Ahoj
Tak jsem dneska naléval spalovací prostory a došel jsem k závěru za mírným přepracováním spalováku ventilových sedel apod jsem spalováky trochu zvětšil. Vychází mi tam komprese asi 9,8 z původní 10,2.
Jde mi o to jestli s tím něco dělat, nebo je to zanedbatelný rozdíl. Klidně bych šel s kompresí víš třeba na 11 nebo 11,5 ale problém je jak. Hlavu snižováním znehodnocovat nechci. Jelikož jsem na hlavě strávil asi 200 hodin chci to mít precizně.Na písty radši ani myslet nebudu. Jediná šance je na zakázku těsnění, ale otázkou je jak to budou zvládat ventily vs písty?
Motor m52 b28
díky
komprese dilema
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: komprese dilema
Záleží kam chceš s tím motorem jít. Snížení komprese oproti sérii určitě lepší nebude. Těsnění na zakázku ti taky moc nepřidá, jedině že by orig. bylo tlusté jako můj stejk, co mám teď před sebou.
Máš změřené ventily, jak daleko jdou od pístů.

Máš změřené ventily, jak daleko jdou od pístů.

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: komprese dilema
No seriové těsnění má 1,75 mm a po přetáhnutí 1,7mm takže dedormace je zanedbatelná. Když bych použil těsnění 1 mm a tím snížil o 0,7mm měla by být komprese asi 10,8.
Myslím že by to mělo jít, jelikož se na motor aplikují vačky s větším zdvihem a větším překrytím než serie, tuším že to dělá až 2mm" zdvih ventilu".
Ale nevím jak moc jsou ventili otevřeny při překrytí, ale jelikož se jeden teprve nějakých 10 před HU otvírá "tj, sací a druhý tak 10 st. po HU zavírá jejich zdvih by měl být velmi malý.
Myslím že by to mělo jít, jelikož se na motor aplikují vačky s větším zdvihem a větším překrytím než serie, tuším že to dělá až 2mm" zdvih ventilu".
Ale nevím jak moc jsou ventili otevřeny při překrytí, ale jelikož se jeden teprve nějakých 10 před HU otvírá "tj, sací a druhý tak 10 st. po HU zavírá jejich zdvih by měl být velmi malý.
Re: komprese dilema
Tak jsem trochu pohledal a vypadá to jestli mi to google správně přeložil tak na ten motor to asi půjde. Nabízí různé tloušťky těsnění a doporučují 0,7 mm " prý nejprodávanější?
Můžu poprosit někoho s dobrou AJ mluvou aby na to mrknul? Díky
http://store.nexternal.com/shared/Store ... 2=89423775" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak se mi nedaří dostat sem celou adresu. Je to v kategorii ENGINE COMPONENTS a pak CYLINDER HEAD GASKETS pro motory m52
Můžu poprosit někoho s dobrou AJ mluvou aby na to mrknul? Díky
http://store.nexternal.com/shared/Store ... 2=89423775" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak se mi nedaří dostat sem celou adresu. Je to v kategorii ENGINE COMPONENTS a pak CYLINDER HEAD GASKETS pro motory m52
Re: komprese dilema
zhruba:
jedna se o tesneni, ktery je designovany aby se docililo vetsi komprese, nez u serioveho...
vyrobeno z nejlepsich materialu a pouzivano po celem svete v motorsportu a beznem provozu. 5ti vrstve, krajni vrstvy sou z nakyho spesl materialu aby to tesnilo. navrzeno, aby zabranilo unikum komprese a netesnostem pri vysokych vykonech a vysokem boostu.
tesneni v mnozstvich tloustek od .024" up to .140".
tohle tesneni je moznost pohnout s kompresi aniz bys musel zasahovat do pistu
prosim upresnete tlustku tesneni
budto vyberte ze seznamu, nebo napiste a my vam vyrobime tesneni na miru. 0.70 je nejbeznejsi pouzivany tloustka tesneni
dekuji dobrou noc
jedna se o tesneni, ktery je designovany aby se docililo vetsi komprese, nez u serioveho...
vyrobeno z nejlepsich materialu a pouzivano po celem svete v motorsportu a beznem provozu. 5ti vrstve, krajni vrstvy sou z nakyho spesl materialu aby to tesnilo. navrzeno, aby zabranilo unikum komprese a netesnostem pri vysokych vykonech a vysokem boostu.
tesneni v mnozstvich tloustek od .024" up to .140".
tohle tesneni je moznost pohnout s kompresi aniz bys musel zasahovat do pistu
prosim upresnete tlustku tesneni
budto vyberte ze seznamu, nebo napiste a my vam vyrobime tesneni na miru. 0.70 je nejbeznejsi pouzivany tloustka tesneni
dekuji dobrou noc
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L
Lupo 3L
Re: komprese dilema
právě nalejvám spalováky na hlavě. Chci se zaptat, kolik je ještě rozumná mez v rozdílných oběmech jednotlivých spalováků.
Počítám čím vetší statická kompr, tím by měl být rozdíl menší. Komprese bude 10.5:1
Díky za odpovědi
Počítám čím vetší statická kompr, tím by měl být rozdíl menší. Komprese bude 10.5:1
Díky za odpovědi
Re: komprese dilema
Nikdo nic?
Potřeboval bych vedět, jaký rozdíl v objemech spal. prostorů je jestě přijatelný. Všechny jsem je nalil, a mají v průměru objem 36 ml. Ovšem rozdíl mezi nejmenším a největším mi dělá skoro 1ml. Nevím nakolik je to důležité, a jestli je to způsobeno už tak velkou tolerancí ze serie, ale když jsem ten nejmenší spal. snažil dorovnat, mírným probroušením po celé ploše se zvetšil pouze o 0.2 ml
Mám na té hlavě už tolik hodin, ze už mi z toho asi hrabe. Dřív bych se nad tím ani nepozastavil ale teď mi to přijde jako fatální nedostatek. Chci to mít top, a tak mě zajímá jakou to hraje roli.
Díky.

Potřeboval bych vedět, jaký rozdíl v objemech spal. prostorů je jestě přijatelný. Všechny jsem je nalil, a mají v průměru objem 36 ml. Ovšem rozdíl mezi nejmenším a největším mi dělá skoro 1ml. Nevím nakolik je to důležité, a jestli je to způsobeno už tak velkou tolerancí ze serie, ale když jsem ten nejmenší spal. snažil dorovnat, mírným probroušením po celé ploše se zvetšil pouze o 0.2 ml

Mám na té hlavě už tolik hodin, ze už mi z toho asi hrabe. Dřív bych se nad tím ani nepozastavil ale teď mi to přijde jako fatální nedostatek. Chci to mít top, a tak mě zajímá jakou to hraje roli.
Díky.