem dnes odstranil díky příteli na telefonu
nevěřili byste, nai já jsem nevěřil, ale byla to špatná baterka, uvnitř zkratovaná, odstraněno asi 5 problémů které mě trápily a vinu jsem viděl v elektrice, nakonec to byla baterka, zkusil jsem jinou a vše hned funguje jak má, start bez problému. SUper!!!
I tak děkuji za postřehy
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Tak to je supr že to byla taková prkotina To já dnes přehodil tu kostru...a nic...občas nastartuje občas ne...je v řiti cívka pač nevyjede...no na druhém mám to samé pač občas taky nevyjede Nevíte o někom kdo to repasuje ?
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+) Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Jurisek16 píše:Tak to je supr že to byla taková prkotina To já dnes přehodil tu kostru...a nic...občas nastartuje občas ne...je v řiti cívka pač nevyjede...no na druhém mám to samé pač občas taky nevyjede Nevíte o někom kdo to repasuje ?
jsem z toho chuj...včera jak jsem přehodil tu kostru tak to nestartovalo...ráno jsem chtěl jet do práce a banán...tak jsem do toho musel šťouchnout (teda moja) no a odpoledne to chytlo normálně...tak jsem to vypnul...a zase...a kurwa jak naschvál to chytlo 10x za sebou Už jsem si vymontoval druhý startér tak to zkusím nějak zpatlat
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+) Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů