teoria vstreku kyslika

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
sykye
Příspěvky: 2
Registrován: 12 říj 2009 22:11

teoria vstreku kyslika

Příspěvek od sykye »

je to len teoria chcem vediet preco by to nemalo vyznam, resp. co by to spravilo s motorom...teda ci by ho to upieklo alebo by na to hned reagovali cidla atd... chcem len vediet ci by to malo vyznam ako narazovy kratkodoby vzrast vykonu. vsade je zname ze cim viac kysliku tym ohen lepsie hori. aj ked sa montuje siska ako sportovy vzduchovy filter tak je snaha oddelit ju od motorovej casti koli chladnejsiemu vzduchu ktory obsahuje viac kyslika ako teply od motora. preco potom by neuspel system ktory by hadickou priviedol kyslik pred vzduchovy filter, resp hned pred vahu vzduchu? povedzme podobny system ako NOS... len toto by pustilo kyslik do sania vzduchu... asi je to hlupost ale zaujima ma to ci by to bolo vobec mozne pretoze tekuty kyslik sa da zohnat a aj ten elektronicky ventil by sa dal poriesit . jasne ze ten vstrek by bol cca 10 sekund nie viac.. chcel by som to vyskusat ze kyslikovu flasu na sedadlo, hadicu do filtra a pri 150kmh pomalicky otvorit ventil ze co by to spravilo ale bojim sa aby som si neposkodil motor.. mam 2.0 8V 85KW. malo by to vobec vyznam bol by narast vykonu badatelny? davajte nazory JE TO LEN TEORIA CIZE AJ TOTO LEN DISKUSIA

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:06, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od Anděl »

Proč být troškař. :D Na co řešit nějaký ztlačený kyslík, když ještě lépe poslouží peroxid vodíku. :D Dokonce se rozloží na kyslík a vodík. To je ještě lepší.Stačí nalít do nádrže a pak rychle utíkat, protože jsi právě udělal zamozápanou bombu. :lol:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od elviiis »

jak napsal taboo z kyslikem neni radno si zahravat :nono:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

sykye
Příspěvky: 2
Registrován: 12 říj 2009 22:11

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od sykye »

ale sak nieze pustim ventil naplno fakt len male mnozstvo na cca 10 sekund.. ok skusim to povedat inak... vzduch obsahuje cca 21 % kyslika ak by som nasteloval vstrek tak ze na tych 10 sekund by bol vzduch okysliceny povedzme na 35 percent? cize by v nom bola o 15 percent vecsia koncentracia kyslika? po dobu 10 sekund...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od elviiis »

hodne ti vadi ze jsi zivej... ze je ve vzduchu kyslik jeste neznamena ze je ten kyslik safety... ve vode je taky vodik a do motoru bych ho nestrikal hadickou :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od tsin »

sykye píše:je to len teoria chcem vediet preco by to nemalo vyznam, resp. co by to spravilo s motorom...teda ci by ho to upieklo alebo by na to hned reagovali cidla atd... chcem len vediet ci by to malo vyznam ako narazovy kratkodoby vzrast vykonu. vsade je zname ze cim viac kysliku tym ohen lepsie hori. aj ked sa montuje siska ako sportovy vzduchovy filter tak je snaha oddelit ju od motorovej casti koli chladnejsiemu vzduchu ktory obsahuje viac kyslika ako teply od motora. preco potom by neuspel system ktory by hadickou priviedol kyslik pred vzduchovy filter, resp hned pred vahu vzduchu? povedzme podobny system ako NOS... len toto by pustilo kyslik do sania vzduchu... asi je to hlupost ale zaujima ma to ci by to bolo vobec mozne pretoze tekuty kyslik sa da zohnat a aj ten elektronicky ventil by sa dal poriesit . jasne ze ten vstrek by bol cca 10 sekund nie viac.. chcel by som to vyskusat ze kyslikovu flasu na sedadlo, hadicu do filtra a pri 150kmh pomalicky otvorit ventil ze co by to spravilo ale bojim sa aby som si neposkodil motor.. mam 2.0 8V 85KW. malo by to vobec vyznam bol by narast vykonu badatelny? davajte nazory JE TO LEN TEORIA CIZE AJ TOTO LEN DISKUSIA

jestli to budes zkouset na dalnici tak dej vedet predem at zustanu doma..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od blázen »

elviiis píše:hodne ti vadi ze jsi zivej... ze je ve vzduchu kyslik jeste neznamena ze je ten kyslik safety... ve vode je taky vodik a do motoru bych ho nestrikal hadickou :lol:
přes trysku jo :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

tequilaman-4G63
Příspěvky: 46
Registrován: 30 zář 2009 22:50

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od tequilaman-4G63 »

stlaceny kyslik neni dobre pouzit jak kvuli mastnote jak spravne podotkl taboo a take kvuli obrovskemu narustu teploty ve spalovacim prostoru. teoreticky je myslenka spravna vice kysliku muzeme spalit vice paliva :) lidi co se tim zabyvali )verte tomu nebone ale bylo to uz pred 2.sv. valkou( to dotahli dal zjistili ze je vyhodnejsi pouzit vazany kyslik a rozkladem slouceniny zabranit nekontrolovatelnemu narustu teploty pri co nejvysim narustu tlaku. nevim co vse museli zkusit nebo to proste prislo nahodou samo ale vysledek je takovy ze se pouziva rajsky plyn neboli oxid dusny /N2O/ neboli to co je nejlepe medializovano v rychle a zbesile pod prekladatelsky zprznenym nazvem dusik. princip je takovy ze oxid dusny je ztlacen natolik az zkapalni a pak natlacen do lahve. kdyz ho z lahve vypustime do sani dojde k odparovani kapaliny cimz dostaneme prvni bonus a tim je zchlazeni nasavaneho vzduchu druhy bonus ziskame po nasati schlazeeho vzduchu spolu s n2o a palivem do valce kde vse stlacime a zapalime . pri teplote neco pres 300C se nam dve n2o rozlozi na jeden o2 a dva n2 kde o2 vyuzijeme ke spaleni vice paliva n2 nam stabilizuje proces horeni a samotny rozklad n2o nam odebere dostatecne mnozstvi tepla z valce k tomu aby jsme zabranili moc velke teplote... jinak hotove kity vstrikovani n2o se daji koupit /NOS , NX nitrous , ZEX .../ anebo sou i typci co se zabyvaj i homemade... /diynitrous.co.uk/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od elviiis »

stacilo proste rict ze N2O je proste katalisator procesu horeni smesi v motorovem prostoru :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

tequilaman-4G63
Příspěvky: 46
Registrován: 30 zář 2009 22:50

Re: teoria vstreku kyslika

Příspěvek od tequilaman-4G63 »

nestacilo pac katalyzator to neni :) on sam se procesu horeni primo ucastni... a navic bych tim nevysvetlil proc nejde pouzit cisty kyslik :wink:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“