ochutnávka:




Moderátor: Hasis
T-O-M píše:hezký fotky, jenom ty auta na nich jsou už horší, tu galerku jsem si projel tam a zpátky a hezký auta jsem spočítal na prstech jedné ruky
...moody.. píše:jj, tak tak... bohužel mi přijde, že jde úroveň upravených aut na srazech dolu... ti co mají hezkou káru, jedou jen na Cup a nebo na sraz nevyjedou vůbec
JJ chápu jak to myslíš. Zrovna rezatá kapota mě taky moc nebere. Cápu že to někde vzniklo jako styl, ale u nás se to podle mě špatně pojalo.watchi píše:2TRP - jj mas mozna i pravdu, ale vynakladat usili a penize a nemit vkus je dalsi vec. co se libi me, nemusi tobe.to respektuju. ja treba zas moc nechapu nektere upravy typu rezata kapota a auto uplne dole. kdyz si pak procitam fora a ctu, ze se nikam nedostane, nic neprejede a ze se mu urval napr. zaves kola.... tak proc takovou upravu. taky sem si prosel fazi oplastovat auto, ale nyni uz ho nemam a upravy smeruju - odlisit se, ale v ramci zachovani uzitne hodnoty. chci aby auto slouzilo me ane abych ja byl otrokem auta.
Co to je za názor? Né všechno si člověk může udělat - čas, možnosti, místo, nástroje a stroje, vyučení v oboru atd. takže když si někdo řekne jak to chce udělat a dotyčný mu to odborně udělá tak na tom neni nic špatnýho. Jde o celkový styl a stav auta - to je zrcadlo majitele, ukázka jeho vkusus, né kolik rukou se na tom podílelo. Znám hodně lidí co autama žijou, ale nikdo z nich neni klempíř, lakýrník, čalouník, motorář v jedné osobě. Nechci tim schazovat něcí šikovnost, ale v tomhle se nedá podíl práce měřit, měřit jde jen výsledek.Tweety_Road Punisher píše:Trochu si dovolím vám oponovat s tím cupem.
Je pravda že na cupu bývá hodně pěkných aut, ale zase se na to podívejte z druhé strany, kolik lidí z cupu si auto dělalo opravdu samo. Troufám si říct že tak půlka je že jim to někde dělaly (tím neberu lak to je jasné že to člověk svěří někomu kdo umí). Ono je sice spousta aut která jsou nic moc, ale zase to ti kluci dělaly celé sami doma na koleni a aby si něco dokázali udělat museli se to i naučit. A to že radlice atd neletí, to je podle mě individuální. Nemůžete brát že tohle je in a tohle ne, to by sme se na upravování pak mohli vys..t a mít to všichni stejné.
Nemyslel jsem to tak, že si musí dělat komplet všechno, ale je zarážející, když vidíš pěkné auto a když se pak majitele ptáš co tam dělal za úpravy tak ani pořádně neví, protože vzal balík peněz, strčil to do firmy tam mu to udělali a on s tím jenom jezdí po srazech. Nevím prostě víc si cením aut které majitel dělal sám. Jasně ne každý umí všechno a je v klidu když mu někdo pomůže, ale zase spousta věcí se dá lehce naučit je to jenom o tom trochu chtít.T-O-M píše:Co to je za názor? Né všechno si člověk může udělat - čas, možnosti, místo, nástroje a stroje, vyučení v oboru atd. takže když si někdo řekne jak to chce udělat a dotyčný mu to odborně udělá tak na tom neni nic špatnýho. Jde o celkový styl a stav auta - to je zrcadlo majitele, ukázka jeho vkusus, né kolik rukou se na tom podílelo. Znám hodně lidí co autama žijou, ale nikdo z nich neni klempíř, lakýrník, čalouník, motorář v jedné osobě. Nechci tim schazovat něcí šikovnost, ale v tomhle se nedá podíl práce měřit, měřit jde jen výsledek.Tweety_Road Punisher píše:Trochu si dovolím vám oponovat s tím cupem.
Je pravda že na cupu bývá hodně pěkných aut, ale zase se na to podívejte z druhé strany, kolik lidí z cupu si auto dělalo opravdu samo. Troufám si říct že tak půlka je že jim to někde dělaly (tím neberu lak to je jasné že to člověk svěří někomu kdo umí). Ono je sice spousta aut která jsou nic moc, ale zase to ti kluci dělaly celé sami doma na koleni a aby si něco dokázali udělat museli se to i naučit. A to že radlice atd neletí, to je podle mě individuální. Nemůžete brát že tohle je in a tohle ne, to by sme se na upravování pak mohli vys..t a mít to všichni stejné.
Lidi co fandí hokeji taky přece nemusí hrát extraligu či si doma v obýváku stavět zimák ne?