Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Dobrý den.
Prosím Vás ,netušíte někdo co je to za snímač a k čemu slouží?
A nedokázal by jste někdo odhadnout co je to konkrétně za turbodmychadlo,jako značku a označení.
Děkuji za případnou odpověď.
Prosím Vás ,netušíte někdo co je to za snímač a k čemu slouží?
A nedokázal by jste někdo odhadnout co je to konkrétně za turbodmychadlo,jako značku a označení.
Děkuji za případnou odpověď.
- Přílohy
-
- x0507200930681.jpg (125.4 KiB) Zobrazeno 1287 x
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Vypadá to jako snímač otáček turbodmychadla....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Nenešel by jse někdo,kdo by si troufl srovnání tohoto turba dle kompresorové části s nějakým typem turbodmychadla Garrett.Jestli je to spíše podobné GT35 či GT40 nebo GT42,jestli to takhle odhadem jde přirovnat.
Děkuji.
Děkuji.
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
ono to vypadá,jako by to ten snímač sežralo
není tam žádný štítek?

Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Právě,že ne.Mám jenom tudle fotku z přísně střeženého zákulisí závodního týmu.
Turbodmychadlo patří k motoru Ford Cosworth 2l(560PS,850Nm) s restrikcí v sání Ø45mm,která je sundaná.
Turbodmychadlo patří k motoru Ford Cosworth 2l(560PS,850Nm) s restrikcí v sání Ø45mm,která je sundaná.
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Compressor housing to ma stejnej jako moje GT35R, ale to neni smerodatny.....
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Pro tenhle výkon by odpovídalo GT35.......Ale rozšmelcovaný je pěkně....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Pokusil jsem se ještě k lepší identifikaci toho turba k srovnání s turbem řady Garrett vložit ještě jedno foto.
Vím,že mé dotazy jsou trochu zvláštní,ale jdemi jen o představu co to je za turbodmychadla.Děkuji.
Vím,že mé dotazy jsou trochu zvláštní,ale jdemi jen o představu co to je za turbodmychadla.Děkuji.
- Přílohy
-
- x1005200920116.jpg (120.88 KiB) Zobrazeno 1214 x
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
pěkný mazlíčci.No na GT35 to až tak už nevypadá...nevím zas tak velikou řadu garette sem ještě v ruce neměl...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
hele, Isachsenovo VolvoFocus
taky bych to videl na snimac otacek...

taky bych to videl na snimac otacek...
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L
Lupo 3L
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:24, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
Dobrý den.
Moc Ti Taboo děkuji za tuto informaci.Mohl bych Tě moc a moc poprosit o bližší informaci o tomto turbodmychadle jako:
1. Jakou má charakteristiku(jestli jde lépe odspoda či naopak) třeba ve srovnání s GT3582R.
2.Včem spočívá vlastně ten efekt(účinek) compressor housing T04S od jiné housing třeba standardní či s HTA?
3.Lze to chápat tak,že tento T04S copressor housing lze montovat na více typů turbodmychadel Garrett,nebo je speciální jen k určité řadě(popř.Ø copressor wheel).
4.To turbo 60-1 má dle technického popisu turbine wheel "P-trim" což vlastně znamená co?
5.Jaký je charakter turbodmychadla, když má "trim" vyšší a naopak nižší?
6.Jaký bude nejoptimálnější turbine housing pro turbodmychadlo GT3582R pro mou úpravu pro autocross (530PS/700Nm).
Předem Ti moc děkuji za velmi užitečné informace z problematiky turbodmychadel.Ještě,že jseš tady kde já bych se tyto info dozvěděl.
PS:Opravdu je ten snímač na compressor housing snímač otáček?A k čemu slouží hlídání otáček,když toto už je omezované waste-gate ventilem,nebo se mýlím?
Děkuji moc za Tvůj drahocenný čas věnovaný mému vysvětlování.
Moc Ti Taboo děkuji za tuto informaci.Mohl bych Tě moc a moc poprosit o bližší informaci o tomto turbodmychadle jako:
1. Jakou má charakteristiku(jestli jde lépe odspoda či naopak) třeba ve srovnání s GT3582R.
2.Včem spočívá vlastně ten efekt(účinek) compressor housing T04S od jiné housing třeba standardní či s HTA?
3.Lze to chápat tak,že tento T04S copressor housing lze montovat na více typů turbodmychadel Garrett,nebo je speciální jen k určité řadě(popř.Ø copressor wheel).
4.To turbo 60-1 má dle technického popisu turbine wheel "P-trim" což vlastně znamená co?
5.Jaký je charakter turbodmychadla, když má "trim" vyšší a naopak nižší?
6.Jaký bude nejoptimálnější turbine housing pro turbodmychadlo GT3582R pro mou úpravu pro autocross (530PS/700Nm).
Předem Ti moc děkuji za velmi užitečné informace z problematiky turbodmychadel.Ještě,že jseš tady kde já bych se tyto info dozvěděl.
PS:Opravdu je ten snímač na compressor housing snímač otáček?A k čemu slouží hlídání otáček,když toto už je omezované waste-gate ventilem,nebo se mýlím?
Děkuji moc za Tvůj drahocenný čas věnovaný mému vysvětlování.
Naposledy upravil(a) fafejta dne 15 srp 2009 14:11, celkem upraveno 4 x.
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
že by se s ním hlídaly otáčky turbodmychadla a tím se zamezilo jeho přetočení.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Senzor na turbodmychadle(kompresorové komoře).
podle me pokud ten snimac je snimac otacek tak nemusi mit vubec ochrannou funkci, muze byt pouzity treba pro udrzeni truba v urcitych otackach
jak je videt z kompresorove mapy http://turbocharged.com/catalog/compmaps/fig9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
je dobre turbo nechat tocit od do nejakych otacek - neco jako ALS se zpetnou vazbou
nebo to treba muze byt snimac akusticke emise - sumu v loziskach, lopatkach a tak muze treba byt pouzity pri diagnostice kdy je turbo uz na hranici zivotnosti - spatna loziska, ohoblovane lopatky a tak
jak je videt z kompresorove mapy http://turbocharged.com/catalog/compmaps/fig9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
je dobre turbo nechat tocit od do nejakych otacek - neco jako ALS se zpetnou vazbou
nebo to treba muze byt snimac akusticke emise - sumu v loziskach, lopatkach a tak muze treba byt pouzity pri diagnostice kdy je turbo uz na hranici zivotnosti - spatna loziska, ohoblovane lopatky a tak