Takže se volil opět motor roku, celkově je na 1. místě turbo-kompresorový kafemlejnek 1.4 od VW, 2. plac je už náš. V ostatních kategorích si BMW stojí víc než dobře.
vice na
http://auto.idnes.cz/nejlepsi-motor-rok ... tomoto_vok" onclick="window.open(this.href);return false;
Motor roku
Moderátor: T-O-M
Re: Motor roku
Hlava mi nebere, že se může motorem roku stát nenažraná "jednačtyřka", která je náchylná na palivo i zacházení. Kdo tyhle ankety hodnotí, nechápu
Navíc že by to výkonově byl zázrak. Do 4tis. ot./min. se to ani nehne a jakmile je auto těžší jak 1,2t tak to nejede ani od 4tis. ot/min. A přiznejme si, že dneska i Polo který mělo před 19ti lety 750kg má dneska skoro 1300kg.

Navíc že by to výkonově byl zázrak. Do 4tis. ot./min. se to ani nehne a jakmile je auto těžší jak 1,2t tak to nejede ani od 4tis. ot/min. A přiznejme si, že dneska i Polo který mělo před 19ti lety 750kg má dneska skoro 1300kg.
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
Re: Motor roku
No taky mě nepotěšili,ale je to proto je z malého objemu dostali dost velký výkon a taky tím,že je tam dokonálý systém kompresor s turbem takže zátah je tam v celém rozsahu otáček rovnoměrný a taky spotřeba hmm.A druhé místo taky supr ne.
BMW e53 X5 4.6is sport paket,BMW e30 320i coupe renovace
Re: Motor roku
BMW se stabilně umísťuje v této soutěži na prvních příčkách, to je ta nejlepší vizitka.
Re: Motor roku
Myslim Tomiku, že s odchodem atmosféry v M5 to bude těžší 

exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II