Ahoj, řeším následující problém, vlastním Mitsu 3000GT( 92 TT, us verze), kde mi jedna cívka přestala házet jiskry. Postupně jsem došel k tomu, že problém je v řídící jednotce(po proměření cívek a výměně PTU(tranzistorová jednotka zapalování) jednotky), kde jsem proměřil výstupy z ECU na PTU jednotku, která se stará o zapalování. Zjistil jsem, že výstup na danou cívku dává pouze třetinové napětí (0,25V proti zbylým dvěma 0,8V při 3 tis.ot.) a bylo mi řečeno, že pravděpodobně ten problém, protože PTU na to asi nereaguje, pokud není napětí stejné na všech výstupech. Jednotka se teď zkoumá v amatérských podmínkách (transistory, které se starají o zapalovní, proběhla výměna vyteklých napájecích kondíků), ale uvidím, jestli se někam pohnu a zjistí se problém.
Teď na co se chci zeptat, dá se nějakým způsobem externě zajistit zapalování (nahradit PTU), co by reagovalo i na nižší(různé) napětí z výstupu ECU? Nebo to neřešit a raději sehnat jinou jednotku? Na standalone teď nejsou peníze a jiná jednotka z auta na ebayi se pohybuje kolem 300USD
Díky
Zapalování
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalování
Nahradit se to určitě dá. Jen to napětí se mi zdá nějaké hodně malé. Předpokládám že mitsu bude tak jako toyota používat denso a ty,tedy alespoň ty pro toy mají na výstupu z ecu 5V.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalování
asi bych koupil jinou jednotku, než laboroval s něčím co má nejistý výsledek
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
Re: Zapalování
Podle servisního manuálu má mít výstup z ECU při 3t.ot. mezi 0,3V a 3V, to by vadit nemělo, kromě toho třetího, který je pod hranicí a navíc rozdílný oproti oběma.
Myslel jsem jestli je něco v rámci performance udělátek
Myslel jsem jestli je něco v rámci performance udělátek

Re: Zapalování
ja bych se poohlidl po necem od firmy MSD, podle me jedni z nejzkusenejsich na SA zapalovani..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Zapalování
Jo jo, na věci od MSD jsem se díval, ale prd tomu rozumím a bohužel moje angličtina není až tak dobrá, abych to pochopil všechno, jestli je to to pravé pro mě.
Re: Zapalování
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:32, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Zapalování
Taboo: Ty jsou právě už vyměněny. Myslíš že by mohly být špatně propájený přes všechny vrstvy?(jak mi tvrdil jinej borec)