SENDVIČ pod olejový filtr.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

Čau, koupil sem sendvič pod olejový filtr z HPP.Pujde tam snimac tlaku pro budik tlaku oleje, ale problem je v tom ze kdyz tam chci neco zasroubovat tak to nejde do konce napřiklad ty stribrne zaslepky nejdou až do konce.Je to schválně aby to těsnilo nebo tam je blbý závit a má to jít až do konce?

Jedná se o tento sendvič.

Obrázek
Rover 620ti

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od Libor12 »

To je blbý závit. Čína,co by jsi chtel. Koupil jsem stejný,ne od hpp ale dodavatel bude zřejmě stejný a závity jsem musel nechat předělat i s tou redukci pro přišroubování. Příště to nechám udělat celé soustružníkovi rovnou.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

Dík no,kolik te stal?Me 790kc, zrejme i ostatni budou blby, kdybych ho chtel vymenit...:(Jedine to doma protahnout ale stve me to kdyz to stalo 8 kyl.
Rover 620ti

mihal.1
Příspěvky: 51
Registrován: 31 bře 2008 00:15

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od mihal.1 »

jestli je zavit na tech zatkach konickej tak az dokonce nema jit zasrobovat ale pokud je to normalni valcovej tak je to zmetek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

řekl bych že ty zaslepky konicke nejsou protože ve stejnym mistě se zasekne i ten snimač tlaku a ten konickej neni.Tak mě napadlo jestli neni konickej tenzavit v tom sendviči a tim jak se to zašroubuje a ke konci to je konicky tak tim to zajistí těsnost ne?Bez puzžití pasty na zavity.Možna je to schvalně.Přeci by nevyrobily všechny 4 diry špatně.V dnešni době a običejnej zavit.
Rover 620ti

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od elviiis »

podle mne by vsechny tyto pripojeni mneli bejt trubkovej zavit cili konickej tzn nikdy to nepujde az na doraz a tim se zajistit tesnost v zavitu nikoliv v kontaktnich plochach... ale samozrejmne nemuze jit do sebe metrika a turbkac ze jo :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od blázen »

elviiis píše:podle mne by vsechny tyto pripojeni mneli bejt trubkovej zavit cili konickej tzn nikdy to nepujde az na doraz a tim se zajistit tesnost v zavitu nikoliv v kontaktnich plochach... ale samozrejmne nemuze jit do sebe metrika a turbkac ze jo :lol:
takto to si myslím je..měl sem ho taky a taky tam byl konickej závit..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

Jo s tema pripojka ma teda problem nebude a jsou zrejme v poradku.Ale nastal dalsi problem.Obědnal sem udajně pro rover se zavitem 3/4"-16UNF.Přišel jsem do obchodu a vzal jsem si s sebou olejový filtr.Ten 3/4"-16UNF byl malej a do filtru šla až M20 x 1.5.Jenže problem nastal když sem to chtěl nasadit na olejovy čerpadlo...Do filtru to zřejmě šlo jen kuli tomu že do 3/4"-16UNF jde našroubovat M20 x 1.5, ale anopak to nejde:((závit uvedený u origo filtru pro moje auto je UNF 13/16''-16)

Mám tedy 2 otázky.

1.JE závit 3/4"-16UNF totožnej se závitem UNF 13/16''-16 ? Nevyznám se v označení.
2.Šlo by to vyřešit tak že koupím závit 3/4"-16UNF a filtr do jiného auta které má tento záviit?
Rover 620ti

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od m.artty »

Slačilo by vyznat se ve zlomcích ne? 3/4 se nerovná 13/16 sice ten rozdíl je minimální, ale je tam :wink:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

m.artty píše:Slačilo by vyznat se ve zlomcích ne? 3/4 se nerovná 13/16 sice ten rozdíl je minimální, ale je tam :wink:
To sem si rikal taky no.JE asi blbost rvat na ten zavit 13/16 3/4 že?můžu to vyzkoušet tak že v instalaterstvi koupim neco 3/4 a zkusim nasroubovat ne?A pak bych koupil 3/4 a jiny filtr.hm? :( Desne me to stve.
Rover 620ti

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od elviiis »

mno kuci v prve rade si to chce uvedomit ze ve zlomcich jsou palcove zavity tzn videl to a mas rozmer v palcich nasledne vynasob 25,4 a mas rozmer v milimetrech tak zjisits ze 3/4 je velice blizko metrickemu M20... jinak nevim o tom ze by byl zavit 13/16-16 dle normy je 3/4-16...

A rekl bych ze mam s temito zavity trosku skusenosti :lol:

13/16 16 to by bylo neco jako M20,5 :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

No takže rover musí mít zase nějakou anglickou specialitu, samozřejmě.

Tady to je z kelly od toho myho filtru..Tak ja nevim co mam delat.:(Kez by tam sla ta 3/4ka

JA koukal taky do tabulek a zadny 13/16 tam neni.

Obrázek
Rover 620ti

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od elviiis »

to je nejaky divny leda ze by to bylo podle stare normy o cems tez pochybuju protze zmena je spise vypisovat to v desetinych mistech a ne zmenit zlomek... mno pokoukl bych se i po nejakych uk dodavatelich dilu jestli v tom nemaji kelosi nejakou zmatinu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od Libor12 »

Není to roverem. Je to tím výrobkem jako takovým. Závit na čidlo jsem já potřeboval do konce,protože pod čidlem tlaku i teploty mám kostrici očko. To bych jaksi nedotáhl když mi to šlo jen asi do půlky. A tu střední matici ten samy problém. Vyřešil to soustružník. Ta podložka je zmetek jako takový. Příště si ho nechám vyrobit rovnou na míru a za stejně peníze.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

V anglii mají to samé, označení bude správně.

Obrázek
Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

Tak jsem byl koupit v instalaterstvi spojku s 3/4 vnitrnim zavitem a zdala s emi velka tak sem vzal jeste 1/2.
3/4je je velká, projde přez celej závit.1/2ka se našroubuje 4 závity a konec. Má to smysl, když 13/16 by mělo byt podobny 3/4 a né 1/2? Ještě zajdu přeměřit prumer zavitu na olejovem cerpadle.

Edit:
Možna je to Whitworthuv zavit.
Rover 620ti

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

mihal.1
Příspěvky: 51
Registrován: 31 bře 2008 00:15

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od mihal.1 »

takze panove zavit 13/16"-16 UN existuje je to varianta UNF zavitu ale s tesnenim na plochu a ne na kuzel, pro nas standartni sortiment, mozno jako trn do hadice ci jako adapter na treba metricky koncovky hadic :?:

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

Já jsem si našel sendvič s 13/16"-16UNF i s dopravou za ty sami prachy.Tak tenhle vratim a koupim tamten.NEmam naladu to nějak patlat.
Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

Myslíte že mi někde vysoustružej ten mezikus se závitem 13/16-16UNF ?A že se vejdu do 300kč?
Rover 620ti

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od blázen »

seba píše:Myslíte že mi někde vysoustružej ten mezikus se závitem 13/16-16UNF ?A že se vejdu do 300kč?
jeden ten díl se závitem mám doma,podívám se co to je zač,je mi nahovno
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

Jo dobře, tak ja se optam a pokud ho do 300 vyroběj tak si ho necham vyrobit a jinak kupuju ze zahraničí:)

Blazen:Diky, bylo by to super, ale pochybuju že to bude tenhle zavit:(
Rover 620ti

mihal.1
Příspěvky: 51
Registrován: 31 bře 2008 00:15

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od mihal.1 »

sorry za ot ale taboo, asi sem se nevyjadril uplne spravne a ty si to pochopil jinak
mel sem namysli ze je jen rozdil v tom jak sou tyto zavity tesnene,
3/4"-16 UNF je takove to provedeni Obrázek
a 13/16"-16 UN je zas toto Obrázek

ale zas to beru jen podle toho co mame v praci,

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od blázen »

seba píše:Jo dobře, tak ja se optam a pokud ho do 300 vyroběj tak si ho necham vyrobit a jinak kupuju ze zahraničí:)

Blazen:Diky, bylo by to super, ale pochybuju že to bude tenhle zavit:(
spíš mě zajímá,jak poznám co to je za závit..když sem ten mezikus kupoval,byly tam 2 ty díly.. jeden pasoval na nissan...druhý ne
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od blázen »

zkusím to večer poměřit ještě jednou a zpočítat...předtím mě vyšla blbost
ale taky jsem zvolil 4tý způsob a napsal dotaz na závit prodejci :D
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

Tak to nikdo nevyrobil protože to je debilni zavit a nikdo to nechtěl dělat.Sendvič sem prodal a dam tam zatim "Y"a budu mit jen tlak oleje, teplotu si dam enkam jinam třeba za vyvod z turba.
Rover 620ti

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od blázen »

za vývod z turba nic necpi, cokoliv co bude jen trošku bránit odtoku oleje z nej,ti zničí těsnění v něm. Dej to třeba místo čidla pro kontrolku oleje,nebo to navař na vanu. I tak to bude stejně orientační hodnota.. skutečná bude jinde vyšší
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: SENDVIČ pod olejový filtr.

Příspěvek od seba »

No jakože ja myslel za vyvod turba do vany.me to jde ze strany do vany ten spád a pod tim je plocha tak diru a zavit..
Rover 620ti

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“