Čau, koupil sem sendvič pod olejový filtr z HPP.Pujde tam snimac tlaku pro budik tlaku oleje, ale problem je v tom ze kdyz tam chci neco zasroubovat tak to nejde do konce napřiklad ty stribrne zaslepky nejdou až do konce.Je to schválně aby to těsnilo nebo tam je blbý závit a má to jít až do konce?
To je blbý závit. Čína,co by jsi chtel. Koupil jsem stejný,ne od hpp ale dodavatel bude zřejmě stejný a závity jsem musel nechat předělat i s tou redukci pro přišroubování. Příště to nechám udělat celé soustružníkovi rovnou.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
řekl bych že ty zaslepky konicke nejsou protože ve stejnym mistě se zasekne i ten snimač tlaku a ten konickej neni.Tak mě napadlo jestli neni konickej tenzavit v tom sendviči a tim jak se to zašroubuje a ke konci to je konicky tak tim to zajistí těsnost ne?Bez puzžití pasty na zavity.Možna je to schvalně.Přeci by nevyrobily všechny 4 diry špatně.V dnešni době a običejnej zavit.
podle mne by vsechny tyto pripojeni mneli bejt trubkovej zavit cili konickej tzn nikdy to nepujde az na doraz a tim se zajistit tesnost v zavitu nikoliv v kontaktnich plochach... ale samozrejmne nemuze jit do sebe metrika a turbkac ze jo
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:podle mne by vsechny tyto pripojeni mneli bejt trubkovej zavit cili konickej tzn nikdy to nepujde az na doraz a tim se zajistit tesnost v zavitu nikoliv v kontaktnich plochach... ale samozrejmne nemuze jit do sebe metrika a turbkac ze jo
takto to si myslím je..měl sem ho taky a taky tam byl konickej závit..
Jo s tema pripojka ma teda problem nebude a jsou zrejme v poradku.Ale nastal dalsi problem.Obědnal sem udajně pro rover se zavitem 3/4"-16UNF.Přišel jsem do obchodu a vzal jsem si s sebou olejový filtr.Ten 3/4"-16UNF byl malej a do filtru šla až M20 x 1.5.Jenže problem nastal když sem to chtěl nasadit na olejovy čerpadlo...Do filtru to zřejmě šlo jen kuli tomu že do 3/4"-16UNF jde našroubovat M20 x 1.5, ale anopak to nejde:((závit uvedený u origo filtru pro moje auto je UNF 13/16''-16)
Mám tedy 2 otázky.
1.JE závit 3/4"-16UNF totožnej se závitem UNF 13/16''-16 ? Nevyznám se v označení.
2.Šlo by to vyřešit tak že koupím závit 3/4"-16UNF a filtr do jiného auta které má tento záviit?
Slačilo by vyznat se ve zlomcích ne? 3/4 se nerovná 13/16 sice ten rozdíl je minimální, ale je tam
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
m.artty píše:Slačilo by vyznat se ve zlomcích ne? 3/4 se nerovná 13/16 sice ten rozdíl je minimální, ale je tam
To sem si rikal taky no.JE asi blbost rvat na ten zavit 13/16 3/4 že?můžu to vyzkoušet tak že v instalaterstvi koupim neco 3/4 a zkusim nasroubovat ne?A pak bych koupil 3/4 a jiny filtr.hm? Desne me to stve.
mno kuci v prve rade si to chce uvedomit ze ve zlomcich jsou palcove zavity tzn videl to a mas rozmer v palcich nasledne vynasob 25,4 a mas rozmer v milimetrech tak zjisits ze 3/4 je velice blizko metrickemu M20... jinak nevim o tom ze by byl zavit 13/16-16 dle normy je 3/4-16...
A rekl bych ze mam s temito zavity trosku skusenosti
13/16 16 to by bylo neco jako M20,5
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
to je nejaky divny leda ze by to bylo podle stare normy o cems tez pochybuju protze zmena je spise vypisovat to v desetinych mistech a ne zmenit zlomek... mno pokoukl bych se i po nejakych uk dodavatelich dilu jestli v tom nemaji kelosi nejakou zmatinu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Není to roverem. Je to tím výrobkem jako takovým. Závit na čidlo jsem já potřeboval do konce,protože pod čidlem tlaku i teploty mám kostrici očko. To bych jaksi nedotáhl když mi to šlo jen asi do půlky. A tu střední matici ten samy problém. Vyřešil to soustružník. Ta podložka je zmetek jako takový. Příště si ho nechám vyrobit rovnou na míru a za stejně peníze.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Tak jsem byl koupit v instalaterstvi spojku s 3/4 vnitrnim zavitem a zdala s emi velka tak sem vzal jeste 1/2.
3/4je je velká, projde přez celej závit.1/2ka se našroubuje 4 závity a konec. Má to smysl, když 13/16 by mělo byt podobny 3/4 a né 1/2? Ještě zajdu přeměřit prumer zavitu na olejovem cerpadle.
takze panove zavit 13/16"-16 UN existuje je to varianta UNF zavitu ale s tesnenim na plochu a ne na kuzel, pro nas standartni sortiment, mozno jako trn do hadice ci jako adapter na treba metricky koncovky hadic
sorry za ot ale taboo, asi sem se nevyjadril uplne spravne a ty si to pochopil jinak
mel sem namysli ze je jen rozdil v tom jak sou tyto zavity tesnene,
3/4"-16 UNF je takove to provedeni
a 13/16"-16 UN je zas toto
Tak to nikdo nevyrobil protože to je debilni zavit a nikdo to nechtěl dělat.Sendvič sem prodal a dam tam zatim "Y"a budu mit jen tlak oleje, teplotu si dam enkam jinam třeba za vyvod z turba.
za vývod z turba nic necpi, cokoliv co bude jen trošku bránit odtoku oleje z nej,ti zničí těsnění v něm. Dej to třeba místo čidla pro kontrolku oleje,nebo to navař na vanu. I tak to bude stejně orientační hodnota.. skutečná bude jinde vyšší