FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od FubuTomas »

Rekl by mi nekdo neco blizsiho k tomu?Na co to je?Jak to funguje?Dikec 8)
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od Tom_ »

FubuTomas píše:Rekl by mi nekdo neco blizsiho k tomu?Na co to je?Jak to funguje?Dikec 8)
co takhle trosku pohledat ferdo? :wink: :D
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od FubuTomas »

ok ok,sem lina svine :D neco pohledam no.... :idea:
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od elviiis »

Chci tohle odvetrani udelatna celi... nebudu to prozivat odvetrami makovici ovsem mensim prumerem potruby tudiz bych mel dosahnout toho ze v hlave bude vyssi tlak nez dole... problem mam ale kde sehnat vhodne jednocestne ventili resp klidne celej kit protze predpokladam ze celej kit bude za cenu tech ventilu :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od Mirek-200sx »

Taboo píše: Ja bych se odvetravanim vika ventilu vubec nezabyval (protoze to je misto, kam se ten tlak z klikove skrine dostane jako uplne posledni. Plus, pokud budes mit v hlave nizsi tlak nez v klikove skrini, tak by jsi mohl mit problemy s odvodem oleje z hlavy do vany), naopak bych vsechny jeho odvetravaci otvory utesnil a pote umistil odvetravaci trubky do olejove vany (dve anebo i tri na kazdou stranu a s jejich vstupy nekde okolo urovne klikove hridele). Jejich vyvod bych pote spojil nekde v oblasti zadniho konce vany a pres uzavrenou OCC (umistenou budto v motorovem prostoru anebo i pod autem) bych vedl hadici do te 45-stupnove trubky s 1-way ventilem umistene az za katalytickym konvertorem (pokud ho mas). Ta vzdalenost neni opravdu nijak kriticka, ale pouzil bych misto, kde uz je ustanoven laminarni proud vyfukovych plynu za jejich soucasne nizsi teploty (za ucelem zvyseni zivotnosti toho 1-way ventilu). Pokud nemas katalyticky konvertor, tak se ten 45-vstup na vyfukove potrubi da umistit vpodstate kdekoliv je k tomu vhodne misto. Samozrejme, ten vstup nemusi byt jen jeden ale muzes jich pouzit nekolik k vytvoreni vetsiho podtlaku v te OCC. Samozrejme, u V6 anebo V8 by bylo nejlepsi vytvorit dve samostatne vetve. Tady jsou nejake priklady instalace:
http://www.bestmufflers.com/Information ... under1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.teglerizer.com/triumphstuff/ ... enging.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Taboo, mam par dalsich otazek ohledne toho odvetrani. Potreboval bych poradit uz nejak konkretneji, jestli by to slo. U 2.6L radoveho 6 valce, kolik vyvodu, kam, jake prumery. Jde mi o to ze pises o umisteni odvetravaci trubky do olejove vany, ale neni mi zcela jasne kam. kdyz dam jen trubku skrz stenu vany napriklad tesne pod prirubou, bez prepazek nebo neceho podobneho, tak to bude zrat docela pomerne velke mnozstvi oleje ne? Pises ze u V6 motoru klidne i 3 vyvody. R6 ma delsi blok, takze jeste vic??
Jedna se o tento motor:
Obrázek

Druhou stranu mam z netu, svoji fotku nemam, ale vana vypada stejne:
Obrázek

Klidne mi tam udelej v malovani tecky, nebo ja nevim.Nebo nemas nejake fotky upravenych van pro toto odvetrani? Rad bych to udelal tak nejak aby to fungovalo, sam to asi nedam, nemam s tim zkusenosti, ale s tvoji pomoci to dam dohromady snad :) Predem diky.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od Mirek-200sx »

to je vstup na vratku oleje z turba
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo hovorish ze ak mam trubku z bloku na odvetranie cca 30-35mm, stacilo by do nej dat nejaku ocelovu vatu...
kedze nechcem tahat "plyny" kamsik do vyfuku, tak planujem zakoncit trubku nejakym odvetravacim filtrom ..

Mohlo by to stacit podla teba ..??

som mal v plane tam spravit nejaku nadobu cca o velkosti plechovky od sprayu..
tu natlacit vatou, zakoncit filtrom..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no motor urcite viac ako 200HP mat nebude..
trubka ktora tam momentalne je, je seriova,..
namontovana na seriovej prirube

povodne to bolo prepojene na viko ventilov, kde to v konecnom dosledku
koncilo na cca 13mm vyvode, smer sacia klapka...
a ten bordel co bol usadeny vtom viku, to sa divim ze to nevytlacalo von mierku oleja...

ale ak to dobre preratavam tvojim vzorcom, tak ta 35ka trubka je len taq taq...

EDITED:
..uz v serii
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: FUNKCNI OIL CATCH TANK !!??

Příspěvek od Libor12 »

Taboo díky za radu. Koupil jsem tento set Obrázek
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“