najdi kontakt a napis, rad se na to mrknu, dikAlesShi píše:na webu toho napisou kdeco...
nevim jestli bych daval chipnout auto v garanci, ale asi jo![]()
na bile hore je jeden kram, kde si muzes objednat ladak a pak ti to i chipnou
vyfuk uz mam, ale prifouknout pojedu asi k nim
musim pohledat kontakt
audi TT 2.0 TFSI
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: audi TT 2.0 TFSI
Re: audi TT 2.0 TFSI
http://www.sportmotor.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
602315503
dobry doporuceni, ten clovek pry vi a neladi to uplne na hranici
co se objednat oba, treba nam da lepsi cenu
602315503
dobry doporuceni, ten clovek pry vi a neladi to uplne na hranici
co se objednat oba, treba nam da lepsi cenu
máš plnou tašku jó máš?
Re: audi TT 2.0 TFSI
ja jeste nejsem uplne rozhodnutej....AlesShi píše:http://www.sportmotor.cz/
602315503
dobry doporuceni, ten clovek pry vi a neladi to uplne na hranici
co se objednat oba, treba nam da lepsi cenu
Re: audi TT 2.0 TFSI
Psat muzou co chteji. Ja ti klidne napisu, ze ti zvednu vykon chipem o 100 koni, co ty na to ?saakrys píše:pises, ze chip zdvihne vykon o 10%, jinak je to podezrele. 10% = 20 koni. ale na strankach s chiptuningem, ktere jsem prohlizel se vsude pise okolo 50ti koni....
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: audi TT 2.0 TFSI
kdyz to napises ty a budes jedinej, tak si o tom budu myslet svy
ale ja to cetl na vicero strankach....
Re: audi TT 2.0 TFSI
Vsak ona taky lidi nepodvadi jen jedna firma, ale vicero 
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: audi TT 2.0 TFSI
ocividne nejsi priznivcem chiptuningu
nejaka spatna zkusenost, nebo jen tomu neveris?
Re: audi TT 2.0 TFSI
by me zajimalo jak by takovou stiznost resila čojka
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: audi TT 2.0 TFSI
Nevěřím, protože vím, co tihle "tuněři" tím chipem upravujou a jakou skvělou kvalifikaci na to mají
V podstatě nenajdeš žádnou firmu co by ti něco z toho co nabízí garantovala - všude to je odhad, přibližný nárůst, apod. To co nabízejí nemají sami vyvinuto, oni ty programy do ECU neladí na dynamometrech s patřičným vybavením (měřáky EGT, AFR, dataloggery,...), ale prostě jen buď nalejou "nějakej" software do jednotky nebo přes kabel editujou určitý parametry. Hafo tady těch firem nabízí ve svých cenících i úpravu jednotek co upravit normálně nejdou (nemají přepisovatelnou pamět) a nebo jej obsah uložený tak, že nelze jen tak editovat (Toyota D4-D motory např.). Skutečnost, že bez jakýchkoliv zábran upravují i jednotky aut u kterých to je spíš ke škodě věci taky o něčem vypovídá (typicky většina aut bez turba). Osobně odhaduju, že cca 95% všech co nabízejí úpravu výkonu tzv. chiptuningem jsou buď podvodníci (což se taky stalo, viz. kauza ABC Tuning) nebo totální břídilové, často bez základních znalostí jak funguje řízení motoru a palivový systém.
Samozřejmě co kdo se svým autem a motorem udělá je jeho věc, kdo si prostě nenechá poradit, ten ať si klidně prostuduje všechny super nabídky typu "+x koní nahoru, -y litrů spotřeby dolů" a pak vyplázně nekolik tisíc za placebo efekt případně dodrbání své řídící jednotky
Samozřejmě co kdo se svým autem a motorem udělá je jeho věc, kdo si prostě nenechá poradit, ten ať si klidně prostuduje všechny super nabídky typu "+x koní nahoru, -y litrů spotřeby dolů" a pak vyplázně nekolik tisíc za placebo efekt případně dodrbání své řídící jednotky
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: audi TT 2.0 TFSI
http://www.tuningbazar.cz/inzerat-19353/" onclick="window.open(this.href);return false;
hmm načipováno z 66 na 96,to je asi abc special
hmm načipováno z 66 na 96,to je asi abc special
Re: audi TT 2.0 TFSI
Osobne doporucuji firmu DieselPower..myslim ze jejich vysledky co maji za sebou mluvi za vse, osobne mam golfinu od nich po uprave a dneska uz bych zpet "serii" nechtel.. U nafty ty hodnoty opravdu litaji nahoru za malo penez
Nevim kolik ma TT nalitano, ale pokud nad 100t tak vymenou trysek se jen pomuze a nasledne precipovani a budes zvesela nad udajem co si prectes ruzne na webech 
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
Nafta je pořád jen nafta a hoří moc pomalu. Proč netocí diesel 8000/min? Protože nestačí shořet. Ať tam turbo nacpe vzduchu kolik chce a dám tomu víc nafty aby výkon šel nahoru tak se taky může stát že ještě ve chvíli kdy budou otevřené výfukové ventily bude ještě nafta hořet na povrchu pistu eventuelně ve výfuku. Věřím,že firmy které spolupracují s výrobcem a platí licenční poplatky,tak mají poslední sw ecu a dokáží vyladit to kde automobilka nechala nějakou tu malou rezervu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: audi TT 2.0 TFSI
nechci se nikoho dotknout, ale je tu nekdo, kdo ma osobne spatnou zkusenost s chiptuningem? nekdo komu to opravdu znicilo motor ?
zatim mi to prijde, ze kdo ma chipnuto chvali a doporucuje, ale kdo nema tak odrazuje....
Re: audi TT 2.0 TFSI
pri spatnym nacipovani nafty jsou diry ve vykonu nebo odchazej turba
fouka, toci vic nez zvladne
u benzinu to bude podobny nebo horsi navic kuli hlidani kvality smesi
dieselpower uz snad pripravuje, tak asi vydrzim a k nim na brzdu..
maj lepsi reference kdyz jezdej numburgring a vyhravaj sprinty nez jpp
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 2&motor=45" onclick="window.open(this.href);return false;
fouka, toci vic nez zvladne
u benzinu to bude podobny nebo horsi navic kuli hlidani kvality smesi
dieselpower uz snad pripravuje, tak asi vydrzim a k nim na brzdu..
maj lepsi reference kdyz jezdej numburgring a vyhravaj sprinty nez jpp
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 2&motor=45" onclick="window.open(this.href);return false;
máš plnou tašku jó máš?
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
Ano,kladnou i zápornou. Ta záporná je že můj kamarád si od nějakého typka na parkovišti nechal flasnout ecu za 10000 a nedojel ani 100km a propálil pist. Oprava v autorizovaném servisu přišla na 70000 a typek se k ničemu nechtěl znát a slehla se po něm zem. Ta pozitivní je s bitpower. Nárůst výkonu který slíbili,auto jezdí dodnes v poho. Málokdo se ti přizná že vyhodil peníze z okna a naletěl. To raději bude tvrdit jak mu to skvěle jede.saakrys píše:nechci se nikoho dotknout, ale je tu nekdo, kdo ma osobne spatnou zkusenost s chiptuningem? nekdo komu to opravdu znicilo motor ?zatim mi to prijde, ze kdo ma chipnuto chvali a doporucuje, ale kdo nema tak odrazuje....
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: audi TT 2.0 TFSI
všechny auta co doma máme načipněný od bitpauwáá,a zatim spokojenost a žádný problémsaakrys píše:nechci se nikoho dotknout, ale je tu nekdo, kdo ma osobne spatnou zkusenost s chiptuningem? nekdo komu to opravdu znicilo motor ?zatim mi to prijde, ze kdo ma chipnuto chvali a doporucuje, ale kdo nema tak odrazuje....
Re: audi TT 2.0 TFSI
jo jo pan Putner ví o čem to je asi proto dělá hlavně v polsku závodní auta....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: audi TT 2.0 TFSI
To ovšem vyznělo trochu ve smyslu že závodní auta vyrábí ze sériovek tak, že je chipne
Přitom opravdové závodní auto nikdy žádný pičtuning nevidělo ani z dálky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: audi TT 2.0 TFSI
ne protože ne vždy je potřeba stadallone ecu a pokud jde použít a doprogramovat seriová jednotka tak je upravuje nic víc nic míň,ale to se bavíme o jiných penězích nežli je standartní chiptuning bez měření ...tady se hraje už s měřeníma a dá se dotáhnout jednotka k jjímu maximu a budeš se divit ale daj se dělat zajímavý věci se seriovou jednotkou...seriová jednotka např u coupe 20VT si poradí i s 350PS ale bavíme s e o jinym turbu chlazení vzduchu výfuku,vstřikách...ale řídí to furt ta samá jednotka jen s jiným sofware.....je chiptuning a chiptuning jak již bylo několikrát napsáno.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
nejen, nejen.. už řídí i 600PS.... zvětšený těleso MAF, k němu udělaný jiný rozlišení map, jiný mapy na start, palivo, předstih atd...Krosmen píše:ne protože ne vždy je potřeba stadallone ecu a pokud jde použít a doprogramovat seriová jednotka tak je upravuje nic víc nic míň,ale to se bavíme o jiných penězích nežli je standartní chiptuning bez měření ...tady se hraje už s měřeníma a dá se dotáhnout jednotka k jjímu maximu a budeš se divit ale daj se dělat zajímavý věci se seriovou jednotkou...seriová jednotka např u coupe 20VT si poradí i s 350PS ale bavíme s e o jinym turbu chlazení vzduchu výfuku,vstřikách...ale řídí to furt ta samá jednotka jen s jiným sofware.....je chiptuning a chiptuning jak již bylo několikrát napsáno.....
Re: audi TT 2.0 TFSI
u 20VT bosch je výhoda toho že vyndáš švába a dáš jinýho s upravenejma mapama....je to jen vo tom to umět....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi TT 2.0 TFSI
..no auta co pridu k nam do servisu, vecinou po chipe.. (ako neskor zistime)
tak stymi su zle skusenosti vo forme prepalenych piestov,
zalepenych ventiloch vo voditkach v hlave.. odidene turbaa..
hadam najlepsim bonbonikom boli vytrhnute klukove loziska od ostatku bloku..
proste jak keby ste blok rozsekli v mieste kde sa valce "menia" na klukovu skrinu..
a na poloosach boli viditelne znamky toho ze sa skrucaju...
(jaky tocivy moment to malo ani nechcem vediet)
no a tie pozitivne co mame..
su hadam tie chipnute feldy co jazdia dodnes..
1,3MPi a jedna 1.6 AEE ta je z chipom+sanim+vyfukom na 70kW
(ale to je 10 rokov stara historia)
tak stymi su zle skusenosti vo forme prepalenych piestov,
zalepenych ventiloch vo voditkach v hlave.. odidene turbaa..
hadam najlepsim bonbonikom boli vytrhnute klukove loziska od ostatku bloku..
proste jak keby ste blok rozsekli v mieste kde sa valce "menia" na klukovu skrinu..
a na poloosach boli viditelne znamky toho ze sa skrucaju...
(jaky tocivy moment to malo ani nechcem vediet)
no a tie pozitivne co mame..
su hadam tie chipnute feldy co jazdia dodnes..
1,3MPi a jedna 1.6 AEE ta je z chipom+sanim+vyfukom na 70kW
(ale to je 10 rokov stara historia)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: audi TT 2.0 TFSI
to samí i eclipseblázen píše:to samé 200Sx
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: audi TT 2.0 TFSI
musim rict, ze na chiptuning asi pomalu zacinam zapominat. tech 200 koni co ma auto ted je dost a ten risk s chipem neni zrovna malej....
spis zkusim s autem udelat neco malo zvenci
s tim motorem teda jeste nejakej cas pockam.
dekuji vsem za prispevky

spis zkusim s autem udelat neco malo zvenci
dekuji vsem za prispevky
Re: audi TT 2.0 TFSI
mitsu má zase DSM link...blázen píše:a my i tohleKrosmen píše:to samí i eclipseblázen píše:to samé 200Sx
http://www.nistune.com/
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: audi TT 2.0 TFSI
skoda ze v cz ti upravci svuj uvadeny vykon hned neodbrzdi. nechal si to tak v cizine udelat muj bracha na ochcavce 2.0 tdi a je spokojen .(aby taky nebyl se 195 konma )
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
Re: audi TT 2.0 TFSI
jen kolikpak ho to stálo?
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: audi TT 2.0 TFSI
mam nabidku na ladeni jednotky s brzdou pred i po za 9,5k
máš plnou tašku jó máš?
